Algemene transfergeruchten

Ajax werd ook meerdere keren kampioen en toen speelden ze ook Cl league. Wij hebben het ook meegemaakt dat we geen titel behaalden, toen we er al uit lagen in Champions league.

We hebben een erg sterke selectie maar dan moeten er niet teveel blessures en schorsingen komen.
Ik twijfel aan Obispo die niet eens goed genoeg schijnt te zijn bij Jong PSV. Hij was een groot talent, maar het is toch een beetje een gok als hij moet opdraven.

Kan wel 108 keer een tennisbal hooghouden.... ;)(a)
 
Ik vind het niet meer dan logisch. Ten eerste hebben we 12 basisspelers (inclusief Guti). Die kern staat echt helemaal vast, en los van de Guti-discussie is er rondom geen enkele speler een vraagteken of hij het wel goed genoeg doet. Een speler die een transfer maakt wil wel enig perspectief hebben, en dat is er met alle respect niet echt. Zeker aangezien Van Bommel een coach is die niet snel wisselt. Daarnaast is de winterstop sowieso een moeilijkere periode om spelers te halen. Dan is een jongen misschien tijdelijk op zoek naar speeltijd. Maar dat hebben we dus niet beschikbaar. Als je dan ook nog weet dat we alleen nog competitie spelen, één lullig wedstrijdje per week...

Van Bommel wisselt niet omdat hij zijn beste 11 laat spelen. Als er een daadwerkelijke versterking zou komen kan ik mij niet voorstellen dat hij hem niet opstelt. Ik ziu graag zien dat PSV een centrumverdediger in de categorie Moreno zou halen. Met alle respect voor hoe erg Viergever en Schwaab meevallen, maar van hun niveau zou ik er max 1 opstellen.
 
Van Bommel wisselt niet omdat hij zijn beste 11 laat spelen. Als er een daadwerkelijke versterking zou komen kan ik mij niet voorstellen dat hij hem niet opstelt. Ik ziu graag zien dat PSV een centrumverdediger in de categorie Moreno zou halen. Met alle respect voor hoe erg Viergever en Schwaab meevallen, maar van hun niveau zou ik er max 1 opstellen.
En dat is er al 1 teveel.
 
Heel leuk dat er nu niemand binnenkomt, maar ze mogen mij wel beloven dat ze die Mexicaan ophalen. Dat geeft mij dan al een iets geruster gevoel voor het aankomende seizoen.
 
Verdediger weg. "Selectie is breed genoeg."
Ik vind dat 'dapper'.
Ik vind het oliedom....zeker als je maar 2 punten voor staat op je grootste concurrent, je grootste concurrent een veel bredere selectie heeft en veel kapitaalkrachtiger is en dat je net de reserve CV verkocht hebt voor een paar ton. Dat is vragen om problemen achterin, Mark, JDJ en Gerbrands !!
 
Ik vind het oliedom....zeker als je maar 2 punten voor staat op je grootste concurrent, je grootste concurrent een veel bredere selectie heeft en veel kapitaalkrachtiger is en dat je net de reserve CV verkocht hebt voor een paar ton. Dat is vragen om problemen achterin, Mark, JDJ en Gerbrands !!
Dat ben ik met je eens, vandaar 'dapper'.
 
We hebben nog iets minder dan 2 weken te gaan tot aan de transferdeadline .....denken jullie dat er nog een versterking gehaald gaat worden voor de plek van Isimat en die van Behich...?? En een creatieve aanvallende middenvelder mochten Pereiro en/ of Ramselaar in de winterstop vertrekken ?? Het ziet er niet naar uit, maar ik blijf hopen op minimaal 1 versterking in de winterstop.......
 
We hebben nog iets minder dan 2 weken te gaan tot aan de transferdeadline .....denken jullie dat er nog een versterking gehaald gaat worden voor de plek van Isimat en die van Behich...?? En een creatieve aanvallende middenvelder mochten Pereiro en/ of Ramselaar in de winterstop vertrekken ?? Het ziet er niet naar uit, maar ik blijf hopen op minimaal 1 versterking in de winterstop.......

:unsure: Als Behich wegblijft is het al een versterking. ;)
 
We hebben nog iets minder dan 2 weken te gaan tot aan de transferdeadline .....denken jullie dat er nog een versterking gehaald gaat worden voor de plek van Isimat en die van Behich...?? En een creatieve aanvallende middenvelder mochten Pereiro en/ of Ramselaar in de winterstop vertrekken ?? Het ziet er niet naar uit, maar ik blijf hopen op minimaal 1 versterking in de winterstop.......
Nee JdJ en Gerbrands zeiden dat niemand gehaald zal worden in januari.
 
Dat zei Brands voorheen ook steevast en toch werd er regelmatig iemand gehaald in de winterstop, al was het maar een paniekaankoop....

Dickie vroeg in de winter om een rechtsback, en die kwam er niet. Brands zou een linksback halen omdat het in de zomer mislukt was, en die kwam er niet.
We kregen wel een middenveldert (alvast voor volgend seizoen) en een Argentijns wonderkind (Huren we alvast, kan ie wennen).
 
PSV zou interesse hebben in Richard Neudecker (22 jaar), een middenvelder van FC Sankt Pauli (Duitse 2. Bundesliga).

Bron
 
PSV zou interesse hebben in Richard Neudecker (22 jaar), een middenvelder van FC Sankt Pauli (Duitse 2. Bundesliga).

Bron

Volgens transfermarkt kan hij ook linksback spelen. Verder 2 goals en 2 assists in 13 wedstrijden. Ik denk niet dat dit de speler is die we nodig hebben, maar hij zal ook wel niet veel kosten.
 
Volgens transfermarkt kan hij ook linksback spelen. Verder 2 goals en 2 assists in 13 wedstrijden. Ik denk niet dat dit de speler is die we nodig hebben, maar hij zal ook wel niet veel kosten.
Als ie linksback kan, is het niet verkeerd. Denk ik. Die Behich wil ik gauw vergeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan