Algemene transfergeruchten

Alle B-Ware zoals men hier zegt. Tweede keus. Ik neem toch aan/‘mag hopen dat de club hierop let en t vertrek erop wijst dat er spelers met meer vaardigheden of potentie voor klaarstaan. We hebben niet voor niks Philip “het is geen speeltuin” Cocu daarop aangesteld. 😅
Ja, jammer dat het met Bassey en Van den Berg niet tot in het eerste geleid heeft.
Tja, ik denk dat hij gewoon weinig zin had in nog een seizoen KKD. Ik snap hem wel. En het is niet alsof Viking zo goed betaalt (lijkt me)
Viking speelt wel CL natuurlijk.
Rik noemde Esmir nog steeds wel bij de mogelijke uitgaande transfers. Misschien uit Turkije of een ander land nog interesse?
Turkije is nog wel een tijd open. Lijkt me ook best wat voor Man.
Hoop dat Rogier Meijer bij Sparta Babadi weer aan de praat krijgt want hij heeft ontegenzeggelijk veel talent, heel veel meer dan Santos. In dat opzicht blij dat ie nog verkocht is.
Het zou ook mooi zijn om te zien dat ineens de Babadi die ooit furore maakte in de voorrondes van de CL nog bestaat.

Die zit al bij AEK sinds 20-8 zegt Transfermarkt.
Ja klopt...dan blijft er denk ik niemand over die Bolgna zou kunnen laten gaan. Enige wat ik me dan kan bedenken is dat het om een nr 6 gaat en dan kun je aan Moro denken die wellicht wel weg mag en waarschijnlijk een maatje van Peresic is?

Laatst bewerkt:
Dit zegt dat het als team eigenlijk heel goed staat, maar dat er enorme individuele fouten worden gemaakt die 100% kansen voor tegenstander opleveren.
Is dat zo?
Het zou ook een hele zwakke keeper kunnen betekenen.
Of dat het geniale aanvallen van de tegenstander zijn, bv de goals van Utrecht en Groningen (stond het team daar goed?).
Of dat het zondagsschot-Zoetsyndroom (spreek dat maar eens heel snel uit!) weer de kop opsteekt.

Is dat zo?
Of dat het geniale aanvallen van de tegenstander zijn, bv de goals van Utrecht en Groningen (stond het team daar goed?).
Of dat het zondagsschot-Zoetsyndroom (spreek dat maar eens heel snel uit!) weer de kop opsteekt.
Bij die goal tegen Utrecht hoorde ik bij een analyse dat Mauro beter een andere keuze had kunnen maken. Flamingo was vooruit en die Stepanov Zette ineens sprint in, zodat Flamingo langzaam leek, maar eigenlijk te laat begon met sprinten.

Bij die goal tegen Utrecht hoorde ik bij een analyse dat Mauro beter een andere keuze had kunnen maken. Flamingo was vooruit en die Stepanov Zette ineens sprint in, zodat Flamingo langzaam leek, maar eigenlijk te laat begon met sprinten.
Daarnaast kun je ook zeggen dat als Flamingo korter op zn man had gezeten hij 2 meter verder naar voren had gestaan en het gewoon buitenspel was geweest van de diepgaande Utrecht speler.

• Leuk
Reactions: DrJ
Er is geen overleg in de defensie , iedereen doet maar op. Geen rugdekking geen aanwijzigingen geen leider...

Is dat zo?
Hebben wij naar dezelfde wedstrijden gekeken?

Maar dus wel een conversie van 38% dusver wat betreft schoten op doel tegen. Dus inderdaad maar beter van het doel weghouden...

Als t kansen worden tegen ons dan zijn het meestal wel bijna niet te missen/ grote kansen.
Een hangt met het ander samen denk ik zo. Als je hoog druk zet en op de helft van de tegenstander de ballen weet te veroveren dan leidt dat tot weinig doelschoten tegenstander, maar als tegenstander eenmaal uit die druk komt ligt het helemaal open en leidt dat tot grote kansen waardoor conversie zo hoog ligt. Bosz laat de verdedigers ook vaak slecht uit zien met zijn speelstijl.

Terug
Bovenaan Onderaan