Algemene transfergeruchten

Kudo's voor Van Dijk! Al dat voorzichtige gelul om vooral maar niemand op de gelakte teentjes te trappen, sterkt die prinsjes alleen maar in hun gedrag.
Wat denken jullie? Dat er in kleedkamers alleen politiek correct wordt geluld? Natuurlijk niet. Dat is alleen in de media. Verder wordt er gewoon gescholden en gegodverd en worden dingen bij hun naam genoemd. Het is net het gewone leven...
 
Kudo's voor Van Dijk! Al dat voorzichtige gelul om vooral maar niemand op de gelakte teentjes te trappen, sterkt die prinsjes alleen maar in hun gedrag.
Wat denken jullie? Dat er in kleedkamers alleen politiek correct wordt geluld? Natuurlijk niet. Dat is alleen in de media. Verder wordt er gewoon gescholden en gegodverd en worden dingen bij hun naam genoemd. Het is net het gewone leven...
Nou ja recht voor zijn raap is toch iets anders dan in de media te roepen dat een speler de mentaliteit van Jan Kut heeft vind ik. Heeft de dappere Jan dat ook recht in het gezicht van Bacuna zelf gezegd? Dat las ik namelijk niet in het interview.
 
Kudo's voor Van Dijk! Al dat voorzichtige gelul om vooral maar niemand op de gelakte teentjes te trappen, sterkt die prinsjes alleen maar in hun gedrag.
Wat denken jullie? Dat er in kleedkamers alleen politiek correct wordt geluld? Natuurlijk niet. Dat is alleen in de media. Verder wordt er gewoon gescholden en gegodverd en worden dingen bij hun naam genoemd. Het is net het gewone leven...
Sorry, ik vind het geen gezicht. En dan heb ik echt niks tegen schelden.
 
Als jullie nou al in paniek raken van zo'n uitspraak dan lijkt het me beter dat jullie nooit met mij in gesprek raken in het stadion of zo.:ROFL:
 
De taal die n supporter in het stadion gebruikt is iets anders dan wat je zegt in een interview.
En daar moeten we dus van af. Schijnheilig gedoe.
Als iemand een kutinstelling heeft dan hoef je dat niet mooi in te kleden. Dan is het gewoon een lul met een kutinstelling.:fy::)
 
Als je dat leest over jezelf ga je a: bewijzen dat meneer van Dijk ongelijk heeft of b: schouders ophalen over een uitspraak van who-the-kut-is-van-dike.
In het laatste geval heeft van Dijk gelijk. In het eerste geval heeft het succes gehad wat van Dijk doet.

Ik begin me in NL waanzinnig te storen aan de 6- cultuur wat inmiddels 5+ is geworden. Alles gericht op het beschermen van de tere zieltjes, de zwakke schakels.
 
Als je dat leest over jezelf ga je a: bewijzen dat meneer van Dijk ongelijk heeft of b: schouders ophalen over een uitspraak van who-the-kut-is-van-dike.
In het laatste geval heeft van Dijk gelijk. In het eerste geval heeft het succes gehad wat van Dijk doet.

Ik begin me in NL waanzinnig te storen aan de 6- cultuur wat inmiddels 5+ is geworden. Alles gericht op het beschermen van de tere zieltjes, de zwakke schakels.

Ja, een domme klootzak bestaat niet meer. Maximaal hebben we het nog over een persoon met intellectuele groeimogelijkheden en een aanpassingsstoornis.
 
Van Dijk moet niet zo stoer doen in de media. Wat ik al zei: heeft ie dat ook recht in het gezicht van Bacuna zelf gezegd? Dan ben je pas iemand die iets durft. Te makkelijk allemaal om tegen een journalist te zeggen dat een jong talent een Jan Kut mentaliteit heeft.
 
Dat vind ik toch niet zo netjes van Marcel. Hij wilde hem naar PSV halen en weet dat PSV niet zoveel geld heeft als Everton. En nu kaapt hij de speler die hij zelf hier naar toe wilde halen voor de neus van zijn opvolger. Hij moet niet vergeten dat ie tot 1 juni nog in dienst van PSV is en er alles aan moet doen om tot die tijd het meeste werk gedaan te hebben en alles netjes achter te laten voor zijn opvolger.
Everton kan van “alles” kopen wat ze maar willen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan