Algemene transfergeruchten

En na twee jaar hetzelfde sausje ook wel leuk om weer een vernieuwd elftal te zien.
Ever change a winning team is de slogan die ik recent lees.

Voor wat betreft die keeper:
Keepte alle Europese en Beker wedstrijden van Leverkusen, plus Tsjechië? Die moet van een aardig niveau zijn dan. Dan hebben we met Olij die positie in ieder geval vlot en fatsoenlijk ingevuld.

Overigens worden we door een Belgische transferjournalist (geen idee welke Tier) weer gelinkt aan Malanda, die Franse verdediger van 23 jaar uit de MLS. Kwam al eerder lnags, dus wie weet zit er wat in.

Veel namen die ineenkeer opduiken. Dacht dat ze bij psv de burelen zouden sluiten nu Rik met vakantie is

Overigens wel weer een iets ander potje spelers dan de usual eredivisie en Amerikaanse spelers (Die kovar, sidi nogwat en Plea that is)

Ik zie in van bommel geen veel betere speler dan driouech, heeft wel n hard schot in zn rechter.
Ze zitten ook achter Swedberg aan, vergelijkbare speler, al wat verder dan van bommel.

Toch zou die Schjelderup de beste optie zijn van de 3!

Gewoon allebei!! Schjelderup en Van Bommel

Pléa zie ik wel zitten hoor. Kan in de spits en op linksbuiten. Sterk en handig aan de bal. Zijn hele carrière in Frankrijk en Duitsland goed voor een doelpunt of assist iedere 2 wedstrijden. Van mij mag die komen.
Moet wel passen. Stats zeggen niet alles, zie Akpom

Terug
Bovenaan Onderaan