Algemene transfergeruchten

Dan Zinchenko als de donder vastleggen voor nog een seizoen.

Ik vrees dat City, wanneer hij hier schittert, hem in een zwaardere competitie aan het werk zou willen zien. ..... Ons lot helaas.
 
Nou dan heb je volgens mij niet echt goed opgelet. Dolberg was voor het eerst een beetje geïrriteerd en dat is de verdiensten geweest van St. Juste. Dolberg heeft misschien wel 2 keer de kans gehad om iets te doen in 90 minuten. Sowieso was Heerenveen erg fel. En ja die jongen maakte veel overtredingen maar wat geeft dat? Hij schakelde zijn man uit en hield zich alleen bezig met zijn verdedigende taken. Heerlijk om ook eens een ouderwetse mandekker te zien in de Eredivisie ipv al die net niet opbouwende cv's.

Goede speler. Wat mij betreft met De Vrij en Van Dijk de Oranje verdedigers van de komende jaren. De Ligt komt er ook aan.
 
Virgil Misidjan (Aanvaller)

‘PSV denkt aan versterking en stuurt scouts naar Parijs’

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=295366

Technisch manager Marcel Brands liet begin november weten dat het ‘niet het uitgangspunt’ is om in januari nieuwe spelers te halen, maar het valt niet uit te sluiten dat PSV zich toch nog versterkt. Zo zouden de Eindhovenaren een oogje hebben op de 23-jarige Virgil Misidjan van Ludogorets Razgrad.

58457b38dd6ec-Mids.jpg


7 Din Sport meldt dat er dinsdagavond scouts van de Eindhovenaren aanwezig zijn bij de Champions League-wedstrijd tussen Paris Saint-Germain en Ludogorets in het Parc des Princes.
 
Virgil Misidjan (Aanvaller)

‘PSV denkt aan versterking en stuurt scouts naar Parijs’

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=295366

Technisch manager Marcel Brands liet begin november weten dat het ‘niet het uitgangspunt’ is om in januari nieuwe spelers te halen, maar het valt niet uit te sluiten dat PSV zich toch nog versterkt. Zo zouden de Eindhovenaren een oogje hebben op de 23-jarige Virgil Misidjan van Ludogorets Razgrad.

http://www.imgdumper.nl/uploads9/58457b38e4ddd/58457b38dd6ec-Mids.jpg

7 Din Sport meldt dat er dinsdagavond scouts van de Eindhovenaren aanwezig zijn bij de Champions League-wedstrijd tussen Paris Saint-Germain en Ludogorets in het Parc des Princes.

Geloof er weinig van
 
Pfff, een speler die uit wanhoop van Willem II naar Bulgarije is vertrokken......
 
Ik ben benieuwd naar de eventuele ontwikkelingen in de komende transferperiode. Persoonlijk verwacht ik eerder dat er spelers vertrekken dan dat er nieuwe spelers verwelkomt worden.
 
Ik ben benieuwd naar de eventuele ontwikkelingen in de komende transferperiode. Persoonlijk verwacht ik eerder dat er spelers vertrekken dan dat er nieuwe spelers verwelkomt worden.

Marcel tempert verwachtingen voor het geval Narsingh e.a. wéér niet verkocht worden. Maar als je naar selectie kijkt, dan is bij verkoop Narsingh de aankoop van i.i.g. een vleugelaanvaller m.i. toch eigenlijk onvermijdelijk.
 
Marcel tempert verwachtingen voor het geval Narsingh e.a. wéér niet verkocht worden. Maar als je naar selectie kijkt, dan is bij verkoop Narsingh de aankoop van i.i.g. een vleugelaanvaller m.i. toch eigenlijk onvermijdelijk.


En dan het liefst een vleugelspeler die wel een doelpunt kan maken. Die hebben we na Memphis niet meer gehad.
 
Ik denk toch ook dat Cocu speltype iets moet aanpassen. Met hangende vleugels, een beetje zoals de kerstboom van Hiddink. Pereiro is beter tussen de linies i.p.v. langs de lijn. Zoals Park en Farfan ook geen echte vleugelspelers waren. En verder toch ook vooral vaker een vroege voorzet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan