Algemene transfergeruchten

Als wij 10% van de transfersom krijgen per jaar dat hij hier speelt (of zoiets), lijkt het mij opzich geen probleem. Zeker niet als hij van de buitencategorie is.

Wel stoort het mij dat hij een rechtsbuiten is. Dat hebben we gewoon totaal niet nodig nu.

Het is (wat ik gelezen heb) niet specifiek een rechtsbuiten. Hij heeft daar afgelopen seizoen wel gespeeld, maar hij kan ook linksbuiten en aanvallende middenvelder.
 
Ajax heeft ook interesse, ben benieuwd.

Vind het moeilijk in te schatten hoe goed hij nou eigenlijk is. Dit vind ik overigens altijd bij die gasten die op zeer jonge leeftijd naar de premier league zijn vertrokken (Maatsen, Hoever, Chong, etc. en in het verleden ook bij Bruma, Aké en Van Aanholt).

 
Ajax heeft ook interesse, ben benieuwd.

Vind het moeilijk in te schatten hoe goed hij nou eigenlijk is. Dit vind ik overigens altijd bij die gasten die op zeer jonge leeftijd naar de premier league zijn vertrokken (Maatsen, Hoever, Chong, etc. en in het verleden ook bij Bruma, Aké en Van Aanholt).

Ajax heeft overal 'interesse' in. Wij hebben vaak baat gehad bij jongens die het om wat voor reden dan ook niet hebben gered in de Ajax jeugd en naar het buitenland zijn vertrokken. Vandaar dat ik hem graag zie komen
 
Ajax heeft overal 'interesse' in. Wij hebben vaak baat gehad bij jongens die het om wat voor reden dan ook niet hebben gered in de Ajax jeugd en naar het buitenland zijn vertrokken. Vandaar dat ik hem graag zie komen
Hij kijk je tegen het prijskaartje van ~€10 miljoen voor hem vanuit perspectief PSV? Ik zou het best fors vinden namelijk als Ajax zijnde.
 
Hij kijk je tegen het prijskaartje van ~€10 miljoen voor hem vanuit perspectief PSV? Ik zou het best fors vinden namelijk als Ajax zijnde.
Ik verwacht dat er wel weer eoa constructie zal komen dan. Hopelijk smijten we niet weer zomaar 10 mln over de toonbank
 
RvN: 'Is die Hoever niet interessant'
Vennegoor: 'Wie? Die ken ik niet. Voetbalt hij in de Eredivisie?'
RvN: 'Engeland, Premier League'
Vennegoor: 'Dat is wel ver vliegen hoor'
Brands: 'Welke positie?'
RvN: 'Rechtsback'
Brands: 'Dus hij kan rechts op het middenveld spelen?'
John: 'Wat zou die jongen moeten kosten?'.
RvN: 'Rond de 10 miljoen, maar is misschien iets te veel voor een speler die zich nog niet heeft bewezen'.
De Jong: 'Wij bieden 12!'
 
Ajax heeft ook interesse, ben benieuwd.

Vind het moeilijk in te schatten hoe goed hij nou eigenlijk is. Dit vind ik overigens altijd bij die gasten die op zeer jonge leeftijd naar de premier league zijn vertrokken (Maatsen, Hoever, Chong, etc. en in het verleden ook bij Bruma, Aké en Van Aanholt).

Dat niveau zal hij denk ik ook hebben. Lekker laten lopen dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan