Algemene transfergeruchten

Ik heb Toivonen wel altijd een goede speler gevonden. Ook op het WK heeft ie zijn kwaliteiten laten zien.
Als concurrent van Pereiro prima, maar dan moet er alsnog een 'verbindingsspeler' bij
 
Ik heb Toivonen wel altijd een goede speler gevonden. Ook op het WK heeft ie zijn kwaliteiten laten zien.
Als concurrent van Pereiro prima, maar dan moet er alsnog een 'verbindingsspeler' bij
We zijn op het punt beland dat het een of/of-scenario is geworden en niet en/en, dunkt mij.
 
Hahahaha ja. Wordt tijd dat we awards gaan uitreiken voor de krant met de leukst verzonnen transfers.
Toivonen als middenvelder en dan Berg als standin van Luuk..?? Alsjeblieft zeg, als PSV daadwerkelijk met Toivonen komt aanzetten, als dat onze redder in nood op het middenveld moet worden, dan is de gehele PSV-leiding, inclusief Gerbrands, toe aan vervanging op korte termijn...
 
Ik zeg niet dat ik dat ben maar binnen PSV zal best iemand namen hebben.
Zelf geloof ik nog steeds (en al rond is) dat Erik Gutierrez donderdag gehaald wordt. Tenzij Ramselaar eerder verkocht wordt.
nou.. het moge wel duidelijk zijn dat PSV in ieder geval met een speler bezig is die al in Europa speelt.. dus richt je dan maar op die naam in de 'tenzij" contructie.. en wie is dat dan?
 
nou.. laat eens wat horen

Miguel Almirón zou een naam zijn waar ik van zou juichen. (Paraguay, Atlanta FC/MLS, 24jaar, AM) <Salarissen bij Atlanta FC zijn mogelijk alleen een stuk hoger dan hier?>
Mijat Gacinovic (22, Eintracht Frankfurt, Servie) is ook flink aan de weg aan het timmeren en wellicht nog net haalbaar? Al is dat een stapje omlaag qua reputatie vd divisie.
Jack Grealish (22, Aston Villa (championship), fysiek vrij licht voor engelse begrippen maar technische goeie speler *beetje als een Ierse van Ginkel?*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan