Algemene transfergeruchten

Transfer van Pepi zou toch niet doorgaan. Ik vind het eigenlijk wel best. Speelt ie een top WK dan verkoop je ‘m voor 50 en team USA heeft de wind in de rug van het thuisvoordeel, dus die krijgt veel exposure. Doet ie het niet goed ligt ie nog jaren vast bij PSV en misschien kan er volgend seizoen beter omheen gebouwd worden.

Transfer van Pepi zou toch niet doorgaan. Ik vind het eigenlijk wel best. Speelt ie een top WK dan verkoop je ‘m voor 50 en team USA heeft de wind in de rug van het thuisvoordeel, dus die krijgt veel exposure. Doet ie het niet goed ligt ie nog jaren vast bij PSV en misschien kan er volgend seizoen beter omheen gebouwd worden.

Ik denk dat we die ‘10 miljoen extra’ echt heel erg overschatten en dat je er minimaal 3 extra kwijt bent aan een vervanger laat in de window. Denk dat t ook wel wat zegt dat Earnie en Marcel dit wel heel graag wilden.

Ik denk dat Fulham terug komt als hij in juni niet geblesseerd is, met hetzelfde bedrag. Maar wie weet rekt Ernie het dan terwijl hij een grandioos WK speelt. En dan kan Fulham een dikke pijp roken wanneer we hem voor nog een aantal extra miljoenen verkopen aan een andere club. Ik snap ze. Maar vanuit ons oogpunt; fuck em.

Geen gerucht, maar wel even een leuke speler voor PSV: Zian Flemming. Misschien voor als Til vertrekt.
Verdient al veel te veel voor zijn beperkte mogelijkheden waardoor die zelf straks ook nog gaan geloven te goed te zijn voor de Eredivisie

Terug
Bovenaan Onderaan