Algemene transfergeruchten

Ik hoop echt dat die Bidon gehaald wordt...lijkt me een goede vervanger van Tillman en over een paar jaar is hij minstens het dubbele waard, wellicht zelfs het drievoudige van de 15 miljoen euro die hij nu kost...

Ik hoop Stroeykens, al ben ik nog steeds voorstander van Wanner.
Aangezien het contract van Stroeykens afloopt en hij niet wil verlengen lijkt me toch echt dat Earnie eventjes in actie moet komen ;).

Als het gratis is altijd doen natuurlijk..
Misschien alsnog wat aan Vitesse betalen, als gebaar en steuntje in de rug of zo. Als meer dit doen dat zou leuk zijn

Ik hoop Stroeykens, al ben ik nog steeds voorstander van Wanner.
Aangezien het contract van Stroeykens afloopt en hij niet wil verlengen lijkt me toch echt dat Earnie eventjes in actie moet komen ;).
Ik zag dat Stroeykens niet alles speelt bij Anderlecht. Misschien dat hij niet fit was, maar ik schat Anderlecht wel iets lager in dan PSV.

Ik weet het niet. Ze hebben de kans gehad om 500.000 te krijgen. Die kans hebben ze niet gepakt.
Is ook waar. Maar het is nu een nieuw moment en Vitesse is meer dan de mensen die het besturen. Ze hebben nu weinig kansen meer, dus een 50k of 100k of 10k zou leuk zijn maar dat is mijn idee maar

Alweer een volgende Braziliaan die genoemd wordt voor PSV....
Ik ken hem niet, maar een jonge talentvolle spits die een jaar kan wennen in jong en over 1,5-2 jaar de beoogde eerste pits moet worden lijkt mij wel heel belangrijk. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat, mits fit, Pepi na dit seizoen weg is. En ik denk niet dat Van Duiven het niveau heegt om eerste spits te worden/concurrentiestrijd aan te gaan met Plea en Bouhoudane begibt nu nog bij O19 dus die zal er ook nog nirt klaar voor zijn.

Eerder heb ik ook de naam van Kusi-Asare van Bayern voorbij zien komen als optie hiervoor. Nogmaals, geen idee hoe goed hij of deze jongen is, maar lijkt mij goed beleid dat er naar gekeken wordt. Van mij hoeven ze niet Braziliaans te zijn, maar dat is toch wel het meest sexy land voor vrouwen voetbaltalenten.

Poeh ik zou langzamerhand wel gaan begrijpen als ze een extra spits kopen. Geen topgevoel bij Pepi's fitheid. En Plea kan ook als extra 10 ingezet worden. Dus een linksback, nr 6 achter Schouten en een 9

Poeh ik zou langzamerhand wel gaan begrijpen als ze een extra spits kopen. Geen topgevoel bij Pepi's fitheid. En Plea kan ook als extra 10 ingezet worden. Dus een linksback, nr 6 achter Schouten en een 9
Denk dat ze geen nummer 6 meer gaan halen. Veerman zou er kunnen spelen als Schouten er niet is en dan Saibari op 8 en de nieuwe nummer 10 of Til op 10...

Terug
Bovenaan Onderaan