Algemene transfergeruchten

Goed nieuws dat PSV Ngonge van Club Brugge op proef heeft. Zou mooi zijn als hij in eerste instantie kan aansluiten bij Jong PSV. Mag hij, samen met de van Anderlecht overgekomen jeugdspeler in de toekomst strijden voor de buitenspeler posities met o.a. Sidibe.

Ngonge is een enorm snelle speler, heeft de Belgische jeugdelftallen doorlopen en staat daarin wel als talent te boek. Hij is enorm snel en beschikt over een goede dribbel, waarbij ook zijn techniek hem niet in de steek laat als hij dribbelt waardoor hij zijn snelheid ook kan behouden aan de bal.

Wel is het een jongen die op tactisch gebied nog veel te leren valt terwijl hij ook wat meer rust dient te houden in zijn spel. Het is nu nog een enorm druistige speler, maar het is een ruwe diamant met potentieel om het eerste te halen indien hij daadwerkelijk overkomt.
 
Helemaal met je post eens...:clap2:
PSV heeft behoefte aan ervaring in de ploeg. Mitroglou is daarom een goede zet.
We moeten ook niet net doen alsof er in onze jeugd wereldtoppers rondlopen.
Ihattaren is overigens wél een potentiële wereldtopper.
Van mij mag hij nu al een basisplaats op tien krijgen.
Precies. Daarom zet ik ook niet mijn vraagtekens bij de scouting van PSV. Ik denk dat het gewoon een weloverwogen keuze is om voor spelers als Jahanbaksh te gaan om dit moment.
Overigens begrijp ik de keuze wel om voor Jahanbaksh te ‘gaan’ (leeftijd, prestaties bij AZ etc) maar zie ik het persoonlijk niet zo heel erg in Alireza zitten.

https://www.vi.nl/nieuws/brighton-geeft-jahanbakhsh-ondanks-dramatische-cijfers-nog-niet-op
 
Precies. Daarom zet ik ook niet mijn vraagtekens bij de scouting van PSV. Ik denk dat het gewoon een weloverwogen keuze is om voor spelers als Jahanbaksh te gaan om dit moment.
Overigens begrijp ik de keuze wel om voor Jahanbaksh te ‘gaan’ (leeftijd, prestaties bij AZ etc) maar zie ik het persoonlijk niet zo heel erg in Alireza zitten.

https://www.vi.nl/nieuws/brighton-geeft-jahanbakhsh-ondanks-dramatische-cijfers-nog-niet-op
Wie weet, kunnen Jahanbaksh en Mitroglou het wel uitstekend met elkaar vinden.
Op het veld bedoel ik dan...:D
En vooruit...in de kleedkamer.
 
We hebben geen aanvaller nodig en jahanbakhs is geen 10, slechts 5 x gespeeld 1 goal.

Een stand in voor Ihattaren en verdedigende middenvelder
 
http://www.soccernews.nl/news/61055...-lainez-mogelijk-spoedig-alsnog-in-eredivisie
Indien Jahanbaksh niet lukt, dan waarschijnlijk Diego Lainez op huurbasis naar PSV als vervanger Lozano....zetten we Ajax even te kakken...:sneaky:
Ha, dat zou een stunt van jewelste zijn. Het is een bovengetalenteerde aanvaller die vooral op linksbuiten uit de voeten kan.
Linksbuiten? waar hebben we dat meer gehoord?..:eek:
Atletico João Félix,, en wij Diego Lainez...Poeh poeh, we gaan het zien.
 
Laatst bewerkt:
Ha, dat zou een stunt van jewelste zijn. Het is een bovengetalenteerde aanvaller die vooral op linksbuiten uit de voeten kan.
Linksbuiten? waar hebben we dat meer gehoord?..:eek:
Atletico João Félix,, en wij Diego Lainez...Poeh poeh, we gaan het zien.
Wat mis ik hier? João Félix en Atletico hebben toch niks met PSV te maken..
 
Wat mis ik hier? João Félix en Atletico hebben toch niks met PSV te maken..
Je mist niks hoor!
De ene is een supertalent van Portugal en de andere supertalent van Mexico.
Ik wil alleen maar aangeven, dat PSV daar een meesterzet zou doen op het transferchessboard. Vandaar de vergelijking.
Bovendien zou het wel leuk zijn mocht Lainez inderdaad komen, dat hij dan even Papi meeneemt.
 
Als ik de geruchten zo lees dan wil PSV voor Lozano weer een nieuwe buitenspeler gaan halen (Gonzalez, Doan, jahanbakhsh).
Alleen snap ik echt niet waarom? We komen al om in de buitenspelers en we moeten toch ook iedereen tevreden houden?
Gakpo, Malen, Bergwijn, Bruma, Ihattaren, Aboukhlal en zelfs Pereiro kunnen er allemaal spelen.

Prio is volgens mij:
-Overbodige spelers lozen (Luckassen, Ramselaar, Sainsbury)
-Een box to box middenvelder met scorend vermogen erbij
-Een backup/concurrent voor Dumfries.

Als we dit doen worden we kampioen:p
 
Als ik de geruchten zo lees dan wil PSV voor Lozano weer een nieuwe buitenspeler gaan halen (Gonzalez, Doan, jahanbakhsh).
Alleen snap ik echt niet waarom? We komen al om in de buitenspelers en we moeten toch ook iedereen tevreden houden?
Gakpo, Malen, Bergwijn, Bruma, Ihattaren, Aboukhlal en zelfs Pereiro kunnen er allemaal spelen.

Prio is volgens mij:
-Overbodige spelers lozen (Luckassen, Ramselaar, Sainsbury)
-Een box to box middenvelder met scorend vermogen erbij
-Een backup/concurrent voor Dumfries.

Als we dit doen worden we kampioen:p

Nou, Ramselaar kan weggestreept worden. Luckassen en Sainsbury zou ik een van wegdoen en de ander als backup. Ik heb liever dat we Lato terugbrengen naar Valencia en Boscagli op de linksback zetten met Viergever die daar ook kan en op de CV. En Teze vind ik een geschikte backup voor Dumfries.
Voor de rest ben ik het met je eens.
 
Tja, ik hoop nog steeds op een dijk van een linker centrale verdediger en twee middenvelders (een centrale ‘box to box’ en een rechtermiddenvelder met een schot en mooie steekpas) maar lees alleen geruchten over aanvallers. Ik geef de hoop maar op
 
Van Bommel heeft aangegeven dat Luckassen en Sainsbury mogen vertrekken. Voor de RCV positie hebben we dan Baumgartl en Schwaab. Prima! Boscagli zijn primaire positie is LVV. Dat betekent dat we alleen Viergever voor de LCV positie hebben. Waarom dan niet gewoon de concurrentie aangaan met Feyenoord om Senesi te strikken? 22 jaar, een echte killer, basisspeler bij San Lorenzo, voorselectie van Argentinie en nog een eenjarig contract. Ik had het wel geweten...
 
Senesi kan je nu wel vergeten...die is, begrijp ik uit de media, zo goed als zeker van Feyenoord....wordt komende week gepresenteerd....maar waarom gaan we het lijstje van CV's niet langs die een maand geleden nog regelmatig genoemd werden als versterking voor PSV, zoals Lyanco en Halter...??
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: znq
Terug
Bovenaan Onderaan