Algemene transfergeruchten

Zie ik het op transfermarkt nu goed dat zowel Lammers als Ouaissa geblesseerd zijn? Heb hier verder niks over gehoord. Heb dan ook niet alles gevolgd.

Volgens een insider op het andere forum gaat Esmir nog vertrekken en halen we nog een verdedigende middenvelder/centrale verdediger uit de Engelse competitie.
Ik volg daar het een en ander en ze denken dat het gaat om Krejci (Tsjech). Maar er zijn nogal wat “insiders” daar op het forum en de een zegt dat het na Bro Hanssen wel klaar is, de ander heeft het dus nog over 1 “verrassing”.

Hebben wij naar dezelfde wedstrijden gekeken?
Was die van Fortuna geen zondagsschot dan?

De clou van mijn post was dat de tegendoelpunten niet alleen maar ligt aan persoonlijke fouten. Dat het team soms niet goed staat bijvoorbeeld, zie bovenstaande posts over de goal van Utrecht. Er daar gaf ik voorbeelden voor.

Haha, ik vind het ook een aanwinst van niks, maar begin nu toch wel naar zijn eerste hattrick uit te kijken. Gewoon om de lol.

Bij ESPN meldt td Sparta dat Babadi wordt gehuurd met optie tot koop. Als ie zijn belofte alsnog inlost dan zijn we hem kwijt en anders mogen we zijn salaris nog doorbetalen t/m 2028

Mooi zo, dan kunnen wij eindelijk toeslaan. Het was de laatste dagen al een beetje rustig qua middenvelders

Terug
Bovenaan Onderaan