Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
In het gemoedelijke Eindhoven komt alles goed!Lijkt me opvulling ja, contract verscheurt bij Ajax en Como.
Waarom haal je zo’n Bro Hansen? Als het een groot talent is moet hij spelen. Haal je hem voor de bank? Dan zet je zijn ontwikkeling op de rem. Of is hij helemaal niet zo goed? Ik ben benieuwd naar de overwegingen om deze jongen te halen. Zou zonde zijn als hij ipv Bodo nu voor JPSV gaat spelen.
Weet ik niet; volgens mij is er echt wel genoeg te leren alsWaarom haal je zo’n Bro Hansen? Als het een groot talent is moet hij spelen. Haal je hem voor de bank? Dan zet je zijn ontwikkeling op de rem. Of is hij helemaal niet zo goed? Ik ben benieuwd naar de overwegingen om deze jongen te halen. Zou zonde zijn als hij ipv Bodo nu voor JPSV gaat spelen.
Hij heeft tot nu toe voor zover ik kan vinden alleen maar hier en daar wat minuten ingevallen en geen hele wedstrijden gespeeld.Waarom haal je zo’n Bro Hansen? Als het een groot talent is moet hij spelen. Haal je hem voor de bank? Dan zet je zijn ontwikkeling op de rem. Of is hij helemaal niet zo goed? Ik ben benieuwd naar de overwegingen om deze jongen te halen. Zou zonde zijn als hij ipv Bodo nu voor JPSV gaat spelen.
Dus hij moet nog 2 jaar wachten?Weet ik niet; volgens mij is er echt wel genoeg te leren als 19 jarige spits in Jong psv.
Weet ik niet; volgens mij is er echt wel genoeg te leren als 19 jarige spits in Jong psv. Als hij echt zo goed is en t daar wekelijkse laat zien krijgt ie ook zijn kansen wel in t eerste.
Hij heeft tot nu toe voor zover ik kan vinden alleen maar hier en daar wat minuten ingevallen en geen hele wedstrijden gespeeld.
Of het dan beter is om tegen FC Eindhoven en MVV te spelen, kan je je wel afvragen. Hopen dat Bosz hem ook wel bij PSV1 betrekt.
Goed genoeg is oud genoeg17 nog maar he.
Waarom...........als je enkele jaren wacht is hij mogelijk onbetaalbaar en is er commentaar dat de scouting geen oog heeft voor jong talent .......Waarom haal je zo'n Bro Hansen? Als het een groot talent is, moet hij spelen. Haal je hem voor de bank? Dan zet je zijn ontwikkeling op de rem. Of is hij helemaal niet zo goed? Ik ben benieuwd naar de uitkomsten om deze jongen te halen. Zou zonde zijn als hij ipv Bodo nu voor JPSV gaat spelen.
Zoals gezegd was hij niet volledig doorgebroken. Had dit seizoen kunnen worden. Maar bij Bodo zijn de faciliteiten voor tweede en jeugdteams niet fantastisch. Voor het eerste team zijn ze al uitdagend. Ze zeggen in Noorwegen dat dit mogelijk een rol heeft gespeeld. Jong PSV is echt wel een vooruitgang dan een afstands knollenveld in de Noorse sneeuwstorm. En als hij echt zo goed is breekt hij toch wel door.Waarom haal je zo’n Bro Hansen? Als het een groot talent is moet hij spelen. Haal je hem voor de bank? Dan zet je zijn ontwikkeling op de rem. Of is hij helemaal niet zo goed? Ik ben benieuwd naar de overwegingen om deze jongen te halen. Zou zonde zijn als hij ipv Bodo nu voor JPSV gaat spelen.
Eens. Maar koop dan en verhuur. Jong talent moet spelen. Alleen meetrainen is niet genoeg.Waarom...........als je enkele jaren wacht is hij mogelijk onbetaalbaar en is er commentaar dat de scouting geen oog heeft voor jong talent .......
Aldus de advocaat van Borsato in zijn slotpleidooi.Goed genoeg is oud genoeg
Als hij dit jaar al eens meespeelt bij Jong, afhankelijk van zijn ontwikkeling kan hij dan volgend jaar óf verhuurd worden óf aansluiten bij de selectie. Want dan is het contract van Plea afgelopen, wie weet wordt Pepi verkocht en Lammers is niet de vaste eerste spits.Eens. Maar koop dan en verhuur. Jong talent moet spelen. Alleen meetrainen is niet genoeg.
Voor zijn ontwikkeling zou het beste zijn om eerst naar Sparta te gaan, dan naar Utrecht, en met 22 naar PSV.Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen zijn komst. Als het een topper wordt is het uitstekend gedaan door PSV. Ik vroeg me alleen af wat voor zijn ontwikkeling het beste is.
Eens. Maar wat City kan, kunnen wij ook. Als onze manier werkt en spelers halen via PSV de top, willen ze allemaal die route bewandelen.Voor zijn ontwikkeling zou het beste zijn om eerst naar Sparta te gaan, dan naar Utrecht, en met 22 naar PSV.
Dat was 1986.
In 2026 wordt zo’n speler gekocht door Manchester city, wordt elk jaar ergens gestald en wordt uiteindelijk doorverkocht aan een club die hem echt wil hebben.
Spelers zelf hebben ook niet het geduld/inzicht om een paar jaar verder te kijken. Je ziet meer Bakkali’s dan Saibari’s.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen zijn komst. Als het een topper wordt is het uitstekend gedaan door PSV. Ik vroeg me alleen af wat voor zijn ontwikkeling het beste is.