Algemene transfergeruchten

Ik zou Jahanbakshsh wel een aanwinst vinden.
Overmars heeft hem al direct persoonlijk benaderd blijkbaar.
Vissen in dezelfde vijver.
Ik vermoed trouwens dat er een serieus bod op Bruma ten grondslag ligt aan de interesse.
Maar misschien is dat wishful thinking. Ik ben geen insider.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou Jahanbakshsh wel een aanwinst vinden.
Overmars heeft hem al direct persoonlijk benaderd blijkbaar.
Vissen in dezelfde vijver.
Ik vermoed trouwens dat er een serieus bod op Bruma ten grondslag ligt aan de interesse.
Maar misschien is dat wishful thinking. Ik ben geen insider.
Ik vind heel die Jahanbsks volledig overbodig, we hebben genoeg aanvallers en daarbij vind ik het helemaal niks. We hebben verdedigers en een een diepgaande middenvelder nodig!
 
Ik geloof er weinig van. Je hebt op links Gakpo en Bruma en op rechtsbuiten Ihattaren, Doan en Madueke.
Bruma vervangen met Jahanbakhsh lijkt mij ook niet erg logisch want Jahanbakhsh is een echte rechtsbuiten.
 
Ik geloof er weinig van. Je hebt op links Gakpo en Bruma en op rechtsbuiten Ihattaren, Doan en Madueke.
Bruma vervangen met Jahanbakhsh lijkt mij ook niet erg logisch want Jahanbakhsh is een echte rechtsbuiten.

Daarom geloof ik het juist wel. Heb het scoutings- en aankoopbeleid van PSV op behoorlijk wat onlogische zetten kunnen betrappen de afgelopen jaren.:confused:
 
Arteaga naar Ghent is bekend. Dat is toch wel een beetje pijnlijk. 3,5 miljoen had PSV toch nog wel kunnen uitgeven... Ondertussen zit onze John nog steeds te twijfelen of die toch niet Rodriguez voor 3 miljoen salaris moet halen.
Vind ik te simpel gezegd. Of tenminste ik heb die jongen alleen op youtube filmpjes voorbij zien komen.
3,5 miljoen voor een speler waarbij we nog een speler moeten kopen is ook niet handig. Boscagli was ook goedkoop maar daar heb je ook weinig aan. Deze Mexicaanse speler zou waarschijnlijk (non-eu) ook een hoog salaris krijgen.

De Jong heeft fouten gemaakt maar om hem nu bij elke speler die PSV niet aantrekt te bestempelen als een gemiste kans. Dan word het wel heel gemakkelijk.
 
Ik moet zeggen dat PSV nu toch wel mag gaan beginnen met enige transfers hoe langer je ze bij de club hebt hoe meer ze trainen met een nieuwe trainer en speelstijl. Des te beter die speler zal gaan presteren volgend jaar. Dus John ekkes naar London vliegen om Marco op te halen, en nu je toch in Engeland bent neem meteen van Aanholt mee en als hij niet wil, kleine omweg naar Frankfurt voor Jetro.
 
Het zou wel weer typisch PSV zijn om nog 3 aanvallend ingestelde spelers te kopen. Vervolgens worden er een paar uit pure ellende verhuurd omdat er te veel spelers zijn voorin, terwij we achterin met Boscagli, Viergever, Obispo, Baumgartl en Unnerstal spelen.

als we hierdoor telkens meer scoren dan tegen krijgen is het natuurlijk ook OK ......................
 
Arteaga naar Ghent is bekend. Dat is toch wel een beetje pijnlijk. 3,5 miljoen had PSV toch nog wel kunnen uitgeven... Ondertussen zit onze John nog steeds te twijfelen of die toch niet Rodriguez voor 3 miljoen salaris moet halen.

Waar zie je dit? Want ik kan het nergens vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan