Algemene transfergeruchten

Transfers Esmir, Man, Obispo, Nagalo en Flamingo allemaal niet gelukt.
Jammer, was goed geweest als sommige waren gegaan of verhuurd.

Hopelijk maken ze nog wel minuten zodat ze de waarde en het ritme behouden.

Ben wel blij dat Obispo blijft. Vind zijn start van het seizoen erg sterk en met Geertruida ernaast moet het echt wel wat stabieler zijn.

Esmir en Man gaan in de laatste vermoedelijke oorsprong.

Hier ben ik dan wel van. Deze jongen staat het boek als groot talent waar psv interesse in had. Je had hem ook alvast kunnen halen waar je zo goed als zeker weet dat Dest vertrekt na dit seizoen. Redelijk vergelijkbaar met Ouaissa die enorm wordt gehaald, wordt klaar om te stomen als opvolger Perisic.
Speler moet ook willen komen .....er zijn ongetwijfeld meerdere heel goede spelers die men naar PSV wilde halen doch de speler en vooral hun manager bepalen nu eenmaal naar welke club ze gaan .

Speler moet ook willen komen .....maar dat is natuurlijk de taak van de TD van PSV om hem daartoe te verleiden. Je kunt wel alleen de prioriteiten leggen op het middenveld en de aanval, maar je mag ook de lat hoog leggen voor de defensie. Die El Ouahdi gaat binnen nu en drie jaar een grote transfer maken en dan kunnen we bij psv weer achter onze oren krabben.
Precies mijn punt!

Ben wel blij dat Obispo blijft. Vind zijn start van het seizoen erg sterk en met Geertruida ernaast moet het echt wel wat stabieler zijn.
Ik ben wel blij dat hij blijft. Volgens mij wilde PSV hem best verkopen. Zie nog veel potentie in hem, in ieder geval minstens een half seizoen om zich te bewijzen.

Ik verwacht juist dat Yarek veel meer gaat groeien naast een Geetruida.

Denk proberen te verhuren aan een eredivisieclub.

Verdediging al op orde? Dit jaar eindelijk weer eens vertrouwen in de laatste linie? Minder goals tegen?

Of gaan we toch gewoon weer proberen alle problemen op te lossen met één verdediger...?

Ik geloof echter wel dat zowel Flamingo als Yarek naast een Luts rustiger worden en zodoende prima verdedigers kunnen zijn. Hopelijk pakt het goed uit.
Hoewel her en der wat foutjes vind ik Flamingo meer uitstralen als Yarek. Daarbij zijn Geertruida en Flamingo beide Nederlanders, dus makkelijker met communiceren. Wmb Dest-Flamingo-Geertruida-Mauro/Kostic.

Edit:
En anders Obispo naast Geertruida. Ook goed!

Alle B-Ware zoals men hier zegt. Tweede keus. Ik neem toch aan/‘mag hopen dat de club hierop let en t vertrek erop wijst dat er spelers met meer vaardigheden of potentie voor klaarstaan. We hebben niet voor niks Philip “het is geen speeltuin” Cocu daarop aangesteld. 😅

• Hahaha!
Reactions: DrJ
Alle B-Ware zoals men hier zegt. Tweede keus. Ik neem toch aan/‘mag hopen dat de club hierop let en t vertrek erop wijst dat er spelers met meer vaardigheden of potentie voor klaarstaan. We hebben niet voor niks Philip “het is geen speeltuin” Cocu daarop aangesteld. 😅
Dat B-Ouhamdi maar mag blijven....

Terug
Bovenaan Onderaan