Algemene transfergeruchten

b3y31J07.jpg
 
Het gerucht gaat dat PSV zich in het algemeen moet versterken om het seizoen te redden.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Haps en St.Juste halen. En als het even kan Van Ginkel definitief vastleggen.

St. Juste is dan de derde 'prima' centrale verdediger, als je een nieuwe haalt moet het een topper zijn. Dolberg was hem afgelopen weekend flink de baas. Heeft potentie, maar mag het nog even laten zien.
 
St. Juste is dan de derde 'prima' centrale verdediger, als je een nieuwe haalt moet het een topper zijn. Dolberg was hem afgelopen weekend flink de baas. Heeft potentie, maar mag het nog even laten zien.

Ik heb toch anders gelezen. St. Kuste had hem in zijn broekzak. Wat is nu waar?
 
^^^ Troupée speelt bij Utrecht in de basis, rechtsback van 18 jaar.
Ik heb toch anders gelezen. St. Kuste had hem in zijn broekzak. Wat is nu waar?
Uit m'n hoofd had Dolberg alleen al in de eerste helft 2 schoten van binnen de 16, 5/6 kopduels gewonnen en had St. Juste de meeste overtredingen van alle spelers op het veld. Maar ik heb niet de hele wedstrijd gezien, misschien zijn het vertekende cijfers. Maar hoor van meerdere mensen dat St. Juste erg veel moeite had met Dolberg.
 
St. Juste is dan de derde 'prima' centrale verdediger, als je een nieuwe haalt moet het een topper zijn. Dolberg was hem afgelopen weekend flink de baas. Heeft potentie, maar mag het nog even laten zien.
Nou dan heb je volgens mij niet echt goed opgelet. Dolberg was voor het eerst een beetje geïrriteerd en dat is de verdiensten geweest van St. Juste. Dolberg heeft misschien wel 2 keer de kans gehad om iets te doen in 90 minuten. Sowieso was Heerenveen erg fel. En ja die jongen maakte veel overtredingen maar wat geeft dat? Hij schakelde zijn man uit en hield zich alleen bezig met zijn verdedigende taken. Heerlijk om ook eens een ouderwetse mandekker te zien in de Eredivisie ipv al die net niet opbouwende cv's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan