Algemene transfergeruchten

Ik denk dat er weinig animo voor hem zal zijn ondanks een topseizoen.

De grote keep tombola moet nog oo hang komen. Als Madrid de Gea of Courtois gaat halen gaat t los. Of Allison van Roma vertrekt. En dan kan hij zomaar bij een middenmotor of subtopper in Engeland, Spanje of Duitsland terecht komen.
 
Of Moise Kean nu geweldig is of niet, het voetbalt op plaatsen waar PSV nou net het minste problemen kent: voorin. En zelfs als Luuk wel zou vertrekken, dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat PSV 2x 10 mln uitgeeft aan spitsen.
Enige dat ik kan bedenken, dat m.i. logisch is, is dat Kean gehuurd zou worden als Luuk verkocht wordt. Als overbrugging tot Lammers als betere, volwaardige PSV spits terugkeert na jaar verhuur.

Áls PSV 10 mln extra op de plank heeft liggen, dan zou m.i. het meest logisch zijn om dat uit te geven aan het middenveld. Haal dan lekker Gutierrez alvast.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Of Moise Kean nu geweldig is of niet, het voetbalt op plaatsen waar PSV nou net het minste problemen kent: voorin. En zelfs als Luuk wel zou vertrekken, dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat PSV 2x 10 mln uitgeeft aan spitsen.
Enige dat ik kan bedenken, dat m.i. logisch is, is dat Kean gehuurd zou worden als Luuk verkocht wordt. Als overbrugging tot Lammers als betere, volwaardige PSV spits terugkeert na jaar verhuur.

Áls PSV 10 mln extra op de plank heeft liggen, dan zou m.i. het meest logisch zijn om dat uit te geven aan het middenveld. Haal dan lekker Gutierrez alvast.
Keane is een buitenspeler. Tenminste dat zegt dat artikel. Als vervanger van Luuk zou dat niet logisch zijn.

Guterriez is net toegevoegd aan de Mexicaanse selectie als vervanger van Reyes (ook een vreemde vervanging). Hopelijk legt PSV hem dan voor het WK vast. En dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
 
Gezien het bedrag geloof ik daar niks van.

Is inderdaad veel te duur voor PSV. Daarbij komt dat hij de zelfde blessure heeft als Romero en vanaf 10 maart niet meer gespeeld heeft.
Het is volgens mij een broodje aap verhaal dat PSV Moise Kean probeert te halen.
 
Keane is een buitenspeler. Tenminste dat zegt dat artikel. Als vervanger van Luuk zou dat niet logisch zijn.

Guterriez is net toegevoegd aan de Mexicaanse selectie als vervanger van Reyes (ook een vreemde vervanging). Hopelijk legt PSV hem dan voor het WK vast. En dat gaat natuurlijk niet meer lukken.
Dat dacht ik ook, maar transfermarkt vermeldt dat het een centrum spits is.

Dan lijkt het alleen zinvol hem te halen als Bergwijn vertrekt, wat ik niet hoop en niet verwacht.
Keane halen betekent verstoring van de ontwikkeling van Malen en Gakpo. Ik heb veel vertrouwen in Malen, die liet het tenminste zien in de laatste wedstrijden van afgelopen seizoen (i.t.t. Lammers en Gudmundsson, die het niet konden waarmaken).
 
Dat dacht ik ook, maar transfermarkt vermeldt dat het een centrum spits is.

Dan lijkt het alleen zinvol hem te halen als Bergwijn vertrekt, wat ik niet hoop en niet verwacht.
Keane halen betekent verstoring van de ontwikkeling van Malen en Gakpo. Ik heb veel vertrouwen in Malen, die liet het tenminste zien in de laatste wedstrijden van afgelopen seizoen (i.t.t. Lammers en Gudmundsson, die het niet konden waarmaken).

Keane heeft afgelopen seizoen als die speelde slechts 1 x als buitenspeler gespeeld en de rest als centrumspits.
 
Een van de Nederlandse top ploegen zou proberen de Peruviaan Edison Flores te halen. PSV heeft overigens vorig seizoen al een bod heeft gedaan op Flores.

Bron
 
Groot talent die het zelfs met meerdere verhuurperiode bij verschillende clubs in de eredivisie niet heeft kunnen waarmaken voor PSV....dus, inderdaad, dan maar afscheid nemen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan