Humtoezje
International
Hahaha.Bro, ik zeg toch, ik trap af.
Ik ben niet het forum....
Deze gast....
Deze gast…ook…bro…treurig.
Verschrikkelijk, de misplaatste verhevenheid.
Lees mijn post nog eens, zou ik zeggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha.Bro, ik zeg toch, ik trap af.
Ik ben niet het forum....
Deze gast....
Waarom Geertruida zo laag?
Hahaha.
Deze gast…ook…bro…treurig.
Verschrikkelijk, de misplaatste verhevenheid.

Is Bro Hansen al officieel? Of hebben we daar langer de tijd voor?
Deze gast…Ooit van een geintje gehoord?
Ff wat minder serieus ajb...
'misplaatste verhevenheid'... mijn hemel....![]()
Deze gast…
Ik zag de gein simpelweg niet in de drie puntjes …
Zo wel.
Of zo
Of zo
Dus dan is ‘deze gast…’ best denigrerend. Of niet?
Ben wel blij met Bro, helaas niet met alles wat we gekocht en/of gehuurd hebben. Ik hoop dat ik later moet erkennen dat ik dingen niet juist heb gezien/ingeschat. Verder blij met de contractverlenging van 2 van onze grootste talenten. Dat zij mij naar minder mogen teleurstellen dan Babadi.Is 'here we Bro' volgens Rik. Presentatie morgen.
Het is dan aan de verdedigers / keeper om elkaar te corrigeren ...laat dat nu het probleem zijn .Een hangt met het andere samen denk ik zo. Als je hoge druk zet en op de helft van de tegenstander de ballen weet te voltooien dan leidt dat tot weinig doelschoten tegenstander, maar als tegenstander eenmaal uit die druk ligt het helemaal open en leidt dat tot grote kansen waardoor conversie zo hoog ligt. Bosz laat de verdedigers ook vaak slecht uit zien met zijn speelstijl.
Dat doen ze al 4 jaar, dus, ik vertrouw gewoon op Earnie & CoNou, dan is het maar te hopen dat Stewart, Brands, de scouting en Bosz verschrikkelijk ons ongelijk gaan bewijzen. Ik laat me verrassen wat ik niet of nooit heb gezien van Lammers.
Hij streek altijd over zijn haar in de PSV-tijd, alsof hij onzeker was over zijn uiterlijk of zo, dat viel mij als enige op. En dat passje voorlangs het doel na dat lobje van een ploeggenoot waar uit gescoord werd door Rangers in het Philipsstadion.
En als hij bovenaan het lijstje stond.
Waarom haal je hem dan pas op deadline-day en niet op de dag dat hij 3e spits van Twente werd?
Precies dit, opmerking kan dus met een korrel zout genomen worden, klinkt als bovenaan t lijstje van 3e spitsen als er financieel ruimte isNou, dan is het maar te hopen dat Stewart, Brands, de scouting en Bosz verschrikkelijk ons ongelijk gaan bewijzen. Ik laat me verrassen wat ik niet of nooit heb gezien van Lammers.
Hij streek altijd over zijn haar in de PSV-tijd, alsof hij onzeker was over zijn uiterlijk of zo, dat viel mij als enige op. En dat passje voorlangs het doel na dat lobje van een ploeggenoot waar uit gescoord werd door Rangers in het Philipsstadion.
En als hij bovenaan het lijstje stond.
Waarom haal je hem dan pas op deadline-day en niet op de dag dat hij 3e spits van Twente werd?
Bijna helemaal eens. Ik zou Geertruida een 7.5 geven. Een ervaren international, die ruime keus had, voor een zeer acceptable koopsom, prima gedaan.Ja, je kan wel blij zijn Earnie, maar dit medium, dit forum, bepaalt uiteindelijk of het ook geslaagd is!
Laat ik eens aftrappen met een beoordeling:
De transfers van Sano, Ouaissa en Bro Hansen krijgen van mij een 9.
Santos een 7,5.
Kostic een 7.
Mijnans en Geertruida een 6.
Lammers een 5.
Het uitblijven van een echte klapper in de verdediging, een 4.
Uitgaande transfers vielen over de hele lijn wel iets tegen, maar ook deels buiten schuld van Stewart/PSV.
Saibari voor recordbedrag. Denk wel realistisch, maar wat meer had toch net ff wat beter punt opgeleverd. Veerman is conform afspraak gegaan. Driouech voor een leuk bedrag.
Uitgaande jeugdspelers hebben ook wat opgeleverd. Als ze niet willen bijtekenen en blijven, dan beter om er nog wat voor te vangen. Leuke doorverkooppercentages erbij, prima.
Land nog een jaartje verhuurd, ook prima. Babadi op de valreep. Blij dat iemand hem wilt hebben na zon slecht jaar bij Antwerp.
Tegenvallend dat Nagalo en Sildillia er nog zijn, en dat er 4 rechtsbuitens zijn. Maar zoals de geruchten gaan is Esmo nu in Split om een huurcontract te ondertekenen, dus dat is ok.
De geklapte transfers reken ik Stewart niet aan.
Al met al uitgaande transfers toch een 7, ervan uitgaande dat Esmo nog gaat.
Dan kom ik op een gemiddelde score van afgerond een 7.
Er zijn wat spannendere aankopen gedaan dan vorig jaar, dus dat is mooi. Er staat op zich een hele mooie selectie, die nog iets ingekort moet worden. Alleen de verdediging blijft een zorgenkindje.
Al met al, een redelijk geslaagde periode, met een mooie voldoende als eindscore.
Fernandez heeft al fors meer laten zien dan Babadi , en Bouhamdi hetzelfde. Het is onmogelijk om meer teleurgesteld te wordenBen wel blij met Bro, helaas niet met alles wat we gekocht en/of gehuurd hebben. Ik hoop dat ik later moet erkennen dat ik dingen niet juist heb gezien/ingeschat. Verder blij met de contractverlenging van 2 van onze grootste talenten. Dat zij mij naar minder mogen teleurstellen dan Babadi.
Leuke dingen laten zien versus leuke en functionele dingen laten zien.Fernandez heeft al fors meer laten zien dan Babadi , en Bouhamdi hetzelfde. Het is onmogelijk om meer teleurgesteld te worden![]()
Ik weet niet of dat waar is. Babadi heeft ook een aantal goede wedstrijden gespeeld. Lang geleden….Fernandez heeft al fors meer laten zien dan Babadi , en Bouhamdi hetzelfde. Het is onmogelijk om meer teleurgesteld te worden![]()
Als ik het me goed herinner waren dat een paar potjes in de voorbereiding en fruitschaal?Ik weet niet of dat waar is. Babadi heeft ook een aantal goede wedstrijden gespeeld. Lang geleden….
Ik heb ook wel de indruk dat met name Fernandez en Bouhamdi in iets mindere mate al wel wat consistenter hun talent etaleren. Babadi had dan af en toe een momentje maar was ook vaak onzichtbaar.Als ik het me goed herinner waren dat een paar potjes in de voorbereiding en fruitschaal?