Algemene transfergeruchten

Aub geen Ugalde. Een Russische club veel te veel geld betalen voor een spits die dat in mijn optiek niet waard is. Nee dank u.
Inderdaad, liever geen Ugalde. Ik zou dan eerder willen gaan voor die spits van Elche waar PSV in de winterstop mee bezig was, omdat Pepi bezig was met Fulham.

Een grote uitblinker van Torino, die hen dik €13 miljoen heeft gekost, en die zou dan door een Nederlandse club gekocht moeten worden?
En Torino moet dan ook nog ruim 25% doorsluizen naar Chelsea.

Dat zou dan om minstens €25 miljoen moeten gaan, want waarom zou Torino er anders mee akkoord gaan?
Tenzij er een vaste transfersom in zn contract staat natuurlijk... Maar dan nog zal dat niet onde de €20 miljoen zijn lijkt me.

Kortom: lijkt me een sterk verhaal.

Een grote uitblinker van Torino, die hen dik €13 miljoen heeft gekost, en die zou dan door een Nederlandse club gekocht moeten worden?
En Torino moet dan ook nog ruim 25% doorsluizen naar Chelsea.

Dat zou dan om minstens €25 miljoen moeten gaan, want waarom zou Torino er anders mee akkoord gaan?
Tenzij er een vaste transfersom in zn contract staat natuurlijk... Maar dan nog zal dat niet onde de €20 miljoen zijn lijkt me.

Kortom: lijkt me een sterk verhaal.
Leek mij ook al. En concurrentie van de grote Italiaanse clubs.

Nederlandse clubs moeten geen spelers van meer dan € 10 mln. kopen. Haal die jonge gasten van Sparta op.
Daar kan PSV de slag toch niet mee winnen? PSV haalt nu juist successen door wat hoger te mikken. Pepi, Schouten, Gasiorowski, Lozano, Dest, enz. Juist de koopjes doen het m.i. minder. Uitgezonderd natuurlijk Veerman die voor 6 miljoen of zo kwam.

Terug
Bovenaan Onderaan