Algemene transfergeruchten

Pieters wil onderhand ook wel een keer opgeroepen worden voor het Nederlands Elftal. Schijnbaar kun je dan beter in de Eredivisie twee leuke potjes voetballen tegen Roda JC en Willem II dan wekelijks in de Premier League.
 
Pieters wil onderhand ook wel een keer opgeroepen worden voor het Nederlands Elftal. Schijnbaar kun je dan beter in de Eredivisie twee leuke potjes voetballen tegen Roda JC en Willem II dan wekelijks in de Premier League.

Pieters zal net als de afgelopen jaren structureel genegeerd worden, waar hij ook speelt. Ik denk dat het z'n baard is, hij is veel te woest voor zo'n teder Nederlands elftalletje.
 
Die Douglas Santos van HSV, moeten we ook niet vergeten. Ook een optie voor de linksback positie. Die zal ongetwijfeld nog altijd op het lijstje staan. Ik zag hem afgelopen week toevallig spelen tegen Frankfurt, en was 1 van de betere. Had nog een enorme knal van afstand die de keeper fantastisch pakt en uiteindelijk op de lat terecht kwam.

Kan dus ook een interessante optie zijn, als HSV degradeert.
 
PSV zou ook interesse hebben in Juninho Bacuna van FC Groningen
Bron

En VI meld dat Bacuna zijn contract niet wil verlengen bij FC Groningen
Bron
 
Kunt soortgelijke info ook vinden op betrouwbaardere bronnen als ESPN (ESPN ajax)of Goal of Fox...

Daarnaast, veel clickbait sites baseren zich op informatie die ze elders krijgen. Dus wat is je punt in dit geval?
Deze berichten zijn gebaseerd op speculatie (om menson op hun site te laten klikken) en geruchten verspreid door zaakwaarnemers en tussenpersonen. Mijn punt is, je moet deze geruchten niet al te serieus nemen. Pas als ze van PSV of betrouwbare PSV watchers komen, kan er wat van waar zijn.

Natuurlijk wel leuk voor ons om hierover te ouwehoeren op het forum. ;)
 
Deze berichten zijn gebaseerd op speculatie (om menson op hun site te laten klikken) en geruchten verspreid door zaakwaarnemers en tussenpersonen. Mijn punt is, je moet deze geruchten niet al te serieus nemen. Pas als ze van PSV of betrouwbare PSV watchers komen, kan er wat van waar zijn.

Natuurlijk wel leuk voor ons om hierover te ouwehoeren op het forum. ;)

Als het van PSV komt is het geen gerucht meer. ;)
 
PSV zou ook interesse hebben in Juninho Bacuna van FC Groningen
Bron

En VI meld dat Bacuna zijn contract niet wil verlengen bij FC Groningen
Bron
Waarom zou PSV in vredesnaam geinteresseerd zijn in een vleugelaanvaller, die, ik gok, zo'n 6 miljoen moet kosten en in de huidige situatie op de bank plaats zou moeten nemen. Lozano, Bergwijn, Gudmundsson, Malen, Gakpo zijn allemaal beter/net zo goed. Ik geloof dus niet dat PSV serieuze belangstelling heeft. Wellicht als hij onder het miljoen kost?
 
Waarom zou PSV in vredesnaam geinteresseerd zijn in een vleugelaanvaller
Vleugelaanvaller? Bacuna speelt toch voornamelijk op het middenveld? Hij begon bij Groningen op de rechter vleugel maar speelt daar al een tijd niet meer. Of vergis ik me nu?
 
Vleugelaanvaller? Bacuna speelt toch voornamelijk op het middenveld in een aanvallende rol en zelden tot nooit op de vleugels? Of vergis ik me nu?
Ik zou het eigenlijk ook niet weten :oops:, ik dacht een vleugelspeler, maar dat kan oook best fout zijn. In het geval dat het een aanvallende middenvelder is, heb ik niks gezegd.
 
Ik zou het eigenlijk ook niet weten :oops:, ik dacht een vleugelspeler, maar dat kan oook best fout zijn. In het geval dat het een aanvallende middenvelder is, heb ik niks gezegd.
Heb zelf niet voldoende van FC Groningen gezien om het echt zeker te weten, dus je zou gelijk kunnen hebben. Als dat zo is, heb ik niks gezegd. ;P
 
Bacuna is een middenvelder, waar Van Hanegem behoorlijk lyrisch over is. Verder weet ik er weinig van.
 
Heb zelf niet voldoende van FC Groningen gezien om het echt zeker te weten, dus je zou gelijk kunnen hebben. Als dat zo is, heb ik niks gezegd. ;P
Google: centrale middenvelder.

Zou dan ipv Van Ginkel komen? Ik hoop dat de lat ietsje (!) hoger ligt.

Eventueel als concurentie voor Ramselaar? Hoop, en denk, weet het bijna wel zeker, dat Mauro Ramselaar uit de basis gaat spelen volgend jaar. En dan hebben we Rosario, Rigo en Lundquist ook nog, alhoewel daar er wel een paar van verhuurd zullen gaan worden.

Kortom als het niet te veel geld is, wellicht het proberen waard? Toch geloof ik niet dat Marcel hier serieus mee bezig is,
 
Terug
Bovenaan Onderaan