Algemene transfergeruchten

Ik zal wel de uitzondering zijn maar ik snap de vreugde rondom Sano niet zo. We hebben al zoveel middenvelders. Achterin ligt het probleem en de kwetsbaarheid. En een echte afmaker als spits mag er ook nog wel bij.
Wel echt armoedig dat we het seizoen lijken in te gaan met Til als spits. In de wisselwerking met saibari die vaak diep ging snapte ik het nog wel en toen er zoveel spitsen geblesseerd raakten. Als Bosz het totaal niet ziet zitten in pepi dan lijkt het mij handig dat ie daarover communiceert met Stewart. Dan kan ie namelijk in de verkoop. De spits positie lijkt mij vrij cruciaal, daar hebben we een topper nodig.

Een linksbuiten op leeftijd gebruiken als linksback is niet mijn definitie van gatenkaas achterin dicht metselen.

Sano lijkt mij wel een versterking met zijn drive maar geen idee welke vacature hij gaat opvullen want het is geen 6.

Verder vind ik Kovar op doel een enorm risico. Hij doet mij denken aan Mvogo. Paar prachtige reddingen afgewisseld door een blunder. Zie dan nog liever Olij op goal, maar had nog liever daar een topper gezien. Kortom: er valt nog genoeg te wensen over. Hebben we het nog niet over cv die er echt moet komen

Wel echt armoedig dat we het seizoen lijken in te gaan met Til als spits. In de wisselwerking met saibari die vaak diep ging snapte ik het nog wel en toen er zoveel spitsen geblesseerd raakten. Als Bosz het totaal niet ziet zitten in pepi dan lijkt het mij handig dat ie daarover communiceert met Stewart. Dan kan ie namelijk in de verkoop. De spits positie lijkt mij vrij cruciaal, daar hebben we een topper nodig.

Een linksbuiten op leeftijd gebruiken als linksback is niet mijn definitie van gatenkaas achterin dicht metselen.

Sano lijkt mij wel een versterking met zijn drive maar geen idee welke vacature hij gaat opvullen want het is geen 6.

Verder vind ik Kovar op doel een enorm risico. Hij doet mij denken aan Mvogo. Paar prachtige reddingen afgewisseld door een blunder. Zie dan nog liever Olij op goal, maar had nog liever daar een topper gezien. Kortom: er valt nog genoeg te wensen over. Hebben we het nog niet over cv die er echt moet komen

Sano is wel een 6, net zoals Frenkie een 6 is.

Een type spelverdeler.

Pepi is gewoon eerste spits maar door het wk niet fit genoeg voor tegen az. Onze selectie is gewoon sterk genoeg om kampioen te worden, ik snap serieus niet waarom iedereen zo negatief is. Als je het op de CL betrekt snap ik de zorgen, dan moet er nog wat bij maar dat komt ook nog (Sano, kostic, Geertruida?, ?). We zijn wel erg pessimistisch omdat we 85 minuten met 10 man hebben gespeeld en daar nog steeds mensen misten.

Kovar
Dest geertruida yarek mauro
Sano veerman mijnans
Peer Pepi van Bommel

Toch een uitstekend elftal en daarnaast een sterke bank, niet zo negatief allemaal.

Pepi is gewoon eerste spits maar door het wk niet fit genoeg voor tegen az. Onze selectie is gewoon sterk genoeg om kampioen te worden, ik snap serieus niet waarom iedereen zo negatief is. Als je het op de CL betrekt snap ik de zorgen, dan moet er nog wat bij maar dat komt ook nog (Sano, kostic, Geertruida?, ?). We zijn wel erg pessimistisch omdat we 85 minuten met 10 man hebben gespeeld en daar nog steeds mensen misten.

Kovar
Sano veerman mijnans
Peer Pepi van Bommel

Toch een uitstekend elftal en daarnaast een sterke bank, niet zo negatief allemaal.
Ik maak me zorgen omdat we tegen een beetje voetballende ploeg 3 goals(minimaal) incasseren. Dit is niet alleen nu en ook niet alleen met 10 man.. kijk eens hoeveel goals wij vorig seizoen tegen hebben gekregen. Ik verwacht daarnaast dat fnoord en ajax niet zoveel weg gaan geven als vorig seizoen.

Sano is wel een 6, net zoals Frenkie een 6 is.

Een type spelverdeler.
Sano spelverdeler? Dan moet ik echt een andere bril opzetten als ik naar hem kijk, want zie in hem meer een box to box duracel middenvelder.

Kovar
Sano veerman mijnans
Peer Pepi van Bommel

Nu je het zo op een rijtje zet ben ik helemaal vergeten dat de rechtsbuiten enorm kwetsbaar is. Perisic wordt halverwege dit seizoen 38 jaar, daar kun je als psv niet op bouwen. En Dennis Man vind ik minder dan Driouech, dus niet vereiste psv niveau. Ik zou nog wel graag een klasbak erbij willen voor de flanken, liefst een die op beide flanken uit de voeten kan, want Van Bommel heeft ook nog alles te bewijzen.

