Algemene transfergeruchten

PSV zou interesse hebben in Edmílson van Standard Luik

Bron

De laatste zin zegt eigenlijk dat hij niet naar PSV komt.
Edmílson heeft nog een contract voor één jaar en een sterk verbeterde aanbieding op zak. De verwachting is dat geïnteresseerde clubs de hoofdprijs moeten betalen. Dat zal PSV alleen willen doen indien het Lozano of wellicht Steven Bergwijn verkoopt.
 
De laatste zin zegt eigenlijk dat hij niet naar PSV komt.
Edmílson heeft nog een contract voor één jaar en een sterk verbeterde aanbieding op zak. De verwachting is dat geïnteresseerde clubs de hoofdprijs moeten betalen. Dat zal PSV alleen willen doen indien het Lozano of wellicht Steven Bergwijn verkoopt.

Dat staat dan ook precies in dat artikel (laatste zin): Dat zal PSV alleen willen doen indien het Lozano of wellicht Steven Bergwijn verkoopt. ;)
 
Ik denk dat het heel reeel is om te denken dat een van die twee vertrekt. Dus de laatste zin zegt helemaal niet dat hij niet naar PSV zou komen (als je mijn aanname deelt) ;)

Toch wel. Als er al een vertrekt dan is het zo laat dat Edmílson al lang door een andere club gekocht is.
 
Toch wel. Als er al een vertrekt dan is het zo laat dat Edmílson al lang door een andere club gekocht is.
Dat zou zeker kunnen. Het is alleen wel zo dat PSV over het algemeen meerdere hengeltjes uitwerpt. PSV zit niet in de luxepositie dat ze iedereen zomaar kunnen kopen en als een optie wegvalt is het belangrijk om een andere achter de hand te hebben.

Het is best mogelijk dat een club voor het WK al gaat hengelen naar Lozano, dan komt deze speler snel in beeld. Als Lozano een goed WK draait, dan moet PSV later op zoek naar een opvolger en ja, dan is de kans dat hij al elders speelt. Maar misschien ook niet.
 
Transferwaarde van Edmilson ligt volgens transfermarkt op 3,5 M. Lozano op 22 M.
Ik weet niet welke datum dit opgtekend is.
Hoe betrouwbaar is transfermarkt eigenlijk?
 
Transferwaarde van Edmilson ligt volgens transfermarkt op 3,5 M. Lozano op 22 M.
Ik weet niet welke datum dit opgtekend is.
Hoe betrouwbaar is transfermarkt eigenlijk?

Ik denk niet dat veel clubs daar rekening mee houden en ik weet niet waarop Transfermarkt die marktwaarden precies op baseert.
 
Transferwaarde van Edmilson ligt volgens transfermarkt op 3,5 M. Lozano op 22 M.
Ik weet niet welke datum dit opgtekend is.
Hoe betrouwbaar is transfermarkt eigenlijk?

Ik vond de bedragen op transfermarkt vroeger altijd vrij accuraat, maar tegenwoordig slaat het nergens meer op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan