Algemene transfergeruchten

Schijnt dat Esmir onderweg is naar Hajduk Split. Huur met optie tot koop.

Volgens Rik speelt dit toch (nog) niet, de markt is wel nog een aantal dagen open in Kroatië, dus wat niet is kan nog komen.

We wachten nog even op de transfer van Bro en dan kan er Chinees besteld worden.

Huursom? Psv legt bij zodat sparta niet volledige salaris hoeft te betalen. En de koopoptie zal niet zodanig zijn dat als babadi ontploft in Rotterdam dat psv er niet bekaaid vanaf komt
Een koopoptie is waardeloos als de speler niet bij de hurende club wil blijven.

Dat is ook zo. Als ie het echt goed doet dan kan ook een AZ zich gaan mengen om zijn handtekening en dan kan er alsnog een goede cheque richting eindhoven
Sja hier moet PSV gewoon op de blaren zitten...wilde perse dat hij bij zou tekenen om vervolgen 15 minuten in het 1e een kans te krijgen. Wellicht daarom dat er nu vrij veel talenten weg mogen gaan uit Jong PSV. Niet 100% overtuigd...helaas verkopen en de doorstroom op gan houden.

Huursom? Psv legt bij zodat sparta niet volledige salaris hoeft te betalen. En de koopoptie zal niet zodanig zijn dat als babadi ontploft in Rotterdam dat psv er niet bekaaid vanaf komt

Als ze bijdragen in salaris dmv een huursom, dan is t toch beter voor PSV dan als Babadi een jaar niks doet en PSV zn volledige salaris doorbetaald?

De stelling dat het PSV niks oplevert ben ik t dus niet mee eens. Het alternatief is namelijk slechter.

Laatst bewerkt:
Als ze bijdragen in salaris dmv een huursom, dan is t toch veter voor PSV dan als Babadi een jaar niks doet en PSV zn volledige salaris doorbetaald?

De stelling dat het PSV niks oplevert ben ik t dus niet mee eens. Het alternatief is namelijk slechter.
Aah zo, ik dacht even dat je bedoelde dat Sparta naast salaris ook nog een huursom zou overmaken. Het alternatief om hem tot einde contract te laten verpieteren bij Jong is inderdaad slechter.

Hoop dat Rogier Meijer bij Sparta Babadi weer aan de praat krijgt want hij heeft ontegenzeggelijk veel talent, heel veel meer dan Santos. In dat opzicht blij dat ie nog verkocht is.
Hij staat inmiddels een paar jaar stil en bij verhuur aan Antwerp kwam hij niet tot een goal of assist terwijl hij zoveel talent heeft.
Misschien is er iets waardoor het niet lekker loopt?
Hopelijk kan hij bij Sparta in ieder geval weer opbloeien, 21 jaar is nog niet te oud dus het kan nog steeds maar het lijkt me niet makkelijk

Earnest Stewart is blij met de transferwindow van PSV. Dat vertelt hij in gesprek met ESPN. De technisch directeur van de Eindhovenaren blikt terug op een drukke, maar geslaagde periode. De regerend landskampioen is na de naderende komst van Mikkel Bro Hansen klaar.

Lammers bovenaan de lijst? Dat bevestigt wel de vermoedens hier over de scouting

Nou, dan is het maar te hopen dat Stewart, Brands, de scouting en Bosz verschrikkelijk ons ongelijk gaan bewijzen. Ik laat me verrassen wat ik niet of nooit heb gezien van Lammers.

Hij streek altijd over zijn haar in de PSV-tijd, alsof hij onzeker was over zijn uiterlijk of zo, dat viel mij als enige op. En dat passje voorlangs het doel na dat lobje van een ploeggenoot waar uit gescoord werd door Rangers in het Philipsstadion.

En als hij bovenaan het lijstje stond.
Waarom haal je hem dan pas op deadline-day en niet op de dag dat hij 3e spits van Twente werd?

Hij staat inmiddels een paar jaar stil en bij verhuur aan Antwerp kwam hij niet tot een goal of assist terwijl hij zoveel talent heeft.
Misschien is er iets waardoor het niet lekker loopt?
Hopelijk kan hij bij Sparta in ieder geval weer opbloeien, 21 jaar is nog niet te oud dus het kan nog steeds maar het lijkt me niet makkelijk
Santos wordt gehaald met 21 jaar als talentje, dus zeker nog niet te laat en de potentie is gewoon aanwezig, daar ligt het niet aan.

Earnest Stewart is blij met de transferwindow van PSV. Dat vertelt hij in gesprek met ESPN. De technisch directeur van de Eindhovenaren blikt terug op een drukke, maar geslaagde periode. De regerend landskampioen is na de naderende komst van Mikkel Bro Hansen klaar.

Ja, je kan wel blij zijn Earnie, maar dit medium, dit forum, bepaalt uiteindelijk of het ook geslaagd is!

Laat ik eens aftrappen met een beoordeling:

De transfers van Sano, Ouaissa en Bro Hansen krijgen van mij een 9.
Santos een 7,5.
Kostic een 7.
Mijnans en Geertruida een 6.
Lammers een 5.

Het uitblijven van een echte klapper in de verdediging, een 4.

Uitgaande transfers vielen over de hele lijn wel iets tegen, maar ook deels buiten schuld van Stewart/PSV.
Saibari voor recordbedrag. Denk wel realistisch, maar wat meer had toch net ff wat beter punt opgeleverd. Veerman is conform afspraak gegaan. Driouech voor een leuk bedrag.
Uitgaande jeugdspelers hebben ook wat opgeleverd. Als ze niet willen bijtekenen en blijven, dan beter om er nog wat voor te vangen. Leuke doorverkooppercentages erbij, prima.
Land nog een jaartje verhuurd, ook prima. Babadi op de valreep. Blij dat iemand hem wilt hebben na zon slecht jaar bij Antwerp.
Tegenvallend dat Nagalo en Sildillia er nog zijn, en dat er 4 rechtsbuitens zijn. Maar zoals de geruchten gaan is Esmo nu in Split om een huurcontract te ondertekenen, dus dat is ok.
De geklapte transfers reken ik Stewart niet aan.
Al met al uitgaande transfers toch een 7, ervan uitgaande dat Esmo nog gaat.

Dan kom ik op een gemiddelde score van afgerond een 7.
Er zijn wat spannendere aankopen gedaan dan vorig jaar, dus dat is mooi. Er staat op zich een hele mooie selectie, die nog iets ingekort moet worden. Alleen de verdediging blijft een zorgenkindje.
Al met al, een redelijk geslaagde periode, met een mooie voldoende als eindscore.

Ja, je kan wel blij zijn Earnie, maar dit medium, dit forum, bepaalt uiteindelijk of het ook geslaagd is!

Santos een 7,5.
Kostic een 7.
Lammers een 5.

Uitgaande transfers vielen over de hele lijn wel tegen.
Saibari voor recordbedrag. Denk wel realistisch, maar wat meer had toch net ff wat beter punt opgeleverd. Veerman is conform afspraak gegaan. Driouech voor een leuk bedrag.
Uitgaande jeugdspelers hebben ook wat opgeleverd. Als ze niet willen bijtekenen en blijven, dan beter om er nog wat voor te vangen. Leuke doorverkooppercentages erbij, prima.
Land nog een jaartje verhuurd, ook prima. Babadi op de valreep. Blij dat iemand hem wilt hebben na zon slecht jaar bij Antwerp.
Tegenvallend dat Nagalo en Sildillia er nog zijn, en dat er 4 rechtsbuitens zijn. Maar zoals de geruchten gaan is Esmo nu in Split om een huurcontract te ondertekenen, dus dat is ok.
Al met al uitgaande transfers een 7.

Er zijn wat spannendere aankopen gedaan dan vorig jaar, dus dat is mooi. Er staat op zich een hele mooie selectie, die nog iets ingekort moet worden. Alleen de verdediging blijft een zorgenkindje.
Al met al, een redelijk geslaagde periode, met een mooie voldoende als eindscore.
Ho ho ho, hou mij erbuiten. Als jouw visie inderdaad de forumvisie is, hoor ik niet bij het forum.

Oh, ik lees nu ook goed dat het jouw visie is. Excuus.

Ik vind de ingaande en uitgaande transfers niet zo top-top. Dat Dest, Perisic en in mindere mate Mauro zijn gebleven is wel knap.

Santos een 7,5.
Kostic een 7.
Lammers een 5.

Uitgaande transfers vielen over de hele lijn wel iets tegen, maar ook deels buiten schuld van Stewart/PSV.
Al met al uitgaande transfers toch een 7, ervan uitgaande dat Esmo nog gaat.

Waarom Geertruida zo laag?

Terug
Bovenaan Onderaan