Algemene transfergeruchten

Nee..?? Hoe vaak is Narsingh dit seizoen voorbij zijn mannetje gekomen ? Hoeveel doelpunten heeft hij gemaakt?? Hoeveel assits heeft hij dit seizoen gegeven.....? :unsure:

Dat is natuurlijk ook geen vergelijk tov de speelstijl van go ahead
 
Nee..?? Hoe vaak is Narsingh dit seizoen voorbij zijn mannetje gekomen ? Hoeveel doelpunten heeft hij gemaakt?? Hoeveel assits heeft hij dit seizoen gegeven.....? :unsure:

Antonia is vergelijkbaar met Narsingh: Hij is snel en goed in de counter. Het verschil: GAE heeft ook veel counters want tegenstanders zakken niet in bij GAE. Bij PSV wel. Ik denk als Narsingh bij GAE speelt het veel beter doet dan Antonia. Omgekeerd ook: Antonia gaat het niet beter doen bij PSV.
 
Ik vind Antonia niet het gewenste niveau hebben. Leuke speler voor Go Ahead, maar geen speler voor de top 3.

Eigenlijk kunnen we concluderen dat spelers die het goed doen/ deden bij andere clubs, door de mand vallen bij PSV...Narsingh, Propper, Ramselaar, Pereiro, Schwaab, Isimat en Jozefzoon....dat brengt me dan direct bij mijn stokpaardje : hoe doeltreffend is onze scouting nu eigenlijk dat we spelers halen die niet het gewenste PSV-niveau hebben....sprake van kapitaalvernietiging ?? Want we halen spelers, geven hun een contract voor 3-4 jaar en vervolgens zitten we vast aan die spelers, terwijl ze nauwelijks meekunnen op het gewenste PSV-niveau, maar helaas kunnen er geen andere gehaald worden, zolang de zittende spelers niet vertrekken.....vicieuze cirkel ...begint het probleem bij de scouting, de TD die hun haalt, de technische staf die hun niet adequaat kan begeleiden of de coach die onbekwaam en onkundig is om die spelers wel op het gewenste PSV-niveau te krijgen....
Wie het antwoord weet mag het zeggen, maar mijn intuïtie zegt dat het toch begint bij de scouting.....
 
Eigenlijk kunnen we concluderen dat spelers die het goed doen/ deden bij andere clubs, door de mand vallen bij PSV...Narsingh, Propper, Ramselaar, Pereiro, Schwaab, Isimat en Jozefzoon....dat brengt me dan direct bij mijn stokpaardje : hoe doeltreffend is onze scouting nu eigenlijk dat we spelers halen die niet het gewenste PSV-niveau hebben....sprake van kapitaalvernietiging ?? Want we halen spelers, geven hun een contract voor 3-4 jaar en vervolgens zitten we vast aan die spelers, terwijl ze nauwelijks meekunnen op het gewenste PSV-niveau, maar helaas kunnen er geen andere gehaald worden, zolang de zittende spelers niet vertrekken.....vicieuze cirkel ...begint het probleem bij de scouting, de TD die hun haalt, de technische staf die hun niet adequaat kan begeleiden of de coach die onbekwaam en onkundig is om die spelers wel op het gewenste PSV-niveau te krijgen....
Wie het antwoord weet mag het zeggen, maar mijn intuïtie zegt dat het toch begint bij de scouting.....

Dat kun je inderdaad concluderen. Zo kun je ook concluderen dat spelers die het slecht deden bij andere clubs opleven bij PSV, dat spelers die het goed deden bij andere clubs door de mand vallen bij Ajax, dat spelers die het goed deden bij andere clubs het goed deden bij PSV, en om het even welke combinatie van (goed/slecht) bij <Naam Club 1> (valt door de mand/blinkt uit) bij <Naam Club 2>

Dat zijn echter geen conclusies maar constateringen. En aan jouw constatering in bovenstaand bericht rammelt nogal wat:

Pröpper speelt na een aanpassingsperiode van 1,5 week een heel seizoen de pannen van het dak. In de eredivisie én in de Champions League, waar hij laat zien fijne techniek de combineren met een enorm loopvermogen en waar nodig het betere beukwerk. En die Pröpper durf jij na een paar mindere wedstrijden, waar hij overigens nog steeds een belangrijke, alleen minder zichtbare, bijdrage levert, af te schrijven? Ga je mond spoelen.
Ramselaar? Is in zijn eerste halve seizoen op zijn minst een nuttige toevoeging, in ieder geval een speler die wat dynamiek brengt op het middenveld. Het is véél te vroeg om dat "door de mand gevallen" te noemen.
Schwaab kwam transfervrij en speelde weliswaar een rampzalige pot tegen Ajax, maar is gehaald als backup en voor die rol OK.
Isimat is gewoon een goede centrale verdediger, die ook nog eens voor een appel en een ei werd overgenomen. Je lijkt een beetje te vergeten dat scouten niet alleen behelst inschatten of een speler goed genoeg is en goed genoeg bij de selectie past, maar ook of die voor een passende prijs te halen is.
Jozefzoon werd gehaald voor een rol als reserve, had ook een bijpassend prijskaartje, en heeft de rol van reserve altijd prima vervuld. Als hij in de winterstop wordt verkocht ontvangt PSV net zoveel als er destijds voor is betaald, dus hoezo kapitaalvernietiging? En anders hebben we het over 4 ton in 4 jaar tijd. Dat lijkt me nog te overzien.

