ELPSV
Winnaar Oranjevoorspeller EK24
Hrm... Lees hier regelmatig wat mensen enthousiast over Mijnans zijn, maar elke keer als ik AZ keek vond ik hem maar matig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het een mooie speler. Heel technisch. Maar de 10 heeft sowieso geen prioriteit.Hrm... Lees hier regelmatig wat mensen enthousiast over Mijnans zijn, maar elke keer als ik AZ keek vond ik hem maar matig.
Nja als Tillman weggaat en Babadi verhuurd gaat worden, wel toch?Ik vind het een mooie speler. Heel technisch. Maar de 10 heeft sowieso geen prioriteit.
Ja dan wel. Maar dat zou ik niet doenNja als Tillman weggaat en Babadi verhuurd gaat worden, wel toch?

Ruilen tegen Till en Drommel. Die stond toch ook ooit als middenvelder te boek..Is dit een truc om AZ te kutten en op de achtergrond andere spelers te halen? Mijnans is al 25 en het niveau AZ nog niet ontgroeid. En AZ zal echt geen 2 halen 1 betalen deal accepteren.
Dit dus. Mijnans, lijkt me een typische subtopspeler.Of gewoon geen nieuwe aanvallende middenvelder halen? We hebben Veerman, Til, Saibari, Land, Babadi en daarachter weer Van den Berg en Fernandez. Allemaal prima spelers/talenten, je hoeft niet ieder vertrek op te vangen. Steek dat geld liever in een linksbuiten, een paar backs en een centrale verdediger.
Hier komt de “be careful what you wish for”Het is ook allemaal mijn schuld. Ik heb twee weken geleden gezegd dat je geen spelers van AZ kan kopen. En dat dat al jaaaaaren niet meer gebeurd. Earnie, het is goed nu. Ik begrijp het.

Dan inderdaad liever nog het spaarvarken met kleingeld stuk slaan voor Kees Smit![]()
'PSV heeft goede papieren: miljoenentransfer Van Bommel niet ver weg'
PSV heeft goede papieren voor de komst van Ruben van Bommel , meldt het Eindhovens Dagblad. De kans op een deal met AZ zou op dit moment al groot zijn.www.voetbalprimeur.nl
12 milj voor mijnans.. gekkenwerk.
Enkeltje naar amerika voor stewart als dit doorgaat, wat n mafkees.![]()
PSV heeft goede papieren voor de komst van Ruben van Bommel , meldt het Eindhovens Dagblad. De kans op een deal met AZ zou op dit moment al groot zijn.www.voetbalprimeur.nl
Dat het middenveld of de aanval dubbel bezet is met goede gemotiveerde spelers ga ik niet moeilijk over doen want die krijgen hun kansen om te spelen toch wel. Keepers daarentegen worden nauwelijks gewisseld laat staan dat ze geblesseerd raken. Dus om nou bijna 10 miljoen aan uit te geven aan twee keepers die verwachten allebei eerste keeper te worden vind ik een vreemde keus.Ojeej twee gemotiveerde keepers in de selectie, help! Wat had je dan in gedachten, gewoon het seizoen in gaan met 11 basis waardige spelers een de rest opvullen met jeugd?
Niet als je er straks goede winst op maakt..![]()