Mikasa
Forum Hall of Fame Inductee
Ja, jammer dat het met Bassey en Van den Berg niet tot in het eerste geleid heeft.Alle B-Ware zoals men hier zegt. Tweede keus. Ik neem toch aan/‘mag hopen dat de club hierop let en t vertrek erop wijst dat er spelers met meer vaardigheden of potentie voor klaarstaan. We hebben niet voor niks Philip “het is geen speeltuin” Cocu daarop aangesteld.![]()
Viking speelt wel CL natuurlijk.Tja, ik denk dat hij gewoon weinig zin had in nog een seizoen KKD. Ik snap hem wel. En het is niet alsof Viking zo goed betaalt (lijkt me)
Turkije is nog wel een tijd open. Lijkt me ook best wat voor Man.Rik noemde Esmir nog steeds wel bij de mogelijke uitgaande transfers. Misschien uit Turkije of een ander land nog interesse?
Het zou ook mooi zijn om te zien dat ineens de Babadi die ooit furore maakte in de voorrondes van de CL nog bestaat.Hoop dat Rogier Meijer bij Sparta Babadi weer aan de praat krijgt want hij heeft ontegenzeggelijk veel talent, heel veel meer dan Santos. In dat opzicht blij dat ie nog verkocht is.