Algemene transfergeruchten

Ik gok dat dat zelf richting de 10-15m max gaat zonder verkopen. Luuk zal niet duur zijn als ie wil komen. Mag daar weg, op leeftijd en 1 jaar contract. Max 5 miljoen. Of er daarna geld is voor Wijndal? Denk het niet. En zoals eerder gezegd: waarom zou Wijndal naar PSV gaan? Hij kan CL spelen bij Ajax en schijnbaar is er ook een Italiaanse topclub met interesse.

Maar goed, kan meer zijn. PSV heeft veel verkocht en relatief weinig uitgeven afgelopen twee transferperiodes. Drommel (4m) en Veerman (6m) kostte wat. De rest was grotendeels transfervrij of niet heel duur of betrof overbodige spelers die weer relevant werden.
Ik hoop dat hij er zelf ook zo over denkt. Zou de volgende Baumgartl/Bruma aankoop worden anders.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vond jij Vitesse teleurstellen? En had jij zoveel meer verwacht van AZ? Ik namelijk niet. En Ajax heeft het zelf laten liggen tegen Benfica, maar speelde een ijzersterke groepsfase. Vergelijk dat eens met een 10 jaar geleden. Als je ook kijkt naar de coefficientenlijst, zie je gewoon dat de eredivisie een ontzettende sprong voorwaarts heeft gemaakt.
Omdat we nu dus vooral op het derde niveau uitkomen. Dat is geen vooruitgang
 
Omdat we nu dus vooral op het derde niveau uitkomen. Dat is geen vooruitgang
We zijn al jaren geen CL ploeg meer. De ambitie mag er best zijn en dat is goed. Maar zolang we achteruit blijven lopen wanneer het lastig wordt zullen we altijd een EL/ECL ploeg blijven.

Met de komst van de ECL is het niveau van de EL ook flink omhoog gegaan.
 
Wijndal is voor 10 miljoen op te halen, begrijp ik.
Wat mij betreft is dat een mooie optie, meteen ook een tik richting Ajax.
Maar heeft iemand een idee wat het transferbudget is?
Ik mag toch hopen dat PSV zich niet gaat inlaten met zielig gehakketak met Ajax over transfers. Pak het gewoon zakelijk aan en koop de spelers omdat je die nodig hebt. Niet omdat je Ajax een hak wilt zetten. Laat dat kinderachtige gedoe maar aan die Bijlmerclub over.
 
Ik mag toch hopen dat PSV zich niet gaat inlaten met zielig gehakketak met Ajax over transfers. Pak het gewoon zakelijk aan en koop de spelers omdat je die nodig hebt. Niet omdat je Ajax een hak wilt zetten. Laat dat kinderachtige gedoe maar aan die Bijlmerclub over.
Het is meer een bijkomend voordeel. In mijn ogen is Wijndal een grote verbetering tov wat we nu hebben. Daarnaast een international, aan het begin van z'n carrière en daarmee ook goed door te verkopen na 2 of 3 goede seizoenen. Als TD zou ik dan zeggen, we gaan die kopen (vanuit zakelijk oogpunt). Ajax wil 'm blijkbaar ook hebben, als hij dan PSV naar wil komen geef je ook een signaal af.
 
Het is meer een bijkomend voordeel. In mijn ogen is Wijndal een grote verbetering tov wat we nu hebben. Daarnaast een international, aan het begin van z'n carrière en daarmee ook goed door te verkopen na 2 of 3 goede seizoenen. Als TD zou ik dan zeggen, we gaan die kopen (vanuit zakelijk oogpunt). Ajax wil 'm blijkbaar ook hebben, als hij dan PSV naar wil komen geef je ook een signaal af.
En als hij vervolgens nee zegt tegen PSV staan de kranten weer bomvol en sta je voor lul. En dat voor een middelmatige back terwijl je zelf een geweldige in de vorm van Mauro rond hebt lopen. Nee, 10 miljoen voor Wijndal zou ik wanbeleid noemen.
 
