Tradgard
Aanvoerder
Dan gaat mijn Bella Kotchap trauma weer opspelen.Volgens een insider op het andere forum gaat Esmir nog vertrekken en halen we nog een verdedigende middenvelder/centrale verdediger uit de Engelse competitie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dan gaat mijn Bella Kotchap trauma weer opspelen.Volgens een insider op het andere forum gaat Esmir nog vertrekken en halen we nog een verdedigende middenvelder/centrale verdediger uit de Engelse competitie.
PSV legendDan gaat mijn Bella Kotchap trauma weer opspelen.
Zo’n speler uit het lijstje “oh, die hebben hier ook nog een shirt gedragen”Dan gaat mijn Bella Kotchap trauma weer opspelen.
Waarvan de naam er van weten hooguit handig is voor een pubquizZo’n speler uit het lijstje “oh, die hebben hier ook nog een shirt gedragen”
Ik volg daar het een en ander en ze denken dat het gaat om Krejci (Tsjech). Maar er zijn nogal wat “insiders” daar op het forum en de een zegt dat het na Bro Hanssen wel klaar is, de ander heeft het dus nog over 1 “verrassing”.Volgens een insider op het andere forum gaat Esmir nog vertrekken en halen we nog een verdedigende middenvelder/centrale verdediger uit de Engelse competitie.
Was die van Fortuna geen zondagsschot dan?Hebben wij naar dezelfde wedstrijden gekeken?
En Fernandez en Bouhamdi, de talenten die echt kans maken om door te breken, lang verlengdBassey 1.5 miljoen
Bouhoudane 300K
Van den Berg 4 miljoen
Bawuah 1 miljoen
Uneken 600K
Toch 7.5 miljoen verdiend aan jeugdspelers deze zomer.
Quaissa in ieder geval wel, maar dat schijnt niet voor heel lang te zijn.Zie ik het op transfermarkt nu goed dat zowel Lammers als Ouaissa geblesseerd zijn? Heb hier verder niks over gehoord. Heb dan ook niet alles gevolgd.
Op het PSV forum is het precies andersom, we denken niet in oplossingen, maar problem enWe denken niet in problemen maar in oplossingen
![]()
![]()
Bovenaan de lijst wie kan ik halen voor weinig, past in het systeem en gaat zonder mokken op het bankje zitten.Lammers bovenaan de lijst? Dat bevestigt wel de vermoedens hier over de scouting
![]()
Earnest Stewart blij met PSV-transfer: "Hij stond bovenaan de lijst"
Lees nu | Earnest Stewart is blij met de transfer van Sam Lammers naar PSV. De spits is overgekomen van FC Twente en gaat beginnen aan zijn tweede periode…www.psvfans.nl
Hij verkoopt het goed in ieder geval.Lammers bovenaan de lijst? Dat bevestigt wel de vermoedens hier over de scouting
![]()
Earnest Stewart blij met PSV-transfer: "Hij stond bovenaan de lijst"
Lees nu | Earnest Stewart is blij met de transfer van Sam Lammers naar PSV. De spits is overgekomen van FC Twente en gaat beginnen aan zijn tweede periode…www.psvfans.nl
Dat is een club waarvan je het niet verwachtSchijnt dat Esmir onderweg is naar Hajduk Split. Huur met optie tot koop.
Mooi, 15% en soort van terugkoop dus. Fijn dat dit soort zaken meer aandacht krijgen