Algemene transfergeruchten

En graag een creatieve middenvelder, die ook nog eens fantastische vrijetrappen kan nemen. Wanneer heeft PSV voor het laatst uit een vrijetrap direct weten te scoren...? En afscheid nemen van Obispo, Flamingo en Nagalo en daarvoor in de plaats 3 ervaren CV's halen.
Toe maar. Trek de buidel maar. Ik denk dat alle 3 vervangen te veel is. Nagalo is overbodig (hoewel geen Schouten meer). En dan een andere vervangen?

Saibari het meeste zou ik zeggen. Een fysieke powerhouse is wel weer erg welkom, maar ik weet niet zeker of Hamer ons echt verder gaat helpen.

Zeker eens, maar ik denk dat verbeteren t.o.v. onze sterspelers sowieso een te hoog gegrepen doel is. Voor de 6 lijken mij Sano en Resink, mits de clubs niet te gek gaan doen met het prijskaartje, goede opties. Lichte voorkeur voor Resink omdat hij Nederlands is. Al zie ik ons nog wel voor beiden gaan als Joey vertrekt.

Zeker eens, maar ik denk dat verbeteren t.o.v. onze sterspelers sowieso een te hoog gegrepen doel is. Voor de 6 lijken mij Sano en Resink, mits de clubs niet te gek gaan doen met het prijskaartje, goede opties. Lichte voorkeur voor Resink omdat hij Nederlands is. Al zie ik ons nog wel voor beiden gaan als Joey vertrekt.
Sano is een 8, vervanger van Joey inderdaad. Maar met Wanner en Sano ga je het middenveld niet winnen. Beiden hebben geweldig inzicht en aan de bal top, maar ze vreten je niet op. Ze proberen het wel hoor, aan inzet ligt het niet, toch heb je echt tenminste 1 spierbundel nodig. Fernández gaatbdat ook niet brengen.

Ik zou dan liever voor Resink gaan (qua type), maar dat is nu zeker een grote gok.

Als ik naar zijn statistieken kijk, niet echt een 6-profiel en al helemaal geen Schouten-profiel. Ik zie hem eerder als een vervanger van Veerman of Saibari.

We hebben t over Boszball.
Bosz zet een type als Schouten rustig als CV, en een type als Wanner als controleur neer.

Maar idd, Hamer kan op elke positie op t middenveld.

Bosz zet een type als Schouten rustig als CV, en een type als Wanner als controleur neer.

Bosz wil juist een voetballer op 6. Wanner, Veerman en Schouten zijn dat bij uitstek. Hij heeft thet zelfs nog met Tillman geprobeerd.

Maar Saibari of Hamer moeten juist dynamisch zijn. Zie daar echt geen 6'en in.

Het heeft denk ik niet de voorkeur van Bosz. We begonnen het seizoen met Yarek en Flamingo achterin, pas toen dat totaal niet bleek te werken ging Schouten een linie naar achteren.

Verder hadden we ook niet veel andere smaken. Ik denk ook niet dat verdedigende kwaliteiten het belangrijkste is voor Bosz maar volgens mij is Hamer meer een type Til/Saibari die lekker naar voren wil rennen en de beuk erin gooit. Dat wil Bosz volgens mij ook niet op 6. Sano heeft zowel een sterk verdedigend als aanvallend profiel, ik denk dat hij perfect op 6 past in de ogen van Bosz.

• Leuk
Reactions: DrJ
Bosz wil juist een voetballer op 6. Wanner, Veerman en Schouten zijn dat bij uitstek. Hij heeft thet zelfs nog met Tillman geprobeerd.

Maar Saibari of Hamer moeten juist dynamisch zijn. Zie daar echt geen 6'en in.

Hamer is toch ook een prima voetballer?
Redelijk allround middenvelder wat ik ervan heb gezien (wat toegegeven niet superveel is)

Hamer was traag toch? Ik zit niet te springen om een trage mid mid

Dacht dat ie juist vrij snel is

En zijn we daar nog blij mee? ( serieuze vraag)
Mwah, qua niveau kan ik het moeilijk inschatten. Het is wel iemand die niet schroomt om een kaart te pakken als dat moet. In dat opzicht is het een verbetering t.o.v. de lieverdjes van ons.
Daarnaast zie ik ook veel assists van zijn kant niet onbelangrijk. Maar spelen we met de punt naar voren op het middenveld of naar achteren?
Ook met een eventuele terugkeer Guti vs. Hamer weet ik het ook zo niet 1-2-3.
Met name is belangrijk dat er iemand wat meer fysiek kan brengen etc. Dat missen we duidelijk.

Als ik https://www.transfermarkt.nl/ibrahim-sangare/leistungsdaten/spieler/375885 check heeft hij toch vrij veel gespeeld, zeker recent.
Maar daarom gaat ie dus ook niet komen... :sad:
Op hun forum zijn ze wel enigszins verdeeld over hoe goed hij is. :unsure:

‘An absolute metronome of a midfielder. Just gets on with his work, breaking up opposition attacks, recycling the ball and driving Forest forwards.

Really enjoyed watching him play this season - finally fit and healthy, he has shown every bit of worth for whatever Forest paid for him.’

En dan

‘This is where I clearly don't understand football anywhere near as much as you guys because I just don't see it with Sangare at all. Overall I see him as a huge problem and someone we must replace if we're ever going to progress 🤷‍♂️

:maniac:

Terug
Bovenaan Onderaan