En dan vergeet je voor het gemak maar de namen van de volgende gescoute spelers:

Arias
Moreno
Willems
Guardado
De Jong
Strootman
Wijnaldum
Mertens

Ook allemaal kapitaalvernietiging zeker. Slecht gescout ook. Door de mand gevallen. Heeft PSV niets aan gehad, niet het gewenste niveau, en ook niet goed begeleid?


Ik denk dat het probleem in dezen niet binnen PSV zit.
 
Ik zie nu in twee topics een discussie over Antonia. :eehh:

PSV moet gewoon, zeker gezien de blessures van de Jong en Locadia, van Ginkel en Larsson (? geen idee of hij goed genoeg is, zie hem nooit spelen, maar in ieder geval een linksbuiten met scorend vermogen) halen. Niks aan de hand dan.
 
Ik vind Antonia niet het gewenste niveau hebben. Leuke speler voor Go Ahead, maar geen speler voor de top 3.

Sterker nog, vergeleken met Narsingh is Antonia gewoon een hele middelmatige speler. Narsingh is echt wel een goede voetballer, hij is alleen veel te vatbaar voor tegenslag en dips. Te gevoelig voor de echte top, zeg maar.
Ik gun hem hoe dan een ook een mooie transfer. Zijn gelijkmaker tegen Bayern was toch een van de lichtpuntjes in dit donkere eerste half jaar.
 
Ik zie nu in twee topics een discussie over Antonia. :eehh:

PSV moet gewoon, zeker gezien de blessures van de Jong en Locadia, van Ginkel en Larsson (? geen idee of hij goed genoeg is, zie hem nooit spelen, maar in ieder geval een linksbuiten met scorend vermogen) halen. Niks aan de hand dan.
Dat is inderdaad heel triest. Even dacht ik dat iedereen het steeds cynisch bedoelde en deed ik daarom in een ander topic er zelf ook aan mee, maar het is toch serieus.....
Larsson is een leuke speler maar ik heb hem ook heel vaak zien falen in de grote wedstrijden. Velen zullen het niet met mij eens zijn maar dat heb ik ook met die bewierookte Zyiech, ik heb hem tegen Feyenoord en PSV niet gezien zo ook niet tegen Twente en in de wedstrijden waar het moeilijk werd. Maar goed, wij hadden hem iig tegen de kleintjes dus goed kunnen gebruiken.
 
Dat is inderdaad heel triest. Even dacht ik dat iedereen het steeds cynisch bedoelde en deed ik daarom in een ander topic er zelf ook aan mee, maar het is toch serieus.....
Larsson is een leuke speler maar ik heb hem ook heel vaak zien falen in de grote wedstrijden. Velen zullen het niet met mij eens zijn maar dat heb ik ook met die bewierookte Zyiech, ik heb hem tegen Feyenoord en PSV niet gezien zo ook niet tegen Twente en in de wedstrijden waar het moeilijk werd. Maar goed, wij hadden hem iig tegen de kleintjes dus goed kunnen gebruiken.

Zou er misschien een causaal verband zijn tussen de aanwezigheid van Ziyech en het veel betere en vooral leukere spel van Ajax de afgelopen maanden?
Zeker wel!
Of anders gevraagd.
Ramselaar afgelopen zondag of Ziyech afgelopen zondag?
Jouw wens van het falen van Ziyech is groter dan de werkelijkheid laat zien. Bij Twente heeft hij louter moeilijke wedstrijden gespeeld en bij Marokko is hij al meerdere keren beslissend geweest.
 
Zou er misschien een causaal verband zijn tussen de aanwezigheid van Ziyech en het veel betere en vooral leukere spel van Ajax de afgelopen maanden?
Zeker wel!
Of anders gevraagd.
Ramselaar afgelopen zondag of Ziyech afgelopen zondag?
Jouw wens van het falen van Ziyech is groter dan de werkelijkheid laat zien. Bij Twente heeft hij louter moeilijke wedstrijden gespeeld en bij Marokko is hij al meerdere keren beslissend geweest.
Ajax is net zo wisselvallig als Ziyech zelf, of andersom, zo u wilt. Leuk spelen tegen de kleintjes.
Heb ik gezegd dat Ramselaar beter is dan Ziyech? Leg mij dus geen woorden in de mond, wil je? Was hij beslissend tegen psv en Feyenoord? Heb je briljante passes van hem gezien? Heeft hij gescoord?
Bij Twente was er geen druk om kampioen te worden, dan is alles wat je doet leuk en aardig. Ook daar had hij veel balverlies maar dat wordt je niet snel aangerekend, bij ajax wel.
Bij Marokko heeft hij ook een paar keer op de bank gezeten, dus overdrijf niet zo.
Wens om te falen? Ik zou niet weten waarom ik die wens zou hebben, aangezien ik zelf ooit zei dat psv hem moest halen.... Maar zoals altijd ben je ook hier weer een meester in het overdrijven van zaken. Prima, ieder zijn ding.
 
Laatst bewerkt:
Jammer, de laatste conversaties tussen mij en Humm, zijn verdwenen.
Anyways, van Ginkel lijkt in onderhandeling te zijn met Inter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan