Retro
Assistent Coach
Wel echt armoedig dat we het seizoen lijken in te gaan met Til als spits. In de wisselwerking met saibari die vaak diep ging snapte ik het nog wel en toen er zoveel spitsen geblesseerd raakten. Als Bosz het totaal niet ziet zitten in pepi dan lijkt het mij handig dat ie daarover communiceert met Stewart. Dan kan ie namelijk in de verkoop. De spits positie lijkt mij vrij cruciaal, daar hebben we een topper nodig.Ik zal wel de uitzondering zijn maar ik snap de vreugde rondom Sano niet zo. We hebben al zoveel middenvelders. Achterin ligt het probleem en de kwetsbaarheid. En een echte afmaker als spits mag er ook nog wel bij.
Een linksbuiten op leeftijd gebruiken als linksback is niet mijn definitie van gatenkaas achterin dicht metselen.
Sano lijkt mij wel een versterking met zijn drive maar geen idee welke vacature hij gaat opvullen want het is geen 6.
Verder vind ik Kovar op doel een enorm risico. Hij doet mij denken aan Mvogo. Paar prachtige reddingen afgewisseld door een blunder. Zie dan nog liever Olij op goal, maar had nog liever daar een topper gezien. Kortom: er valt nog genoeg te wensen over. Hebben we het nog niet over cv die er echt moet komen