Algemene transfergeruchten

Mikasa

Om jezelf even te qouten:

Dus het is klaar bij deze :)
Sorry maar je zegt eerst dat we hier helemaal niet over de politiek moeten hebben maar in desbetreffende topic maar als Mikasa met een argument komt dan ga je zijn andere quote erbij halen om te zeggen dat het nu wel klaar is. Zo werkt het niet. Je moet ingaan in wat hij zegt en niet wat ie 2 pagina’s eerder heeft gezegd.

Aangezien die nog geen eigen topic heeft (en ik ff te lui ben om die aan te maken, sorry) dan maar even hier.

Sorry maar je zegt eerst dat we hier helemaal niet over de politiek moeten hebben.
Dat heb ik helemaal niet gezegd. We hebben iedereen vandaag in dit topic even in de ballenbak laten spelen en op een gegeven moment is er een grens bereikt waarop we graag willen dat het weer ontopic gaat.

Mocht je daarop verder met mij hierover in discussie willen gaan dan kan dat via PB :giggle:

Dat heb ik helemaal niet gezegd. We hebben iedereen vandaag in dit topic even in de ballenbak laten spelen en op een gegeven moment is er een grens bereikt waarop we graag willen dat het weer ontopic gaat.

Mocht je daarop verder met mij hierover in discussie willen gaan dan kan dat via PB :giggle:
Nee hoor ik ben niet van plan om via een pM deze discussie met je te voeren. Waarom zou ik?
Je geeft geen antwoord op wat ik zei en omzeil je dat. Prima maar zo werkt het niet op een forum en deze manier zijn we hier ook niet gewend.
Edit: en voor de rest laat ik het hierbij

Laatst bewerkt:
De zoveelse naam van een jonge CV: Emmanuel Biumla van Angers.

Dit zou ook voor Jong kunnen zijn, en dan over 1 of 2 jaar doorstromen.

Als dat de gedachte is, dan kan hij beter in Frankrijk blijven, want Jong PSV bakt er vrijwel niets van in de KKD... dan kan deze Biumla beter meer ervaring opdoen bij Angers.
Mooie redenering. Laten we Memphis en Wijnaldum deze zomer maar verkopen, want we werden maar vierde dit seizoen..

Lijkt me heel erg sterk dat hij dat wil. Van Ligue 1 spelen naar KKD is niet erg aantrekkelijk. Plus dat hij nog andere opties heeft.
Fair. Maar misschien wel een beetje er tussenin, waar je het eerste jaar wel meetraint met 1 en op de bank zit, terwijl je je wedstrijden speelt in Jong. Of hij is daadwerkelijk zo goed dat hij meteen op 1 mee kan.

Leuk die geruchten. Jonge talentvolle verdedigers uit allerlei hoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan