Algemene transfergeruchten

Nou, transfersom geen obstakel. Voor een jeugdspeler minimaal 2 miljoen neerleggen. Het is nogal wat. De vorige Deen van 1 miljoen is net voor een habbekrats weer vertrokken.

Ik weet ook niet wat ik ervan vind om 2 miljoen op tafel te leggen voor een speler voor Jong PSV, zeker als blijkt dat googlen bijna geen info oplevert. We zullen, als het doorgang vindt, maar vertrouwen op het scoutingsapparaat en er vanuit gaan dat het een toekomstige topper is.
 
Je bedoelt natuurlijk maximaal 2 miljoen.....(a)

Nee, hij bedoelt minimaal.

"Winther heeft een marktwaarde van vijftien miljoen Deense Kronen, zo'n twee miljoen euro. Mogelijk doet Lyngby daar nog een schepje bovenop vanwege zijn sportieve waarde[..]"
 
Ik weet ook niet wat ik ervan vind om 2 miljoen op tafel te leggen voor een speler voor Jong PSV, zeker als blijkt dat googlen bijna geen info oplevert. We zullen, als het doorgang vindt, maar vertrouwen op het scoutingsapparaat en er vanuit gaan dat het een toekomstige topper is.
U vraagt, wij draaien...

Frederik Winther:

Transfermarkt profiel: HIER
Coach over Winther: HIER (de nieuwe Bjelland?)
Over zijn examen & transfer: HIER
Contract Info; HIER
(voor FM liefhebbers) : HIER

Vergelijk met Bjelland wordt uiteraard voornamelijk gemaakt vanwege de afkomst bij Lyngby. Lijkt er qua speelstijl verder niet enorm veel op. Vind deze Winther meer vergelijkingen hebben met Kjaer om eerlijk te zijn.
 
Hans Vanaken van Club Brugge, zou een ajax move zijn. Hij heeft in de jeugd gespeeld van PSV. oud jeugdspelers terug halen voor grote bedragen ben ik op tegen. Maar het is wel een goede speler, goedkoop alternatief op Berghuis
 
Ik heb begrepen dat PSV , mocht het morgen Basel uitschakelen, zowieso 10M zou binnenharken.
De vraag is, gaan ze dan alsnog voor Bergmuis, of voor een topverdediger ala Lyanco, Halter/Alvarez/Calero.
 
Ik heb begrepen dat PSV , mocht het morgen Basel uitschakelen, zowieso 10M zou binnenharken.
De vraag is, gaan ze dan alsnog voor Bergmuis, of voor een topverdediger ala Lyanco, Halter/Alvarez/Calero.
Alvarez kan niet meer, misschien Halter weer proberen. Schijnt een ontzettend groot talent te zijn.
 
Hebben we het over dezelfde Salcedo? ik bedoel namelijk Saul Salcedo(paraguayaan van Club Huracan) niet Carlos Salcedo(Mexicaan van Tigres), de laatst genoemde is inderdaad net getransfereerd. Maar de eerst genoemde is zeker nog beschikbaar.
Montes zou ook een goede optie zijn, maar waarschijnlijk ook een fors bedrag moeten kosten. hoe kan je een volledige Duitstalige achterhoede krijgen als je maar 2 duitstalige spelers in je selectie hebt? of moet Dumfries en Boscagli snel op een spoedcursus Duits?

Ahzo, ik had het over Carlos Salcedo ja en ik bedoel natuurlijk een volledig Duitstalig centrum + keeper. Unnerstal Hinteregger Baumgartl lijkt me wel wat. Calero ken ik niet.
 
Even wat anders die Vanaken heeft er vandaag alweer 2 gemaakt als aanvallende middenvelder, precies een speler die psv nodig heeft op het middenveld.
Die salcedo die van Frankfurt terug naar Mexico is vertrokken is vorig seizoen toch al terug gegaan?
Heb hem 2 jaar geleden tegen BMG live zien spelen in een 3-5-2 opstelling en was erg onder de indruk van hem, willems speelde toen overigens ook naar behoren op het middenveld


Salcedo is een Mexicaan, die ook in het mexicaanse elftal Vaak van waarde is, zijn, zijn naamgenoot uit Paraguay ken ik niet. zoals je aangeef hij heeft net een transfer gemaakt, Maar dit zijn zeker de namen waar je je als PSV op Zou moeten richten, Dit is het topic van Calero die zou pas komen als Baumgartl niet haalbaar zou zijn? Volgens mij denkt de TD veelste klein. - Over CAM: wij hebben net als heel Europa lopen slapen Hagi zou in deze eredivisie makkelijk aan 15-20 goals komen.
 
Salcedo is een Mexicaan, die ook in het mexicaanse elftal Vaak van waarde is, zijn, zijn naamgenoot uit Paraguay ken ik niet. zoals je aangeef hij heeft net een transfer gemaakt, Maar dit zijn zeker de namen waar je je als PSV op Zou moeten richten, Dit is het topic van Calero die zou pas komen als Baumgartl niet haalbaar zou zijn? Volgens mij denkt de TD veelste klein. - Over CAM: wij hebben net als heel Europa lopen slapen Hagi zou in deze eredivisie makkelijk aan 15-20 goals komen.

Er was toch volop interesse voor Hagi? Kon naar zowat elke Europese club volgens mij.

Maa wel jammer dat hij niet naar PSV komt inderdaad. Zijn keuze voor Genk geeft toch wel aan dat hij niet ineens voor de absolute top wilde kiezen. Dan ben je met een goed verhaal niet kansloos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan