Algemene transfergeruchten

Het lijkt Kovar te worden. Samen met Olij lijkt me dat echt wel een sterk keepersduo.
Ja zou top zijn; gaan we er op vooruit qua doelmannen wat mij betreft t.o.v. vorig seizoen. Ik hoop dat Olij hetzelfde kan brengen op ons niveau als hij bracht bij Sparta. Altijd voorkeur voor Nederlander. En zo niet dan hebben we met lange Kovar een waardige vervanger

Ik zie van Bommel niet komen. No way dat PSV daar 15m of meer voor gaat betalen. Ik vind hem ook een redelijke downgrade tov. Lang. Natuurlijk, hij is wel een stuk jonger en kan nog flink groeien, maar ja. Vooral de naam is interessant. Buiten dat ga je er veel te veel voor betalen.
Ik vind Van Bommel best interessant, maar hij is nog lang niet op het niveau Lang, aka CL niveau. 15 miljoen zou je echt wel een keer neer kunnen tellen, maar dan moet het een zekerheidje zijn. Dat is Van Bommel nog niet.

Jammer want had het wel mooi gevonden om weer een van Bommel bij PSV te hebben, maar ik zou alles boven 10 miljoen te veel vinden. Ruben heeft nog niet echt kunnen overtuigen maar ik zie er wel potentie in.

Ik vind Van Bommel best interessant, maar hij is nog lang niet op het niveau Lang, aka CL niveau. 15 miljoen zou je echt wel een keer neer kunnen tellen, maar dan moet het een zekerheidje zijn. Dat is Van Bommel nog niet.
Ik zocht zijn stats ook op en schrok daar wel een beetje van. 3 goals en 5 assists in 24 wedstrijden (1496 minuten). Dat is niet geweldig.

Ik zocht zijn stats ook op en schrok daar wel een beetje van. 3 goals en 5 assists in 24 wedstrijden (1496 minuten). Dat is niet geweldig.
Ik heb wel vertrouwen dat hij er gaat komen. In alles doet hij me aan Cody denken. Motoriek, wapens, en elk jaar gestaag doorgroeiend.

Blijft staan dat 15 miljoen veel te veel is. Zeker ook omdat je daarmee aangeeft dat je als club dat wil betalen voor talenten. Dan krijg je zeker een inflatie aan vraagprijs in alle komende transfers.

Wel bijzonder. Dan lekt een zo’n gozer op een PSV forum iets en gelijk weten alle mainstream media van de hoed en de rand. Is dit gewoon speculeren of informeren?
Zou wel mooi zijn. En PSV clausule hahahah

Alleen al hierom zie ik hem graag naar PSV komen.
Haha. Dat dan weer wel. Op voetbalgebied ben ik niet laaiend enthousiast. Maar goed, voor PSV liggen buitenspelers met 10+10 statistieken niet voor het oprapen. Als hij hier een stap kan maken.

Het lijkt Kovar te worden. Samen met Olij lijkt me dat echt wel een sterk keepersduo.
Mooi. Ik had mijn gedachten al over die Bayern keeper gedeeld.

Ik begrijp het niet zo goed. Er is toch geen kans dat Olij is gekomen als tweede keeper? Deze Kovar kost echt heel veel voor een keeper en kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij voor de bank gehaald is. Olij's enige doel is eerste keeper van het Nederlands elftal worden en dat gaat hem niet worden als tweede keeper. Straks zit je dus met een ontevreden Olij/Kovar op de bank en heb je dus een groot probleem.

Ik begrijp het niet zo goed. Er is toch geen kans dat Olij is gekomen als tweede keeper? Deze Kovar kost echt heel veel voor een keeper en kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij voor de bank gehaald is. Olij's enige doel is eerste keeper van het Nederlands elftal worden en dat gaat hem niet worden als tweede keeper. Straks zit je dus met een ontevreden Olij/Kovar op de bank en heb je dus een groot probleem.
Ja, ze willen twee goeie keepers. Ik vind het ook riskant. Bij Feyenoord bijvoorbeeld werkte het niet heel goed.

Ojeej twee gemotiveerde keepers in de selectie, help! Wat had je dan in gedachten, gewoon het seizoen in gaan met 11 basis waardige spelers een de rest opvullen met jeugd?

Terug
Bovenaan Onderaan