Algemene transfergeruchten

Van Bommel van eerste seizoenshelft vind ik op zich ook wel een interessante optie voor volgend seizoen. Alles hangt af van bereidheid Van Bommel van tweede seizoenshelft om PSV te verlaten. Anders heeft het zoeken naar een nieuwe trainer sowieso geen zin.
 
Van Bommel van eerste seizoenshelft vind ik op zich ook wel een interessante optie voor volgend seizoen. Alles hangt af van bereidheid Van Bommel van tweede seizoenshelft om PSV te verlaten. Anders heeft het zoeken naar een nieuwe trainer sowieso geen zin.
Van Bommel wordt zo wel magische krachten toegeschreven. Alsof hij op elk moment ervoor kan zorgen dat Bergwijn ze wat minder makkelijk inschiet, met arbiters en tegenstanders heeft afgesproken dat er probleemloos aan de Jong mag worden gehangen, Dumfries en Angelino heeft verboden om zo te spelen als in de eerste seizoenshelft. En dan, zijn eerste seizoen, een meer dan goed aantal punten, een zeer behoorlijk doelsaldo en aantal doelpunten, en zeer lang competitief met het beste ajaks van de afgelopen 40 jaar. En dan moet je ontslagen worden, het lijkt hier wel ajaks.
 
Ondanks dat Mark zijn jongens na de winterstop nauwelijks aan het voetballen kreeg, krijgt hij op basis van de eerste seizoenshelft het voordeel van de twijfel van mij....Cocu hebben we ook bijna 5 jaar gepruimd ondanks het saaie en onaantrekkelijke spel onder zijn leiding. Dan mag Mark van mij nog wel 1 seizoen rommelen in Eindhoven, maar dan moet hij wel beloven dat hij volgend seizoen landskampioen wordt met PSV....
 
Ondanks dat Mark zijn jongens na de winterstop nauwelijks aan het voetballen kreeg, krijgt hij op basis van de eerste seizoenshelft het voordeel van de twijfel van mij....Cocu hebben we ook bijna 5 jaar gepruimd ondanks het saaie en onaantrekkelijke spel onder zijn leiding. Dan mag Mark van mij nog wel 1 seizoen rommelen in Eindhoven, maar dan moet hij wel beloven dat hij volgend seizoen landskampioen wordt met PSV....
Dat gaat niet gebeuren, tenzij JdJ zichzelf overtreft en 2 top CVs haalt
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik ben benieuwd of dit een speler is voor JPSV of een speler met kans op meer. Het geringe aantal duels voor JAZ doet denken aan het eerste.
Niemand kent hem dus het is weer zon nietszeggende jonge speler die wordt toegevoegd aan JPSV. Velen gingen hem voor, vaak zonder succes.
Edit: Maar 6 officiële optredens in Jong AZ. Mijn vermoeden wordt al bevestigd...
 
Ik ken hem ook niet, maar toen eergisteren de eerste geruchten de ronde deden op diverse voetbalsites, werd er wel bij vermeld dat er een handvol binnen- en buitenlandse clubs zeer geïnteresseerd waren in dit talent van AZ....dus, waarschijnlijk werd hij al enkele jaren gevolgd door scouts van o.a. PSV...
 
Ik ken hem ook niet, maar toen eergisteren de eerste geruchten de ronde deden op diverse voetbalsites, werd er wel bij vermeld dat er een handvol binnen- en buitenlandse clubs zeer geïnteresseerd waren in dit talent van AZ....dus, waarschijnlijk werd hij al enkele jaren gevolgd door scouts van o.a. PSV...
Waarom dan maar 6 potjes in JAZ?
 
Naar het schijnt speelde hij nog in de onder 19..
Dat gezegd hebbende als hij echt zo goed is had hij wel voor jong AZ in de jupiler gespeeld toch? Ondanks de andere defensieve talenten daar.
 
Als de AZ afkomst al niet genoeg zou moeten zeggen kunnen we de RalfEdstrom-index erbij halen en vaststellen dat zowel de kop als naam een dikke faal suggereren.
 
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/drie-maanden-schorsing-voor-zaakwaarnemer-raiola~ae4f49e1/

Heeft hij nog spelers bij ons lopen? En is die scamacca_zaak iets met onze oud speler die nu in Zwolle op de bank zit??

Ff wat zoekwerk gedaan. Heeft oa Lozano en die kan dus sowieso niet naar Italie hierdoor ivm sluittermijn daar. Foute transfer was die van Scamacca naar ons PSV.

Ik ga er later misschien nog naar terugkijken, maar lijkt me nu toch prima dat hij geschorst is? Kunnen we Lozano lekker een jaartje extra houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan