rico
Assistent Bondscoach
Ik zou eens PL kijkenJa, dan zijn het er 19
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou eens PL kijkenJa, dan zijn het er 19
Het was over zijn hele carrière en niet alleen PL. toch?Ik zou eens PL kijken
Straks halen ze Isimat terug..Ben benieuwd wanneer PSV doorschakelt en welke Bella Kotchap er dan nog op deadline day voor een jaar gehuurd wordt.
Blijven de forummers ook komend seizoen op dit forum actief of is er interesse van andere fora voor onze mensen?
Jij bent de eerste die transfervrije weg mag. Desnoods leggen we geld bijVeel transfers op komst bij de forummers, ze gaan weg of komen niet meer trainen hier.. JB's figuren runnen de toko en de opstellingen straks hier
Zelfs op 'het andere forum' waar ze het ene na het andere gerucht weten te produceren is het redelijk stil. Stilte voor de storm..Jammer dat we weinig ontwikkelingen te horen krijgen. Hopelijk zijn ze op de achtergrond druk bezig. Had voor a.s. zondag toch wel graag al wat gezien.
Aangezien je gezien de opmaak zeer vermoedelijk een kop ergens vandaan het gekopieerd, mik dan ook ff een link naar het artikel neer joh.Real Betis have reached an agreement with Ricardo Rodriguez to join the club as free agent.Contract until June 2026, verbally agreed and waiting to get it signed.
Aangezien je gezien de opmaak zeer vermoedelijk een kop ergens vandaan het gekopieerd, mik dan ook ff een link naar het artikel neer joh.
Jammer ik had hem graag bij ons gezien als het financieel kon
Inderdaad. Ik had een stille hoop dat hij naar Eindhoven zou komen.Jammer ik had hem graag bij ons gezien als het financieel kon
iemand van zijn leeftijd kiest nu eenmaal voor de (vele ) centeninderdaad. Ik had een stille hoop dat hij naar Eindhoven zou komen.
Hmmm jammer zeg! Kiest ie toch tapas boven de berenklauw met pindasaus....
Ja, zou hij daar meer verdienen? Betis is een krenterige club, zoals we weten.iemand van zijn leeftijd kiest nu eenmaal voor de (vele ) centen
Ze beloven veel ze betalen alleen niet.Ja, zou hij daar meer verdienen? Betis is een krenterige club, zoals we weten.
Aangezien je gezien de opmaak zeer vermoedelijk een kop ergens vandaan het gekopieerd, mik dan ook ff een link naar het artikel neer joh.
Nou, ook niet nodig imo. Pröpper is naar mijn mening al te oud.Pröpper naar Rangers, niet meer beschikbaar als back up voor Sepp
En niet goed genoegNou, ook niet nodig imo. Pröpper is naar mijn mening al te oud.