Pepi werd ook gepasseerd toen hij fit was afgelopen seizoen. Denk niet dat Bosz het in hem ziet zitten. Geertruida erbij scheelt wel echt een slok op een borrel. Zijn niet negatief, maken ons zorgen over psv en dat is niet raar als je ziet hoe ambitieus ajax te werk gaat op de transfermarkt

Laatst bewerkt:
Sano spelverdeler? Dan moet ik echt een andere bril opzetten als ik naar hem kijk, want zie in hem meer een box to box duracel middenvelder.

Nu je het zo op een rijtje zetten ben ik helemaal vergeten dat de rechtsbuiten enorm kwetsbaar is. Perisic wordt halverwege dit seizoen 38 jaar, daar kun je als psv niet op bouwen. En Dennis Man vind ik minder dan Driouech, dus niet vereiste psv niveau. Ik zou nog wel graag een klasbak erbij willen voor de flanken, liefst een die op beide flanken uit de voeten kan, want Van Bommel heeft ook nog alles te bewijzen.

Pepi werd ook gepasseerd toen hij fit wad afgelopen seizoen. Denk niet dat Bosz het in hem ziet zitten. Geertruida erbij scheelt wel echt een slok op een borrel. Zijn niet negatief, maken ons zorgen over psv en dat is niet raar als je ziet hoe ambitieus ajax te werk gaat op de transfermarkt
Man minder dan Driouech?....ok,huh?
En je hebt Esmir ook nog.

En kostic, plea en bouhamdi. Zoveel smaken voorin.

Nu je het zo op een rijtje zetten ben ik helemaal vergeten dat de rechtsbuiten enorm kwetsbaar is. Perisic wordt halverwege dit seizoen 38 jaar, daar kun je als psv niet op bouwen. En Dennis Man vind ik minder dan Driouech, dus niet vereiste psv niveau. Ik zou nog wel graag een klasbak erbij willen voor de flanken, liefst een die op beide flanken uit de voeten kan, want Van Bommel heeft ook nog alles te bewijzen.

Pepi werd ook gepasseerd toen hij fit wad afgelopen seizoen. Denk niet dat Bosz het in hem ziet zitten. Geertruida erbij scheelt wel echt een slok op een borrel. Zijn niet negatief, maken ons zorgen over psv en dat is niet raar als je ziet hoe ambitieus ajax te werk gaat op de transfermarkt
Ajax moest wel, die hadden alleen troep. Nu met wat aankopen hebben ze wat minder troep. Ja het gat zal een stuk kleiner worden maar dat is ook logisch aangezien afgelopen seizoen slechtste nr2 en nr3 ooit waren ofzo. Ik begin me pas zorgen te maken als spelers weggaan en niet 1 op 1 vervangen gaan worden.

Rangers en Salzburg zitten achter Driouech aan volgens Boualin.

Mooi prijsje neerknallen, doorselecteren en Bouhamdi doorschuiven. Ferme handdruk aan Couhaib en een prachtig highlight filmpje maken, en een welgemeende houdoe en bedankt wmb.

Volgens Transfermarkt is zijn waarde 7.5 miljoen, stel Stewart weet er een miljoentje of 10 van te maken, dan is dat een hele mooie meevaller waarvoor je niet eens een vervanger hoeft te halen.

Hopelijk blijft Ivan Perišić bij PSV. We kunnen hem niet missen.

Als 8 miljoen lukt, heb je financieel gewoon een goeie transfer gemaakt. Qua niveau was het subpar, maar hij heeft zijn waarde wel gehad.

Man echt verschrikkelijk slecht. Hij is een van de grootverdieners bij psv en dat lijkt mij zeer ongezond voor de hiërarchie in de kleedkamer. Drouech heeft slechts 3 miljoen gekost en al ruimschoots terug verdiend met zijn CL goals en daarboven lijkt hij voor 8 miljoen te vertrekken. Dan is dat een geslaagde transfer geweest. Man zal psv never nooit voor einde contract verlaten want geen club is zo gek om hem dat vorstelijke salaris te betalen

Man echt verschrikkelijk slecht. Hij is een van de grootverdieners bij psv en dat lijkt mij zeer ongezond voor de hiërarchie in de kleedkamer. Drouech heeft slechts 3 miljoen gekost en al ruimschoots terug verdiend met zijn CL goals en daarboven lijkt hij voor 8 miljoen te vertrekken. Dan is dat een geslaagde transfer geweest. Man zal psv never nooit voor einde contract verlaten want geen club is zo gek om hem dat vorstelijke salaris te betalen
Je zei dat man minder dan Driouech was. Ik denk dat daar de verwarring ontstond.

Retro kijkt volgens mij weleens naar spelers door een rood-groene bril :S:
Haha, das een goeie. Hoewel ik het leuk vind als spelers met Marokkaanse achtergrond het goed doen, vooral bij psv, ben ik wel reëel genoeg. Driouech is geen psv niveau, hooguit in de Vertessen rol om in te vallen en dat vulde hij goed in. Probleem is dat hij geen genoegen neemt met zo'n rol. Dan moet je hem laten gaan. 8 miljoen niet verkeerd als Rik over de juiste info beschikt. Er zijn veel geïnteresseerde clubs en dat is niet voor niets.

3 miljoen uitdelen aan Dennis Man per jaar is in mijn ogen ontslagwaardig

Terug
Bovenaan Onderaan