Algemene transfergeruchten

We zijn nog altijd maar een club in de Eredivisie. Talenten die zich hebben bewezen bij de kampioen van de Championship kunnen daarna naar de gehele Premier League, die kijken echt niet om naar een aanbieding van PSV. Je moet ze al hebben voordat ze zichzelf hebben bewezen.
En dan komen we weer terug op de afdeling scouting. Van mij mogen ze daar enorm investeren als we Sangare of Gakpo verkopen, verdient zich makkelijk terug.
 
Qua veldspel: ja. Qua resultaten: nee. Ajax is wel te pakken volgend jaar, dat weet ik zeker.
Ajax heeft bijna alles gewonnen in de tweede seizoenshelft. Kwa veldspel niet altijd sprankelend maar das niet een heel seizoen vol te houden al helemaal niet na Benfica thuis. Verder eens dat Ajax te pakken is maar PSV is ook nog een groot vraagteken. Hangt helemaal af van de transferzomer en gezien de financiële middelen van Ajax zou ik me als PSV fan niet rijk rekenen. Of hebben jullie in eens zoveel vertrouwen in de scouting en van Nistelrooy?
 
Ajax heeft bijna alles gewonnen in de tweede seizoenshelft. Kwa veldspel niet altijd sprankelend maar das niet een heel seizoen vol te houden al helemaal niet na Benfica thuis. Verder eens dat Ajax te pakken is maar PSV is ook nog een groot vraagteken. Hangt helemaal af van de transferzomer en gezien de financiële middelen van Ajax zou ik me als PSV fan niet rijk rekenen. Of hebben jullie in eens zoveel vertrouwen in de scouting en van Nistelrooy?

Ondertussen in de bestuurskamer van Ajax:

Bekijk bijlage depositphotos_28362333-stock-video-rabbit-eating-dollar-bills-in.mp4
 
Ajax heeft bijna alles gewonnen in de tweede seizoenshelft. Kwa veldspel niet altijd sprankelend maar das niet een heel seizoen vol te houden al helemaal niet na Benfica thuis. Verder eens dat Ajax te pakken is maar PSV is ook nog een groot vraagteken. Hangt helemaal af van de transferzomer en gezien de financiële middelen van Ajax zou ik me als PSV fan niet rijk rekenen. Of hebben jullie in eens zoveel vertrouwen in de scouting en van Nistelrooy?
Zelfs met de dit seizoen matige scouting en technisch beleid is ajax op een haar na kampioen geworden. Stel je voor dat psv er echt werk van gaat maken
 
Zelfs met de dit seizoen matige scouting en technisch beleid is ajax op een haar na kampioen geworden. Stel je voor dat psv er echt werk van gaat maken
En Ajax is met Frank de boer en een dramatische selectie 4 x kampioen geworden. Weinig weerstand in de competitie...zelfs Feyenoord is kampioen geworden. Onderling resultaat in de competitie zegt me meer 😋
 
Komen we nou echt niet verder dan Luuk de Jong? Jee, lekker in het verleden leven. De club is toch wel in staat een goede spits te vinden? Vorig jaar was hier dezelfde discussie. Allerlei namen uit het verleden en ze moesten allemaal terugkomen. Wat nou als Luuk klaar is met voetballen? Wie halen we dan? Jules Ellerman? Ik vind de Jong een symphatieke gozer hoor en een prima spits met fantastisch arbeidsethos. Maar van PSV verwacht ik dat ze toch wel in staat moeten zijn een goede spits te vinden en niet steeds terug te grijpen op het verleden. Dat zou ik pure armoe vinden.
Als het op spitsen aankomt is het gewoon ontzettend moeilijk iets te vinden wat betaalbaar én goed is. Wat dat betreft snap ik de keus voor Luuk de Jong volledig. No way dat die er minder dan 18 of meer scoort.
Ik begrijp wél je reserve w.b.t. oud-spelers terughalen. Dat is zeker niet altijd een succes geweest. Afellay, van Ginkel...Propper is een apart verhaal.
 


Ziet er heel behendig uit. Misschien kan Madueke een goed woordje voor PSV doen ;)
 
Als het op spitsen aankomt is het gewoon ontzettend moeilijk iets te vinden wat betaalbaar én goed is. Wat dat betreft snap ik de keus voor Luuk de Jong volledig. No way dat die er minder dan 18 of meer scoort.
Ik begrijp wél je reserve w.b.t. oud-spelers terughalen. Dat is zeker niet altijd een succes geweest. Afellay, van Ginkel...Propper is een apart verhaal.
Oké, dus hij gaat er exact 18 scoren? :unsure:
:maniac:
 
En Ajax is met Frank de boer en een dramatische selectie 4 x kampioen geworden. Weinig weerstand in de competitie...zelfs Feyenoord is kampioen geworden. Onderling resultaat in de competitie zegt me meer 😋
Ik moet hier fdb toch even verdedigen. Ik vind het knap wat ie heeft gedaan. Krijgt net als cocu veel te weinig credits
 
Wel andere tijden. Dat waren de jaren dat de Eredivisie internationaal ver weg zakte en de topclubs allemaal niet overliepen van kwaliteit.
Is de eredivisie nu internationaal dan verder nu? Toen speelden we of CL of el. Nu zitten we in de Conference League. En ajax heeft dit seizoen ook niet de gewenste CL tournee gehad. Buiten fn stelden alle ploegen teleur.
 
Als het op spitsen aankomt is het gewoon ontzettend moeilijk iets te vinden wat betaalbaar én goed is. Wat dat betreft snap ik de keus voor Luuk de Jong volledig. No way dat die er minder dan 18 of meer scoort.
Ik begrijp wél je reserve w.b.t. oud-spelers terughalen. Dat is zeker niet altijd een succes geweest. Afellay, van Ginkel...Propper is een apart verhaal.
Ik heb hier laatst zijn statistieken geplaatst. Hij scoort maar zelden 18 keer of meer.
 
Is de eredivisie nu internationaal dan verder nu? Toen speelden we of CL of el. Nu zitten we in de Conference League. En ajax heeft dit seizoen ook niet de gewenste CL tournee gehad. Buiten fn stelden alle ploegen teleur.
Vond jij Vitesse teleurstellen? En had jij zoveel meer verwacht van AZ? Ik namelijk niet. En Ajax heeft het zelf laten liggen tegen Benfica, maar speelde een ijzersterke groepsfase. Vergelijk dat eens met een 10 jaar geleden. Als je ook kijkt naar de coefficientenlijst, zie je gewoon dat de eredivisie een ontzettende sprong voorwaarts heeft gemaakt.
 
Vond jij Vitesse teleurstellen? En had jij zoveel meer verwacht van AZ? Ik namelijk niet. En Ajax heeft het zelf laten liggen tegen Benfica, maar speelde een ijzersterke groepsfase. Vergelijk dat eens met een 10 jaar geleden. Als je ook kijkt naar de coefficientenlijst, zie je gewoon dat de eredivisie een ontzettende sprong voorwaarts heeft gemaakt.
Of de rest is minder geworden ;)
 
Wijndal is voor 10 miljoen op te halen, begrijp ik.
Wat mij betreft is dat een mooie optie, meteen ook een tik richting Ajax.
Maar heeft iemand een idee wat het transferbudget is?
 
Wijndal is voor 10 miljoen op te halen, begrijp ik.
Wat mij betreft is dat een mooie optie, meteen ook een tik richting Ajax.
Maar heeft iemand een idee wat het transferbudget is?
Ik gok dat dat zelf richting de 10-15m max gaat zonder verkopen. Luuk zal niet duur zijn als ie wil komen. Mag daar weg, op leeftijd en 1 jaar contract. Max 5 miljoen. Of er daarna geld is voor Wijndal? Denk het niet. En zoals eerder gezegd: waarom zou Wijndal naar PSV gaan? Hij kan CL spelen bij Ajax en schijnbaar is er ook een Italiaanse topclub met interesse.

Maar goed, kan meer zijn. PSV heeft veel verkocht en relatief weinig uitgeven afgelopen twee transferperiodes. Drommel (4m) en Veerman (6m) kostte wat. De rest was grotendeels transfervrij of niet heel duur of betrof overbodige spelers die weer relevant werden.
 
Vond jij Vitesse teleurstellen? En had jij zoveel meer verwacht van AZ? Ik namelijk niet. En Ajax heeft het zelf laten liggen tegen Benfica, maar speelde een ijzersterke groepsfase. Vergelijk dat eens met een 10 jaar geleden. Als je ook kijkt naar de coefficientenlijst, zie je gewoon dat de eredivisie een ontzettende sprong voorwaarts heeft gemaakt.
Dat komt dan weliswaar vooral door de CoL. Maar de stijgende lijn was inderdaad al ingezet.

Nog niet zolang geleden liet Advocaat Europa gewoon links liggen als trainer van PSV. Met terugwerkende kracht: schande.
Daar is het misgegaan. Niet alleen bij Cocu/Bommel.

Wat dat betreft heeft Schmidt het goed gedaan.
Prioriteiten stellen.

Goh, Advocaat is al 9 jaar geleden. Dacht dat het later was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan