Algemene transfergeruchten

PSV strijdt nog maar op één front na de winter + Malen heeft zich bewezen en is eerste optie als wissel + Van Bommel wisselt überhaupt weinig + wat voor perspectief biedt je Gakpo en andere jeugd dan nog?

Kortom: zou hoogst merkwaardig zijn.
 
Die verhuren na Zinchenko niemand meer aan ons.
 
PSV zou weer interesse hebben in Víctor Guzmán van Pachuca. PSV werd vorig jaar ook al gelinkt aan deze speler. Een aanvallende middenvelder. Dit seizoen in 15 wedstrijden 9 goals en 5 assists. Maar er zijn meerdere clubs die interesse hebben. Ajax, Dortmund en Atletico Madrid.
Pachuca zou € 13 miljoen vragen. Dat gaat PSV nooit betalen.



DsjYt-gVYAADM1y.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Als ik psv was dan zou ik me ook idd richten op het aantrekken van een aanvallende middenvelder ipv een centrale verdediger. Want op die plek hebben we geen zorgen en op de bank hebben we ook niemand zitten die de rol van een aanvallende middenvelder zou kunnen vervullen.......
 
Uit de media begrijp ik dat Pachuca hetzelfde bedrag voor Guzman wil als toen voor Lozano: 8 miljoen euro en 4 miljoen aan bonussen en dergelijke. Nou, dan zou PSV in de winterstop werk moeten maken van Guzman ....8 miljoen euro moet toch te doen zijn voor PSV...??
 
PSV zou weer interesse hebben in Víctor Guzmán van Pachuca. PSV werd vorig jaar ook al gelinkt aan deze speler. Een aanvallende middenvelder. Dit seizoen in 15 wedstrijden 9 goals en 5 assists. Maar er zijn meerdere clubs die interesse hebben. Ajax, Dortmund en Atletico Madrid.
Pachuca zou € 13 miljoen vragen. Dat gaat PSV nooit betalen.



DsjYt-gVYAADM1y.jpg:large
Wel een mooi plaatje! Al is het jammer dat het PSV shirt achteraan staat.
 
Van Ginkel zou weer in de picture zijn. Niet bepaald creatief maar heeft het in het verleden goed gedaan. Wel een motie van wantrouwen tegenover Thomas en Pereiro
 
Also, middenveld volgens jaar dus zoiets:

---Rosario------------------Guti-----
Van Ginkel------------Thomas/Sadilek
--------------Guzman----------------
---------------Mauro-----------------

Van Ginkel wordt hopelijk eerst gehuurd. Hij en Thomas moeten eerst laten zien dat ze weer op hun oude niveau kunnen komen.
Pereiro en Hendrix verkopen. Rigo verhuren.
Ramselaar mag deze winter al weg.
En Lundqvist' contract loopt deze zomer af.
 
Also, middenveld volgens jaar dus zoiets:

---Rosario------------------Guti-----
Van Ginkel------------Thomas/Sadilek
--------------Guzman----------------
---------------Mauro-----------------

Van Ginkel wordt hopelijk eerst gehuurd. Hij en Thomas moeten eerst laten zien dat ze weer op hun oude niveau kunnen komen.
Pereiro en Hendrix verkopen. Rigo verhuren.
Ramselaar mag deze winter al weg.
En Lundqvist' contract loopt deze zomer af.

Guzman lijkt me een beetje voorbarig?
 
Van Ginkel zou weer in de picture zijn. Niet bepaald creatief maar heeft het in het verleden goed gedaan. Wel een motie van wantrouwen tegenover Thomas en Pereiro
Thomas is er voorlopig nog niet en Pereiro heeft die motie van wantrouwen al eerder gehad (voor 30 seconden het veld in komen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan