Algemene transfergeruchten

Dat er daarna nog ploegen ingetrapt zijn:
Dortmund en Düsseldorf.
Zoals Femke Broeders-Bol zou zeggen: ‘Heel bijzonder.’
Individueel presteren ze nog best aardig maar het was gewoon teveel in 1 keer, en veel te duur. Prima dus 😁
Wij nemen ook maar 1 Ajacied per jaar op op ons forum, halen we er ook 12 in 1 keer ja dan gaat het fout 😂

Grote kans dus dat Pepi blijft; dat zou wel een meevaller zijn en dan is je voorhoede al compleet (Als Perisic niet ineens in Milaan zit)

• Links: Van Bommel & Perisic
  • Spits: Pepi, Plea, Til, Boadu (zou ik er gewoon bij houden gezien blessuregevoeligheid 1e 2)
  • Rechts: Man & Bajraktarevic
Driouech verkopen. Investeren in aanvallende talenten voor in toekomst.

En hopen dat Stewart erin slaagt om Mauro ook te verlengen.

Grote kans dus dat Pepi blijft; dat zou wel een meevaller zijn en dan is je voorhoede al compleet (Als Perisic niet ineens in Milaan zit)

• Links: Van Bommel & Perisic
  • Spits: Pepi, Plea, Til, Boadu (zou ik er gewoon bij houden gezien blessuregevoeligheid 1e 2)
  • Rechts: Man & Bajraktarevic
Driouech verkopen. Investeren in aanvallende talenten voor in toekomst.

En hopen dat Stewart erin slaagt om Mauro ook te verlengen.
Ik vind vooralsnog de rechterflank nog mager als ik het zo bekijk. Zowel Man als Bajraktarevic kunnen tot nu toe nog niet het verschil maken.

Hoever is Van Bommel nu met zijn revalidatie? Doet hij al mee met trainingen in de voorbereidingen op het nieuwe seizoen? Zou hij vanaf het nieuwe seizoen al volop mee kunnen doen of moeten we voor zijn rentree meer denken aan oktober/ november?

Hoever is Van Bommel nu met zijn revalidatie? Doet hij al mee met trainingen in de voorbereidingen op het nieuwe seizoen? Zou hij vanaf het nieuwe seizoen al volop mee kunnen doen of moeten we voor zijn rentree meer denken aan oktober/ november?
Hij had eind vorig seizoen al mee kunnen doen. Hij is fit.

Ik vind vooralsnog de rechterflank nog mager als ik het zo bekijk. Zowel Man als Bajraktarevic kunnen tot nu toe nog niet het verschil maken.
Omdat je noch een fitte van Bommel noch Perisic op de bank zet, verhuist laatstgenoemde naar rechts.
En Man en Bajraktarevic spelen voldoende goede wedstrijden met doelpunten om dan achter de hand te hebben, lijkt me.

Klopt, hoewel de eerste pot tegen Antwerp nog te vroeg kwam. Weet niet of het een terugslag was, of iets anders aan de hand was.
Volgens Elfrink doet men vooral voorzichtig. Hij is best snel hersteld. Misschien dit weekend al of anders wat later.

Dus Sano is gek gemaakt door hoffenheim en nu als b keus aan de kant geschoven? En niet alleen Sano is gek gemaakt maar ook nec met de bizarre bedragen die genoemd zijn

Terug
Bovenaan Onderaan