Algemene transfergeruchten

En ik hoop toch ook op een serieuze vervanger als Dumfries verkocht wordt. Vind die plek nog wat kwetsbaar.
Moet er sws eerst verkocht worden. Maar idd dat vind ik momenteel wel een achilleshiel. Hoewel ik Mwene nog niet echt kan beoordelen na twee wedstrijden (vond hem goede dingen doen en slechte). Teze lijkt wat minder te zijn op rechts maar heeft wel potentie stappen te maken. En we hebben (tenzij verhuurd) nog Sambo die eventueel een verassing kan worden. Waarbij het logisch is dat zekerheid in het begin meer kans krijgt door de vroege kwalificatie.

Ik zou het wel aandurven met die drie rechtsbacks. Maar goed een verassende transfer zou ik ook toejuichen. Maar dan moet het wel uit onverwachtse tophoek komen. In de eredivisie is er denk ik niet dat er een haalbare rechtsback is die beter is dan de bovengenoemde drie opties.
 
Op transfermarkt wordt diego valencia genoemd bij PSV.

Muziek uit en oordeel zelf:

disclaimer: weet niet of dit hem wel is, want ik zie niks over een zware blessure :sneaky:
 

Pff, Dortmund en Inter hebben wel grote financiële gaten om te dichten blijkbaar. Een andere reden buiten krenterigheid kan ik mij niet indenken.

Dortmund: verkoopt Sancho voor 90m, wil niet verder dan 30m voor Malen gaan.

Inter: verkoopt Hakimi voor 70m, vindt 15-20m teveel voor Dumfries.
 

Pff, Dortmund en Inter hebben wel grote financiële gaten om te dichten blijkbaar. Een andere reden buiten krenterigheid kan ik mij niet indenken.

Dortmund: verkoopt Sancho voor 90m, wil niet verder dan 30m voor Malen gaan.

Inter: verkoopt Hakimi voor 70m, vindt 15-20m teveel voor Dumfries.
Dat je je landhuis verkoopt voor 3 miljoen, wil niet zeggen dat je daarna 6 ton over hebt voor een rijtjeshuis. Wij verkopen Malen voor 30, maar zoeken vervolgens zelf ook in de koopjeshoek.
 
Dat je je landhuis verkoopt voor 3 miljoen, wil niet zeggen dat je daarna 6 ton over hebt voor een rijtjeshuis. Wij verkopen Malen voor 30, maar zoeken vervolgens zelf ook in de koopjeshoek.

Tja, PSV vraagt toch geen gekke bedragen voor deze spelers. Zeker Malen is toch voor een schappelijk prijsje van de hand gedaan. 22-jarige spits en Oranje basisspeler.
 
Inter wil gewoon de prijs drukken. 15 miljoen voor een oranje-international is een normaal bedrag. Sterker nog, er zal bij ons geklaagd worden dat hij niet voor meer is verkocht.
Als clubs geen “normale” bedragen willen betalen, dan speelt Dumfries lekker weer bij PSV. Ook prima. Sterker nog, misschien wel wenselijk as CL wordt gehaald.
 
Inter wil gewoon de prijs drukken. 15 miljoen voor een oranje-international is een normaal bedrag. Sterker nog, er zal bij ons geklaagd worden dat hij niet voor meer is verkocht.
Als clubs geen “normale” bedragen willen betalen, dan speelt Dumfries lekker weer bij PSV. Ook prima. Sterker nog, misschien wel wenselijk as CL wordt gehaald.
Zit hij in z'n laatste jaar. Als dat zo is, is verkoop wellicht toch wel noodzakelijk. En 12-15m is idd de waarde van Denzel. Als niet, dan idd leker weer een jaar bij PSV vlammen.
 
Het verbaast me dat er in deze covid tijden eigenlijk niet meer ruildeals ontstaan, zou toch best n creatieve oplossing mogelijk moeten zijn, Eriksen bijvoorbeeld.. :sneaky:
 
Het verbaast me dat er in deze covid tijden eigenlijk niet meer ruildeals ontstaan, zou toch best n creatieve oplossing mogelijk moeten zijn, Eriksen bijvoorbeeld.. :sneaky:

Eriksen zou ik wel toejuichen. Mag in Italie niet spelen met dat apparaatje bij zijn hart. Vind het ook geen typische Ajacied, sympathieke kerel. Brengt creativiteit en kan aardig een bal op de plek leggen waar hij wil. Denk alleen dat we financieel niet zo aantrekkelijk zijn voor Eriksen. Zal wel teruggaan naar Ajax.
 
Terug
Bovenaan Onderaan