Algemene transfergeruchten

Zo'n beetje de twee grootste talenten van PSV (die voor kapitaal moeten zorgen) spelen op zijn positie.. Mocht Madueke verkocht worden kan je toch wel gewoon iemand kopen ipv een 18-jarig talent te huren?

Betwijfel overigens of PSV deze jongen echt zelf heeft gevonden of dat ze weer gewoon hun handje in de grabbelbox van City Group hebben gestoken..
Als dit waar is dan heeft JDJ wederom verkeerde prioriteiten. 1 goal voor een aanvaller Bruma 2.0
 

Zozo een cv
De bron van dit gerucht:

"𝗝𝗢𝗘𝗟 𝗢𝗥𝗗𝗢𝗡𝗘𝗭 - 𝗣𝗟𝗔𝗬𝗘𝗥 𝗥𝗘𝗣𝗢𝗥𝗧

Joel Ordóñez is an 18-year-old Ecuadorian central defender of Independiente del Valle. @JPT5_ explains why Ordóñez should be on the radar of clubs like Ajax, PSV, Benfica and Club Brugge"


Ofwel, hij staat helemaal niet op onze radar, maar hij wordt ons aangeraden. Klassiek gevalletje Soccernews komt met nieuws dat geen nieuws is. Zo kan ik ook aanraden dat PSV eens naar Messi moet kijken en dan een artikel schrijven dat Messi op de radar van PSV staat...
 
Wel een leeftijd die het interessanter maakt dan bij v Ginkel of Propper het geval was
 
Nog een gerucht waarvan ik niet weet hoe betrouwbaar het is dan:


Opzich slim, spelers van Oekraïense clubs halen. Zullen wel wat goedkoper zijn dan normaal en volgens mij stond deze Pedrinho bekend als een redelijk groot talent bij Benfica. Marktwaarde volgens Transfermarkt 17 miljoen euro :eek: en geen rendement om u tegen te zeggen.
 
Als je de goede talenten wilt kopen die veel al onder contract bij hun staan is het goed om de banden weer aan te halen met ze. Daar zijn ze nu dus mee bezig. Ook al zal dit dan vaak met terugkoopoptie zijn. Dus maar liever geen goede spelers halen omdat ze bij hun onder contract staan?


1 jaar huur dwingt PSV wel om deze speler minuten te gaan geven in het 1e. Zo niet verhuren ze hem wel weer aan een andere club. Ga ervan uit als linksbuiten.
Hij heeft vnv gescoord voor z’n club zag ik
 
Je kunt je toch niet voorstellen dat Luuk dit verkiest boven een terugkeer bij PSV? Of ze moeten wel heel veel salaris gaan betalen en dat zou de enige reden zijn.

Hangt helemaal af van zn ambitie. Bij PSV moet hij zich weer bewijzen, moet hij zijn legacy waarmaken en een voortrekker zijn. In Mexico kun je lekker geld harken in het zonnetje en is je carriere rustig uit aan het gaan (behalve dat je dan wel meer kans hebt op het Nederlands Elftal).
 
Hangt helemaal af van zn ambitie. Bij PSV moet hij zich weer bewijzen, moet hij zijn legacy waarmaken en een voortrekker zijn. In Mexico kun je lekker geld harken in het zonnetje en is je carriere rustig uit aan het gaan (behalve dat je dan wel meer kans hebt op het Nederlands Elftal).
Voor een speler die toch eigenlijk altijd bekend heeft gestaan als een harde werker en die daardoor een carriere heeft boven de verwachting van menigeen (eigenhandig Sevilla naar EL winst gekopt, publiekslieveling geworden bij Barcelona in 1 seizoen) zou dat dan wel erg tegenvallen. Bij PSV is de sportieve druk hoger, maar dat zou toch juist prachtig moeten zijn voor hem. Terug op het oude nest, daar de boel weer bij de hand nemen en je laatste kans om je Europees te laten zien.

Maar goed, voor PSV zou het wel betekenen dat men verder moet kijken en met een nieuwe spits op de proppen moet komen. Dat is ook wel weer leuk.
 
Voor een speler die toch eigenlijk altijd bekend heeft gestaan als een harde werker en die daardoor een carriere heeft boven de verwachting van menigeen (eigenhandig Sevilla naar EL winst gekopt, publiekslieveling geworden bij Barcelona in 1 seizoen) zou dat dan wel erg tegenvallen. Bij PSV is de sportieve druk hoger, maar dat zou toch juist prachtig moeten zijn voor hem. Terug op het oude nest, daar de boel weer bij de hand nemen en je laatste kans om je Europees te laten zien.

Maar goed, voor PSV zou het wel betekenen dat men verder moet kijken en met een nieuwe spits op de proppen moet komen. Dat is ook wel weer leuk.
Dat lijkt mij ook hoor, maar misschien wil hij wel lekker in het zonnetje aan zijn modezaak werken. Ik ken hem natuurlijk niet persoonlijk.
 
rkiesHangt helemaal af van zn ambitie. Bij PSV moet hij zich weer bewijzen, moet hij zijn legacy waarmaken en een voortrekker zijn. In Mexico kun je lekker geld harken in het zonnetje en is je carriere rustig uit aan het gaan (behalve dat je dan wel meer kans hebt op het Nederlands Elftal).
Als Luuk de Jong daadwerkelijk Deportivo Toluca in Mexico verkiest boven PSV, dan hoeft hij wat mij betreft nooit meer als speler terug te keren in Eindhoven. We zitten al ruim 2 jaar naar zijn diensten te hengelen en steeds geeft hij de voorkeur aan andere projecten. Als hij dus nu kiest voor Mexico, dan mag hij daar blijven en hoeft hij het shirt van PSV niet meer aan te trekken...ook niet in het seizoen 23-24 of 24-25. Hoe kan je PSV links laten liggen voor een onbetekenende en onbekende club als Deportivo Toluca..? Dan doe je het puur voor het geld lijkt mij....wegblijven uit Eindhoven, Luuk !! :mad::mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan