Algemene transfergeruchten

We zaten als ik een insider mag geloven ook nog achter verdediger Ladislav Krejci aan.
Uiteindelijk is deze naar Wolves voor 7.5M gegaan.

Waarom haal je zo’n Bro Hansen? Als het een groot talent is moet hij spelen. Haal je hem voor de bank? Dan zet je zijn ontwikkeling op de rem. Of is hij helemaal niet zo goed? Ik ben benieuwd naar de overwegingen om deze jongen te halen. Zou zonde zijn als hij ipv Bodo nu voor JPSV gaat spelen.

Waarom haal je zo’n Bro Hansen? Als het een groot talent is moet hij spelen. Haal je hem voor de bank? Dan zet je zijn ontwikkeling op de rem. Of is hij helemaal niet zo goed? Ik ben benieuwd naar de overwegingen om deze jongen te halen. Zou zonde zijn als hij ipv Bodo nu voor JPSV gaat spelen.

Hij speelde niet vast basis voor Bodo.
Voor hem is het dus een vooruitgang als hij wekelijks op profniveau mag spelen in Jong.
Als hij echt heeel goed blijkt te zijn, zal dat ook een x aantal minuten bij 1 opleveren.

De grote clubs der aarde hadden hem op de korrel, dus potentie lijkt er iig volop te zijn.
Das toch een prima move voor beide partijen zo gezien?

Weet ik niet; volgens mij is er echt wel genoeg te leren als 19 17 jarige spits in Jong psv. Als hij echt zo goed is en t daar wekelijkse laat zien krijgt ie ook zijn kansen wel in t eerste.

Hij heeft tot nu toe voor zover ik kan vinden alleen maar hier en daar wat minuten ingevallen en geen hele wedstrijden gespeeld.
Of het dan beter is om tegen FC Eindhoven en MVV te spelen, kan je je wel afvragen. Hopen dat Bosz hem ook wel bij PSV1 betrekt.

Hij heeft tot nu toe voor zover ik kan vinden alleen maar hier en daar wat minuten ingevallen en geen hele wedstrijden gespeeld.
Of het dan beter is om tegen FC Eindhoven en MVV te spelen, kan je je wel afvragen. Hopen dat Bosz hem ook wel bij PSV1 betrekt.

Natuurlijk is 90 minuten spelen op het tweede niveau veel waardevoller dan soms 10 minuten invallen bij het eerste in Noorwegen en verder bij t jeugdteam te moeten spelen.

De Eerste Divisie is een stuk fysieker dan jeugdvoetbal. Prima leerschool. Ook conditioneel goed om 90 minuten te pakken wekelijks.

Waarom haal je zo'n Bro Hansen? Als het een groot talent is, moet hij spelen. Haal je hem voor de bank? Dan zet je zijn ontwikkeling op de rem. Of is hij helemaal niet zo goed? Ik ben benieuwd naar de uitkomsten om deze jongen te halen. Zou zonde zijn als hij ipv Bodo nu voor JPSV gaat spelen.
Waarom...........als je enkele jaren wacht is hij mogelijk onbetaalbaar en is er commentaar dat de scouting geen oog heeft voor jong talent .......

Zoals gezegd was hij niet volledig doorgebroken. Had dit seizoen kunnen worden. Maar bij Bodo zijn de faciliteiten voor tweede en jeugdteams niet fantastisch. Voor het eerste team zijn ze al uitdagend. Ze zeggen in Noorwegen dat dit mogelijk een rol heeft gespeeld. Jong PSV is echt wel een vooruitgang dan een afstands knollenveld in de Noorse sneeuwstorm. En als hij echt zo goed is breekt hij toch wel door.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen zijn komst. Als het een topper wordt is het uitstekend gedaan door PSV. Ik vroeg me alleen af wat voor zijn ontwikkeling het beste is.

Eens. Maar koop dan en verhuur. Jong talent moet spelen. Alleen meetrainen is niet genoeg.
Als hij dit jaar al eens meespeelt bij Jong, afhankelijk van zijn ontwikkeling kan hij dan volgend jaar óf verhuurd worden óf aansluiten bij de selectie. Want dan is het contract van Plea afgelopen, wie weet wordt Pepi verkocht en Lammers is niet de vaste eerste spits.

Regeren is vooruitzien. En het kan ook nog eens misgaan. Ooit riep Valentijn Driessen dat Dolberg 100 miljoen waar zou worden. En dat is een kenner hè. Arendsoog.
Nu balen ze dat ze hem niet kunnen verkopen voor een paar miljoen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen zijn komst. Als het een topper wordt is het uitstekend gedaan door PSV. Ik vroeg me alleen af wat voor zijn ontwikkeling het beste is.
Voor zijn ontwikkeling zou het beste zijn om eerst naar Sparta te gaan, dan naar Utrecht, en met 22 naar PSV.
Dat was 1986.
In 2026 wordt zo’n speler gekocht door Manchester city, wordt elk jaar ergens gestald en wordt uiteindelijk doorverkocht aan een club die hem echt wil hebben.

Spelers zelf hebben ook niet het geduld/inzicht om een paar jaar verder te kijken. Je ziet meer Bakkali’s dan Saibari’s.

Eens hoor. Maar als hij een groot talent is, moet hij spelen. Odegaard, Haaland maakten ook jong die stap, maar gingen wel spelen. JPSV is gezien Land, vdBerg en Babadi al te vaak niet heel erg representatief geweest voor wat je kunt. Je moet ze in de eredivisie zien.

Voor zijn ontwikkeling zou het beste zijn om eerst naar Sparta te gaan, dan naar Utrecht, en met 22 naar PSV.
Dat was 1986.
In 2026 wordt zo’n speler gekocht door Manchester city, wordt elk jaar ergens gestald en wordt uiteindelijk doorverkocht aan een club die hem echt wil hebben.

Spelers zelf hebben ook niet het geduld/inzicht om een paar jaar verder te kijken. Je ziet meer Bakkali’s dan Saibari’s.
Eens. Maar wat City kan, kunnen wij ook. Als onze manier werkt en spelers halen via PSV de top, willen ze allemaal die route bewandelen.

Voor hem zelf was het ook wel een gok denk ik. Hij was/is een megatalent, maar door blessures wel een beetje tegenwind in zijn ontwikkeling gehad. Dit seizoen had hij moeten doorbreken. Hogh is verkocht door Bodo en de andere jongen die er staat is blessuregevoelig. Dus er lagen zeker mogelijkheden.

Bij PSV is de kans op speeltijd in het eerste kleiner, zeker dit seizoen, maar zijn de ontwikkelmogelijkheden daaromheen weer een stuk beter.

Ik denk dat hij met zijn jonge leeftijd voor meer basis heeft gekozen. Als het bij Bodo niet lukt dan zit je daar in de kou, wie wil je daarna nog. Als je bij PSV niet slaagt heb je in ieder geval op een redelijk tweede niveau jezelf kunnen laten zien.

Terug
Bovenaan Onderaan