Algemene transfergeruchten

Heb je ze gister zien speler? Dat is echt geen middenmotor meer hoor
Dit is een middenmotor.
Yamaha-PWseries-TE-e1535975300916.jpg
 
Als er 2 verdedigers komen is dat voor PSV-begrippen heel wat. Als het echte verdedigers zijn hè.
 

Ik doe even een Jomanda. Binnen één week is Strootman gekoppeld aan PSV.

Oh en 15 miljoen betalen voor Mitroglou, de TD van Marseille heeft vast dezelfde cursus gevolgd als onze Johnnie.
 
Strootman... Wat vond ik het jammer dat hij vertrok.
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij nog van toegevoegde waarde zou kunnen zijn voor PSV. Misschien een rol zoals Bommelna zijn terugkeer. Maar ik verwacht dan evenveel succes als Bommel toen had...
 
Strootman... Wat vond ik het jammer dat hij vertrok.
Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij nog van toegevoegde waarde zou kunnen zijn voor PSV. Misschien een rol zoals Bommelna zijn terugkeer. Maar ik verwacht dan evenveel succes als Bommel toen had...
Ik ben bang dat hij van toegevoegde waarde kan zijn, wat meer over ons zegt dan over Strootman.
 
Het is nou niet zo dat Strootman afgelopen seizoen veel speelde bij een degradatie kandidaat van de Franse competitie. Marseille is 2e geworden. Mij lijkt het in ieder geval een hele verbetering ten opzichte van dat defensieve middenveld wat we nu hebben staan. Enige nadeel is dat hij een salaris heeft waar je u tegen zegt. Maar ik zie Strootman dan liever dan een Van Ginkel die al 2 jaar niet heeft gespeeld.
 

Ik doe even een Jomanda. Binnen één week is Strootman gekoppeld aan PSV.

Oh en 15 miljoen betalen voor Mitroglou, de TD van Marseille heeft vast dezelfde cursus gevolgd als onze Johnnie.
Strootman verdient rond de 6 miljoen daar, denk dat de koppeling snel weg is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Laat de scouting AUB een keer op zoek gaan naar iets nieuws. Las net dat Bruma mocht vertrekken uit Duitsland en dat een terugkeer tot de mogelijkheden behoort, bah.
 
  • Droevig
Reactions: IPF
Ik ben 3er toch wel van overtuigd dat Strootman op het middenveld van PSV het nog echt fantastisch zou doen. Beter dan wat er nu loopt en ook beter dan Van Ginkel. Ik denk alleen dat die nooit gaat komen aangezien hij al heeft aaneggeven niet graag van zijn 3 miljoen salaris af wilt wijken. Tja dan wordt het lastig voor PSV
 
Laat de scouting AUB een keer op zoek gaan naar iets nieuws. Las net dat Bruma mocht vertrekken uit Duitsland en dat een terugkeer tot de mogelijkheden behoort, bah.

Van Ginkel, Bruma, Strootman... Lens ook maar meteen polsen voor een terugkeer? :rolleyes: Terugkerende oud-spelers zijn echt niet altijd erg, in het geval van Strootman zou het nog wel een toevoeging zijn, maar die komst dus niet vanwege salaris. Van Ginkel heeft er 2 jaar uitgelegen en Bruma is nooit meer op niveau gekomen nadat hij er bij Wolfsburg meer dan een jaar uit lag met een zware blessure. Het lijkt soms wel alsof ons scoutingsapparaat geen vertrouwen in eigen kunnen heeft of de aantrekkingskracht van de club dermate in twijfel trekt dat ze maar voor spelers gaan die al een band hebben met PSV, want die komen immers wel.
 
Ik ben 3er toch wel van overtuigd dat Strootman op het middenveld van PSV het nog echt fantastisch zou doen. Beter dan wat er nu loopt en ook beter dan Van Ginkel. Ik denk alleen dat die nooit gaat komen aangezien hij al heeft aaneggeven niet graag van zijn 3 miljoen salaris af wilt wijken. Tja dan wordt het lastig voor PSV
Lekker man. Strootman, v. Ginkel en Mo/Mauro.
 
Terug
Bovenaan Onderaan