Algemene transfergeruchten

Misschien halen en verhuren. Of Ramselaar verhuren. Maar Mauro, Pereiro, Ramselaar EN Bacuna voor min of meer dezelfde positie is teveel, en twee van deze jongens op je middenveld is tamelijk veel van het goede. Aangezien Rosario en Hendrix al op 6 zitten.
 
Ieder jaar een stapje terug, eerst Ramselaar en Lukassen halen en nu naar Bacuna gaan kijken. Onze aankopen beginnen steeds meer op die van Feyenoord te lijken met her en der een uitschieter als Lozano. F.C. Kopenhagen heeft ook interesse, dat zegt genoeg....... Dat van Hanegem iemand goed vindt, zegt mij ook niets. Die vond vroeger (heb ik mij laten vertellen want toen woonde ik nog niet in NL) ook Romario niet zo denderend.... En spelers als Mokhtar en El Khayati vindt hij ook al zo geweldig.....
 
Die Douglas Santos van HSV, moeten we ook niet vergeten. Ook een optie voor de linksback positie. Die zal ongetwijfeld nog altijd op het lijstje staan. Ik zag hem afgelopen week toevallig spelen tegen Frankfurt, en was 1 van de betere. Had nog een enorme knal van afstand die de keeper fantastisch pakt en uiteindelijk op de lat terecht kwam.

Kan dus ook een interessante optie zijn, als HSV degradeert.

HSV degradeert. Nou, ben benieuwd hoeveel interesse nu PSV gaat hebben in deze Douglas Santos.
 
Over oud-vitesse gesproken.. Ik vroeg me af, zou Wilfried Bony haalbaar zijn als vervanger van Luuk? Is volgens mij gedegradeert met Swansea en heeft bovendien weinig gespeeld de laatste maanden in de basis? Zou wel n heerlijk type leider kunnen zijn.
 
Over oud-vitesse gesproken.. Ik vroeg me af, zou Wilfried Bony haalbaar zijn als vervanger van Luuk? Is volgens mij gedegradeert met Swansea en heeft bovendien weinig gespeeld de laatste maanden in de basis? Zou wel n heerlijk type leider kunnen zijn.

Hij was bij Vitesse erg goed maar er staat me altijd wat tegen bij die man. Daarnaast zal hij vast noet voor die paar knaken willen spelen, is nu een M City salaris gewend..
 
Pablo Maffeo, een rechtsback van Manchester City gaat voor €10 miljoen naar Stuttgart. Dit geeft mij ook wel weer hoop dat Angelino haalbaar wordt voor PSV deze zomer.

Als een rechtsback met middenmoot Primera Division ervaring voor 10 gaat, is 6/7 voor Angelino best realistisch.
 
Pablo Maffeo, een rechtsback van Manchester City gaat voor €10 miljoen naar Stuttgart. Dit geeft mij ook wel weer hoop dat Angelino haalbaar wordt voor PSV deze zomer.

Als een rechtsback met middenmoot Primera Division ervaring voor 10 gaat, is 6/7 voor Angelino best realistisch.

Het is niet altijd de transfersom, maar vooral het salaris waar PSV niet kan concurreren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan