Algemene transfergeruchten

John zal waarschijnlijk lekker met zn korte broek met de jongens meelopen, zijn werk zit erop.

Luckassen is een versterking voor achterin en de liquide middelen zijn goed besteed aan de grillige Bruma. En nu is het op en de selectie is tip top in orde!

Ik kan John het ook niet kwalijk nemen, wel degene die een dergelijk lichtgewicht op de positie van TD heeft aangesteld.

:ROFL:

En die korte broek blijft hem z'n leven lang nog achtervolgen; daar zorgt IPF wel voor :lmao:

Maar inderdaad, een ellendige transferzomer tot dusver. Een onnodige en veel te dure grillige aanvaller gekocht, en voor de rest niks, nul, nada, noppes; alleen hier en daar een talentje verhuurd, nog steeds geen nieuws dat Malen zijn contract eindelijk eens verlengd heeft. En dan hebben we het nog niet gehad over de (ex-)Feyenoorders die aan PSV gelinkt worden...
 
Ik krijg ergens het gevoel dat PSV een beleid heeft opgesteld waarin ze alleen nog maar jeugd willen gebruiken. Jeugdspelers verhuurd, jeugdspelers schuiven door, de 'dure' aankopen worden zo veel mogelijk verkocht. Het lijkt erop alsof ze volgend jaar met 11 jeugdspelers willen staan en vanuit daar heel PSV opnieuw willen laten opbloeien. Als dit de plannen zijn, dan mag Toon wel even zijn beleid uitleggen. Als ze echt zo gek zijn, dan komen we nog een hoop tussenjaren aan.

P.S. Ik heb geen bronnen die dit ondersteunen, louter speculatie.
 
Ik krijg ergens het gevoel dat PSV een beleid heeft opgesteld waarin ze alleen nog maar jeugd willen gebruiken. Jeugdspelers verhuurd, jeugdspelers schuiven door, de 'dure' aankopen worden zo veel mogelijk verkocht. Het lijkt erop alsof ze volgend jaar met 11 jeugdspelers willen staan en vanuit daar heel PSV opnieuw willen laten opbloeien. Als dit de plannen zijn, dan mag Toon wel even zijn beleid uitleggen. Als ze echt zo gek zijn, dan komen we nog een hoop tussenjaren aan.

P.S. Ik heb geen bronnen die dit ondersteunen, louter speculatie.
Dan zou een aankoop van 13 miljoen niet echt goed in dat beleid passen;).

Ik denk dat er op de achtergrond een hoop gebeurt maar dat ze aan het doorschakelen zijn omdat de eerste paar opties moeilijk haalbaar blijken te zijn. Ik krijg wel steeds meer de indruk dat een Alvarez onze kant op komt. Puur omdat het zo lang in Amsterdam duurt. Ook enkel op mijn eigen speculaties, dus je hebt er geen ruk aan?
 
En die verrekte Bergmuis kan ook nog altijd komen.
Waarom komt PSV niet met een duidelijk statement dat ze voorgoed afzien van die minkukel.
 
Dan zou een aankoop van 13 miljoen niet echt goed in dat beleid passen;).

Ik denk dat er op de achtergrond een hoop gebeurt maar dat ze aan het doorschakelen zijn omdat de eerste paar opties moeilijk haalbaar blijken te zijn. Ik krijg wel steeds meer de indruk dat een Alvarez onze kant op komt. Puur omdat het zo lang in Amsterdam duurt. Ook enkel op mijn eigen speculaties, dus je hebt er geen ruk aan?

Speculaties lezen vind ik net zo leuk als discussieren, dus sla maar door met de speculaties ;P.

Ik heb ook het gevoel dat Alvaraz hierheen komt. Die stilte, onderbuikgevoel, zegt me dat er iets gaande is. Volgens mij gebeurde hetzelfde als toen met Lozano. Eerst een hype met veel media, toen viel het stil en een week later was het contract ondertekend. Ik zou het knap vinden als het John lukt.

En inderdaad, de aankoop Bruma en een eventuele Karsdorp of Berghuis spreekt mijn jeugd-plan erg tegen. Daarom ben ik blij dat het ook allemaal een grote speculatie van mij is. Ergens vind ik het wel raar dat het elftal, ooit opgebouwd door Brands, helemaal lijkt te worden afgebroken. Ramselaar mag weg, Pereiro mag gaan, Hendrix lijkt ook op zijn einde te zitten en zelfs Lozano lijkt mogelijk te vertrekken. En de alternatieven lijken voornamelijk jeugd. Rosario voor Ramselaar, Ihattaren voor Pereiro, Sadilek voor Hendrix, Lammers voor Luuk, Malen/Gakpo/Piroe voor Lozano/Bergwijn. En iedereen die nu verhuurt wordt komt naar mijn idee volgend jaar terug of voor de basis of om te worden verkocht. We zullen zien wat er met PSV gaat gebeuren deze transferperiode/de komende jaren o.O.
 
:ROFL:

En die korte broek blijft hem z'n leven lang nog achtervolgen; daar zorgt IPF wel voor :lmao:

Ik ben hier ooit begonnen over korte broek John de Jong. Wie doet even factchecke jonge?

Ergens vind ik het wel raar dat het elftal, ooit opgebouwd door Brands, helemaal lijkt te worden afgebroken. Ramselaar mag weg, Pereiro mag gaan, Hendrix lijkt ook op zijn einde te zitten en zelfs Lozano lijkt mogelijk te vertrekken. En de alternatieven lijken voornamelijk jeugd. Rosario voor Ramselaar, Ihattaren voor Pereiro, Sadilek voor Hendrix, Lammers voor Luuk, Malen/Gakpo/Piroe voor Lozano/Bergwijn. En iedereen die nu verhuurt wordt komt naar mijn idee volgend jaar terug of voor de basis of om te worden verkocht. We zullen zien wat er met PSV gaat gebeuren deze transferperiode/de komende jaren o.O.

Vergeet niet dat de 'eigen jeugd' die aankopen Brands momenteel vervangen in werkelijkheid stuk voor stuk ook aankopen zijn van Brands op Gakpo na. Dat moet je hem toch nageven. Best knap gedaan.
 
Ik ben hier ooit begonnen over korte broek John de Jong. Wie doet even factchecke jonge?



Vergeet niet dat de 'eigen jeugd' die aankopen Brands momenteel vervangen in werkelijkheid stuk voor stuk ook aankopen zijn van Brands op Gakpo na. Dat moet je hem toch nageven. Best knap gedaan.

Ja dat klopt. Brands heeft veel binnengehaald, maar de meeste zijn pas vorig jaar serieus ingestroomd. Technisch gezien dus nog gewoon Brands zijn team, maar het voelt voor mij meer als het team van Mark & John vanwege de nieuwe weg w]die we in (lijken te) gaan. Dat gestructureerd verhuur dit jaar is ook een verandering t.o.v. vorig jaar. Broodnodig, waarschijnlijk ook wel gebeurt onder Brands, maar is toch weer zo'n dingetje wat me doet denken aan een nieuwe 'era' die ik dan weer identificieer aan het tijdperk met Mark & John :maniac:.
 
Ik wordt langzaam aan ook akelig bang dat PSV door wilt met Luckassen. Daarbij moet ik toegeven dat hij tegen nice en tegen Saloniki de beste verdediger in het elftal was...
 

Ik hoop echt dat JdJ na de zomer met een verklaring komt voor z’n transferabel. Toen Brandts in z’n tweede seizoen in VI in een interview beschreef hoe een PSV destijds voor jongens als Guardado altijd tot het laatste moment moesten wachten kon ik er begrip voor opbrengen. Of voor de uitleg van Gerbrands dat hij van psv weer een volledig gezonde onderneming wilde maken waardoor er niet met geld gesmeten werd als er nog niks was binnen gekomen.

Maar deze strategie slaat echt kant nog wal. Door Bruma en berghuis te halen laat je eigenlijk heel simpel ook weten dat Lozano toch wel weg moet, dat gaat z’n transferwaarde alleen maar omlaag halen want psv moet nu wel verkopen...
 
Ik hoop echt dat JdJ na de zomer met een verklaring komt voor z’n transferabel. Toen Brandts in z’n tweede seizoen in VI in een interview beschreef hoe een PSV destijds voor jongens als Guardado altijd tot het laatste moment moesten wachten kon ik er begrip voor opbrengen. Of voor de uitleg van Gerbrands dat hij van psv weer een volledig gezonde onderneming wilde maken waardoor er niet met geld gesmeten werd als er nog niks was binnen gekomen.

Maar deze strategie slaat echt kant nog wal. Door Bruma en berghuis te halen laat je eigenlijk heel simpel ook weten dat Lozano toch wel weg moet, dat gaat z’n transferwaarde alleen maar omlaag halen want psv moet nu wel verkopen...
Of het is achter de schermen al rond met Napoli. Wie weet.
 
Dit bericht zegt niets, alleen dat ze in Monaco zouden zijn om met Raiola te praten. Kan net zo goed zijn dat ze het contract van Malen aan het afronden zijn...
 
Dit bericht zegt niets, alleen dat ze in Monaco zouden zijn om met Raiola te praten. Kan net zo goed zijn dat ze het contract van Malen aan het afronden zijn...
Het enige dat deze geruchten zou kunnen goed praten, is indien PSV deze interesse gebruikt als een rookgordijn. Indien niet, dan had PSV direct deze geruchten de kop in moeten drukken, simpelweg omdat Berghuis niet bij PSV past, ons niet sterker maakt en daarnaast onze talenten in de weg loopt. Alsjeblieft zeg, daarnaast, nogmaals: Verdediging is prioriteit #1 op dit moment. Berghuis, bah bah...
 
Het enige dat deze geruchten zou kunnen goed praten, is indien PSV deze interesse gebruikt als een rookgordijn. Indien niet, dan had PSV direct deze geruchten de kop in moeten drukken, simpelweg omdat Berghuis niet bij PSV past, ons niet sterker maakt en daarnaast onze talenten in de weg loopt. Alsjeblieft zeg, daarnaast, nogmaals: Verdediging is prioriteit #1 op dit moment. Berghuis, bah bah...
Dit graag!
 
Ach ja waarom ook niet? De verdediging staat en de versterkingen voor het centrum zijn al binnen. Nog 2 aanvallers halen en we kunnen de voorronde CL en het seizoen met een gerust hart tegemoet gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan