Algemene transfergeruchten

Nu Lozano en Bergwijn voor een vertrek staan, Pereiro en Hendrix nog steeds kunnen vertrekken en met Baumgartl de positie centraal gevuld is, ben ik benieuwd wat PSV nog op de transfermarkt gaat doen. We hebben de posities achterin nu wat mij betreft mooi bezet wanneer Baumgartl er klaar voor is. Ik ben benieuwd of PSV nu vol voor een rechtervleugelspeler en een creatieve middenvelder gaat. Voor mijn gevoel ziet van Bommel het elftal nu zo:
Spitsen: Malen, Lammers, Piroe
Linksvoor: Bruma, Gakpo
Rechtsvoor: Vervanger Lozano, Aboukhlal
10: Vervanger Pereiro, Ihattaren, Afellay
linker middenvelder: Guti, Sadilek
rechter middenvelder: Rosario, Thomas, Afellay
Linksback: Lato, Boscagli
Linker centrale verdediger: Viergever, Boscagli/Sainsbury
rechter centrale verdediger: Baumgartl, Luckassen/Sainsbury
Rechtsback: Dumfries, Teze
Doel: Zoet, Unnerstall, Ruiter, Van de Meulenhof

Het is geen geweldig elftal. Wat mij betreft mist er zeker nog iets op het middenveld. Maar verder ben ik niet enorm ontevreden. Ik hoop dat er een linksbenige dynamische vleugelspeler bij komt die net als Bruma weer wat nieuws brengt en dat PSV voor een wat harder werkende 10 kan gaan zorgen. De berichten over Hosam Aiesh vind ik niet fantastisch. Met de verkoop van Lozano en Bergwijn zou je toch 50 miljoen moeten kunnen pakken. Natuurlijk wordt er daarvan het een en ander gebruikt om het verlies van de CL gelden te dichten (of voor te bereiden mochten ook de EL gelden niet binnen komen) maar er zal toch wel iets meer zijn dan de paar miljoenen om Aiesh binnen te halen?
 
Nu Lozano en Bergwijn voor een vertrek staan, Pereiro en Hendrix nog steeds kunnen vertrekken en met Baumgartl de positie centraal gevuld is, ben ik benieuwd wat PSV nog op de transfermarkt gaat doen. We hebben de posities achterin nu wat mij betreft mooi bezet wanneer Baumgartl er klaar voor is. Ik ben benieuwd of PSV nu vol voor een rechtervleugelspeler en een creatieve middenvelder gaat. Voor mijn gevoel ziet van Bommel het elftal nu zo:
Spitsen: Malen, Lammers, Piroe
Linksvoor: Bruma, Gakpo
Rechtsvoor: Vervanger Lozano, Aboukhlal
10: Vervanger Pereiro, Ihattaren, Afellay
linker middenvelder: Guti, Sadilek
rechter middenvelder: Rosario, Thomas, Afellay
Linksback: Lato, Boscagli
Linker centrale verdediger: Viergever, Boscagli/Sainsbury
rechter centrale verdediger: Baumgartl, Luckassen/Sainsbury
Rechtsback: Dumfries, Teze
Doel: Zoet, Unnerstall, Ruiter, Van de Meulenhof

Het is geen geweldig elftal. Wat mij betreft mist er zeker nog iets op het middenveld. Maar verder ben ik niet enorm ontevreden. Ik hoop dat er een linksbenige dynamische vleugelspeler bij komt die net als Bruma weer wat nieuws brengt en dat PSV voor een wat harder werkende 10 kan gaan zorgen. De berichten over Hosam Aiesh vind ik niet fantastisch. Met de verkoop van Lozano en Bergwijn zou je toch 50 miljoen moeten kunnen pakken. Natuurlijk wordt er daarvan het een en ander gebruikt om het verlies van de CL gelden te dichten (of voor te bereiden mochten ook de EL gelden niet binnen komen) maar er zal toch wel iets meer zijn dan de paar miljoenen om Aiesh binnen te halen?

Ach als hij het niveau van Toivonen in zijn hoogtij dagen bij psv haalt/heeft ben ik al heel blij
 
Dat is inderdaad de vijver waarin ze moeten vissen mits er een zeer goede scouting is. Onbekende spelers halen die nog betaalbaar zijn en die doorgroeien.

Je hebt gelezen dat ie al 24 is en nog steeds in Zweden speelt hè? De kans dat dat nog ooit wat wordt is vrijwel nihil. Slechts zeer zelden zit er een gevalletje Mertens tussen, maar over het algemeen zou je dat soort spelers aan de middenmoot Eredivisie over moeten laten. Ontpopt het zich daar onverwacht toch, dan kun je alsnog overschakelen. Moet je alleen iets meer betalen, maar de afweging is dan dat je wat meer over zijn werkelijk niveau weet.
 
Middenvelder Hans Van Aken kopte vandaag alweer zijn 3e seizoens treffer binnen, en dat in 2 wedstrijden voor een middenvelder
 
Middenvelder Hans Van Aken kopte vandaag alweer zijn 3e seizoens treffer binnen, en dat in 2 wedstrijden voor een middenvelder

Als van de Beek naar Real Madrid vertrekt, dan zie ik het wel gebeuren dat Ajax voor Vanaken gaat als vervanger. Andere optie zou Bergwijn kunnen zijn (en Ziyech naar 10), want die Marin lijkt al wel een beetje qua spel op VDB. Ajax Bergwijn voor 40 miljoen en wij Vanaken voor 15-20 miljoen zou ik prima vinden.
 
:ROFL: hij's leuk.


Waarom hebben we nou nooit eens een capabele TD die zijn werk naar behoren doet, een goed en uitgebalanceerd elftal samenstelt en die sterk is aan de onderhandelingstafel?


Zou JdJ hebben ingezet tijdens de VW-kever-hobbyclub of de buurtbbq?

“Wedden dat een team met tien linksbuitens kampioen kan worden?! Wedden?”

De rest is geschiedenis...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan