Algemene transfergeruchten

Dat is dan weer het nadeel wanneer je de hele salarishuishouding open breekt voor types als Bruma en Vinicius. Je nieuwe spelers zijn snel beter dan dit duo en zullen dan ook niet snel genoeg nemen met een salaris van 1 mil…

Aankopen worden inderdaad anders gedaan en vaak uitgesmeerd over jaren. Hier is risico mee genomen met de hoop op goede sportieve ontwikkelingen. Nu deze uitblijven zien we dat Ajax weer veel verder is uitgelopen. We kunnen Toon en John van harte bedanken voor deze stand van zaken.
Zonder Reker en Timmer waren we Ajax nu al voorbij met meeste landstitels.
 
El Ghazi. Tsja, wat vinden we ervan?

Als Gakpo verkocht wordt, en El Ghazi is de vervanger en er komt niks meer bij voorin. Dan gaan we het tiefus lastig krijgen. Op Saibari en Bakayoko kan je simpelweg nog niet vertrouwen.
 
El Ghazi. Tsja, wat vinden we ervan?

Als Gakpo verkocht wordt, en El Ghazi is de vervanger en er komt niks meer bij voorin. Dan gaan we het tiefus lastig krijgen. Op Saibari en Bakayoko kan je simpelweg nog niet vertrouwen.
El Ghazi zou gekocht worden als vervanger van Madueke.
 
En vervolgens loopt hij voor € 40 miljoen de deur uit. :cautious: :maniac:
Ik hoop dat Brands & JDJ geleerd hebben van Ajax inzake verkoop Antony. Vasthouden aan 100 miljoen euro en dat hebben ze voor elkaar gekregen in Amsterdam. Ik hoop dus dat Brands & JDJ vast blijven houden aan minimaal 50 miljoen euro, exclusief bonussen, ook al wil Gakpo graag vertrekken. Gewoon je poot stijf houden en absoluut niet lager dan 50 miljoen euro gaan zitten.
 
El Ghazi. Tsja, wat vinden we ervan?

Als Gakpo verkocht wordt, en El Ghazi is de vervanger en er komt niks meer bij voorin. Dan gaan we het tiefus lastig krijgen. Op Saibari en Bakayoko kan je simpelweg nog niet vertrouwen.
Als vervanging van Madueke ben ik er blij mee. Ervaring missen we voorin en dat heeft hij; en gewoon een gevaarlijke aanvaller. Nu heb je tenminste weer net als toen Madueke fit was 3 basisspelers met ervaring en rendement. En erachter zeer veel talent met Savio, Saibari, Bakayoko, Vertessen. Prima. En als Madueke dan ook nog fit is na het wk... en blijft

Als Gakpo gaat moet er een topper terugkomen uiteraard.
 
Als vervanging van Madueke ben ik er blij mee. Ervaring missen we voorin en dat heeft hij; en gewoon een gevaarlijke aanvaller. Nu heb je tenminste weer net als toen Madueke fit was 3 basisspelers met ervaring en rendement. En erachter zeer veel talent met Savio, Saibari, Bakayoko, Vertessen. Prima. En als Madueke dan ook nog fit is na het wk... en blijft

Als Gakpo gaat moet er een topper terugkomen uiteraard.
Ik denk dat er buiten El Ghazi niets meer gaat komen bij aanblijven Gakpo, op een huur na. El Ghazi heeft salaris ingeleverd, maar daar zal ongetwijfeld een tekenbonus of andere voorwaarde tegenover staan. Misschien huurt PSV nog iets, maar geen koop meer. Op het middenveld zitten we goed. Achterin numeriek ook, en PSV gaat niet even een Hoever, Jarrad of Ramalho of Max eruit gooien en nog een vervanger halen. Dat is met twee dagen ook moeilijk. Hopen dat Mauro weer fit wordt, dan kun je achterin met Mauro - Obispo - Teze - Mwene spelen. Geen CL niveau, maar dat zijn we ook niet. Voorin misschien nog een spits als huur, maar waarschijnlijk ook maar hopen op Vertessen tot Luuk weer fit is. Of El Ghazi gaat in de spits staan met Gakpo/vervanger en Bakayoko/Savio er naast.
 
.
Ik denk dat er buiten El Ghazi niets meer gaat komen bij aanblijven Gakpo, op een huur na. El Ghazi heeft salaris ingeleverd, maar daar zal ongetwijfeld een tekenbonus of andere voorwaarde tegenover staan. Misschien huurt PSV nog iets, maar geen koop meer.
Ik zou even wachten totdat de laatste minuut voorbij is. Er is geld voor een aankoop. Huur misschien inzetten op de backpositie en op een andere positie iets kopen (spits positie)
 
Als vervanging van Madueke ben ik er blij mee. Ervaring missen we voorin en dat heeft hij; en gewoon een gevaarlijke aanvaller. Nu heb je tenminste weer net als toen Madueke fit was 3 basisspelers met ervaring en rendement. En erachter zeer veel talent met Savio, Saibari, Bakayoko, Vertessen. Prima. En als Madueke dan ook nog fit is na het wk... en blijft

Als Gakpo gaat moet er een topper terugkomen uiteraard.

Die 'topper' zal dan wel een typische John de Jong aankoop zijn. Calvin Stengs bijvoorbeeld. Had ik liever Doan gehouden.
 
Ik zit hier de transferwindow eens een beetje te evalueren, wat ik me dan echt afvraag is dat je als TD zijnde zo’n grote mond kan hebben door te zeggen “we willen niet naast Ajax komen maar er overheen” en je hebt nog geen 10 miljoen in je zak. Is een beetje hetzelfde als dat Toto Wolff zegt dat hij Verstappen weer wil gaan verslaan en met een kart aankomen.
Waar haal je het lef als TD zijnde vandaan om ons, supporters, zo voor lul te zetten en ons zoveel valse hoop te geven. Houd volgende keer gewoon je mond en ga je werk doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit hier de transferwindow eens een beetje te evalueren, wat ik me dan echt afvraag is dat je als TD zijnde zo’n grote mond kan hebben door te zeggen “we willen niet naast Ajax komen maar er overheen” en je hebt nog geen 10 miljoen in je zak. Is een beetje hetzelfde als dat Toto Wolf zegt dat hij Verstappen weer wil gaan verslaan en met een kart aankomen.
Waar haal je het lef als TD zijnde vandaan om ons, supporters, zo voor lul te zetten en ons zoveel valse hoop te geven. Houd volgende keer gewoon je mond en ga je werk doen.
Beschamend en passend in elk ongemakkelijk tv moment met hem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan