Algemene transfergeruchten

Maar mogelijk wel de titel, en dus 40 miljoen CL. Ik denk in ieder geval dat de penningmeester van Ajax niet klaagt dat Tadic geen restwaarde meer heeft.

Je moet gewoon een goeie mix hebben. En geen risico's meer met dertigers met een ernstig blessure/ziekteverleden, bij wie het onduidelijk is of ze weer op niveau komen (Götze, Van Ginkel, Pröpper...)

Soms vraag ik me af of jij wellicht de TD van PSV zou willen worden. Of een Scout. Graag met IPF als mede-TD.
 
Die vooruitgang vind ik wel meevallen voor iemand die als een van de grootste talenten in zijn generatie werd gezien op z’n 18e, maar ok hij verliest nu niet bij elke dribbel de bal zoals op t begin bij ons.
Ik denk dat Bruma velen malen beter tot zijn recht komt in het spel dat RvN wil spelen.

Bruma hoeft van mij niet weg. Prima speler om erbij te hebben.
 
Ik denk dat Bruma velen malen beter tot zijn recht komt in het spel dat RvN wil spelen.

Bruma hoeft van mij niet weg. Prima speler om erbij te hebben.

Klopt, doet de rest van de selectie vast goed dat er tenminste altijd iemand slechter is. Deze man is niveau RKC, maar hij is heel erg lief dus daarom vinden mensen het wel prima. 15 miljoen, zelfs Jozefzoon was waardevoller.
 
Ik denk dat Bruma velen malen beter tot zijn recht komt in het spel dat RvN wil spelen.

Bruma hoeft van mij niet weg. Prima speler om erbij te hebben.
Welk spel wil RvN spelen?

Overigens vind ik Bruma sowieso een prima speler om er bij te hebben. Ideale invaller als hij daar genoegen mee neemt. Net niet goed genoeg voor de basis. Maar goed, jij denkt te weten welk spel van Nistelrooy wil spelen. Wat is dat?
 
Welk spel wil RvN spelen?

Overigens vind ik Bruma sowieso een prima speler om er bij te hebben. Ideale invaller als hij daar genoegen mee neemt. Net niet goed genoeg voor de basis. Maar goed, jij denkt te weten welk spel van Nistelrooy wil spelen. Wat is dat?
Wilde gok... Voetbal. Maar ff serieus als je ff zoekt op google komt er een artikel naar boven met 433 met 2 aanvallend ingestelde middenvelders als ik t goed heb. Zit op de telefoon dus beroep mij op een eenvoudig ff zelf onderzoek doen ;)
 
Weet je wat zou helpen als men zich niet druk zou maken als er een gerucht/aankoop is? Jij en ik gaan er toch niet over of deze speler wel of niet komt.
Wat je wel als PSV fan hoopt is dat wanneer hij wel komt hij goed pressteerd :PSV:

Of je gaat bij voorbaat al klagen over een speler om wanneer een speler slecht speeld je gelijk te komen halen :geek:

En wanneer hij goed speelt houd je je mond en juich je wanneer hij scoort :braak:

Hetzelfde geld voor bestuurders. Net alsof men exspress hun werk niet goed uitvoert.
Is het niet de bedoeling dat we reageren op de suggesties?
 
Weet je wat zou helpen als men zich niet druk zou maken als er een gerucht/aankoop is? Jij en ik gaan er toch niet over of deze speler wel of niet komt.
Wat je wel als PSV fan hoopt is dat wanneer hij wel komt hij goed pressteerd :PSV:

Of je gaat bij voorbaat al klagen over een speler om wanneer een speler slecht speeld je gelijk te komen halen :geek:

En wanneer hij goed speelt houd je je mond en juich je wanneer hij scoort :braak:

Hetzelfde geld voor bestuurders. Net alsof men exspress hun werk niet goed uitvoert.
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen…dat je nooit bij voorbaat een mening mag hebben over een gerucht of aankoop ofzo…? Snap niet waarom je daar zo gevoelig op bent, laat mensen lekker een mening hebben en discussiëren zou ik zeggen…
 
Misschien wat opportuun...,maar is aboukhal terughalen een idee? Nog 1 jaar contract? Dan wel volgend jaar of evt winterstop.
 
Pff, ben pas bij pagina 613 van de 641....en er zitten maar 2 weken tussen. Je zou bijna zeggen dat het 31 augustus is...
 
Terug
Bovenaan Onderaan