Is 1 en 1 twee? Wordt de keeper van Bielefeld gecontracteerd en hangt er een oefenpotje aan vast?


Je gaat achter elke boom een potentiële PSV-er zien. Ik wel in ieder geval.
 
Het is meer een bijkomend voordeel. In mijn ogen is Wijndal een grote verbetering tov wat we nu hebben. Daarnaast een international, aan het begin van z'n carrière en daarmee ook goed door te verkopen na 2 of 3 goede seizoenen. Als TD zou ik dan zeggen, we gaan die kopen (vanuit zakelijk oogpunt). Ajax wil 'm blijkbaar ook hebben, als hij dan PSV naar wil komen geef je ook een signaal af.
Ik heb liever Mauro op LB dan Wijndal.
 
Is 1 en 1 twee? Wordt de keeper van Bielefeld gecontracteerd en hangt er een oefenpotje aan vast?


Je gaat achter elke boom een potentiële PSV-er zien. Ik wel in ieder geval.
Danjuma is best welkom iig
 
Zelfs met de dit seizoen matige scouting en technisch beleid is ajax op een haar na kampioen geworden. Stel je voor dat psv er echt werk van gaat maken

Maar wel schatrijk geworden door hele goeie prestaties in de CL. PSV heeft in de eredivisie meer punten behaald dan het op basis van het vertoonde spel heeft verdiend en heeft in Europa precies gekregen waar het om vroeg: helemaal niks. Zeer, zeer zwak.
 
Het is meer een bijkomend voordeel. In mijn ogen is Wijndal een grote verbetering tov wat we nu hebben. Daarnaast een international, aan het begin van z'n carrière en daarmee ook goed door te verkopen na 2 of 3 goede seizoenen. Als TD zou ik dan zeggen, we gaan die kopen (vanuit zakelijk oogpunt). Ajax wil 'm blijkbaar ook hebben, als hij dan PSV naar wil komen geef je ook een signaal af.
We denken er blijkbaar verschillend over. Een signaal? Zal in de eerste plaats Ajax een rotzorg zijn. Maar waar het mij om gaat is dat we in het kader van transfers helemaal niet met Ajax bezig moeten zijn. Dat speelt geen enkele rol. Het gaat om spelers met kwaliteiten die we nodig hebben op bepaalde posities. En dat voor een bepaald bedrag. Dat moeten de enige overwegingen zijn. "Een signaal afgeven" (wat is dat "signaal dan"?), ik geloof er al niet in, is leuk voor de fans. Maar je hebt er niks aan.
 
Maar wel schatrijk geworden door hele goeie prestaties in de CL. PSV heeft in de eredivisie meer punten behaald dan het op basis van het vertoonde spel heeft verdiend en heeft in Europa precies gekregen waar het om vroeg: helemaal niks. Zeer, zeer zwak.
Europees is het overigens al een aantal seizoenen zeer zwak..
 
We zijn al jaren geen CL ploeg meer. De ambitie mag er best zijn en dat is goed. Maar zolang we achteruit blijven lopen wanneer het lastig wordt zullen we altijd een EL/ECL ploeg blijven.

Met de komst van de ECL is het niveau van de EL ook flink omhoog gegaan.
Vond de finale van de EL toch ook tegenvallen, beide ploegen schat ik niet hoger in als PSV.
 
We zijn al jaren geen CL ploeg meer. De ambitie mag er best zijn en dat is goed. Maar zolang we achteruit blijven lopen wanneer het lastig wordt zullen we altijd een EL/ECL ploeg blijven.

Met de komst van de ECL is het niveau van de EL ook flink omhoog gegaan.
De vervelende constatering waardoor sommige mensen (grotendeels) onterecht John de Jong denken te zien falen. We zijn er qua inkomsten gewoon uitgelopen. Als je team, coach en staf dan ook nog consequent falen op het moment dat het wél kan in de EL en de ECL. Tja.
 
Terug
Bovenaan Onderaan