Ralf Edström
Trainer Coach
Als het maar geen Zirkzee wordt. die spits van Groningen is wel aardig, of...... Lozano.Dat gaat ongetwijfeld ook gebeuren. Huurbasis dan wel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Als het maar geen Zirkzee wordt. die spits van Groningen is wel aardig, of...... Lozano.Dat gaat ongetwijfeld ook gebeuren. Huurbasis dan wel..
Grootste manco is de CL, daar kan een eventuele nieuwe spits de 2 wedstrijd niet meespelen. Ik zeg, niet halen.Dat is niet eens een spits. Maar een nieuwe spits mag de komende wedstrijden nog niet in de CL.
We weten nog niet wat Pepi mankeert, toch?
En straks Til geblesseerd en geen spits meer. Kan zo maar veel punten kosten. Ik zeg halen.Grootste manco is de CL, daar kan een eventuele nieuwe spits de 2 wedstrijd niet meespelen. Ik zeg, niet halen.
En dan ga je door... En dan?Grootste manco is de CL, daar kan een eventuele nieuwe spits de 2 wedstrijd niet meespelen. Ik zeg, niet halen.
Miljoenen erbij.En dan ga je door... En dan?
Is Pepi terugEn dan ga je door... En dan?
Kan hij niet met een meneer spreken over 2 weken of zo? Of is het een dubbele breuk?Onderarmbreuk.
2 maand las ik.
Jij blij!Werd het toch nog een interessante week.
Zeker. Maar vooral ook welk pad ze kiezen. Noodverband (huren van een overbodige speler) of kopen van een serieuze concurrent voor Pepi, aangezien die komende zomer toch verkocht gaat worden.Jij blij!
Op zich is de markt voor halfjaartje huren redelijk goed zou je zeggen. Zat lui die graag in beeld willen komen voor de WK selectie zou je zeggen.
Is er wel geld voor een nieuwe spits te kopen?Zeker. Maar vooral ook welk pad ze kiezen. Noodverband (huren van een overbodige speler) of kopen van een serieuze concurrent voor Pepi, aangezien die komende zomer toch verkocht gaat worden.
Plea staat nog onder contract, dus ik denk niet dat ze een A spits gaan kopen.Zeker. Maar vooral ook welk pad ze kiezen. Noodverband (huren van een overbodige speler) of kopen van een serieuze concurrent voor Pepi, aangezien die komende zomer toch verkocht gaat worden.
Gaat Pepi verkocht worden? Na zo’n pechseizoen? Ik weet het niet, hoor.Zeker. Maar vooral ook welk pad ze kiezen. Noodverband (huren van een overbodige speler) of kopen van een serieuze concurrent voor Pepi, aangezien die komende zomer toch verkocht gaat worden.
Straks als topscorer van het WK gaat hij voor 100 miljoen naar Arsenal.Gaat Pepi verkocht worden? Na zo’n pechseizoen? Ik weet het niet, hoor.
Dat is iedereen weer vergeten als hij eind maart er weer wat inlegt.Gaat Pepi verkocht worden? Na zo’n pechseizoen? Ik weet het niet, hoor.