Algemene transfergeruchten

Gewoon Pereiro paaien en zorgen dat hij verlengt. ;) Maar inderdaad, voorlopig zijn we er nog niet slechter op geworden en de concurrent wel. En dat terwijl we vorig seizoen al gewoon een beter team hadden dan Ajax (zie onderlinge wedstrijden) en de titel slechts verspeelden door verkeerde tactische keuzes op een paar beslissende momenten. Er wordt elk jaar steen en been geklaagd over het transferbeleid, maar zolang we dankzij slimme constructies regelmatig kampioen worden, vind ik het prima.

Het blijft natuurlijk afwachten wat er nog komt en vertrekt. Blijft mateloos irritant dat je pas op 31 augustus weet wat de defintieve selectie is.

je bent een paar maanden op vakantie geweest.. en had geen internet toegang?
 
Wat ik vooral mis zijn leiders in het veld. Sturende krachten. Het is momenteel een verzameling leuke voetballers. Maar ook nog een team dat zo onervaren is dat het makkelijk in elkaar stort bij tegenslag. De wedstrijd tegen OGC Nice bevestigde dat ook wel een beetje. Ik zie dat ook niet zomaar opgelost worden. ALS Lyanco al zou komen is dat ook een ''nieuweling'' die vooral met zichzelf bezig zal zijn.

Je moet dan toch hopen dat Ibi met zijn ervaring daarin nog wat kan betekenen. Ben dus benieuwd..
 
Lelijk, roestig, traag, technisch onderontwikkeld, incapabel, fragiel, aan alle kanten voorbijgestreefd.

'Maar zoooo romantisch!' Aldus Ingrid op een verjaardagsfeestje: "en zo stonden Henk en ik uren in de berm van de Route-du-Sud te wachten tot de Franse ANWB onze droomauto kwam repareren. Tja, het was wellicht ongemakkelijk, al die insecten en Henk die voortdurend aan me wilde komen, maar achteraf...we zouden niets anders meer willen"
 
Wat ik vooral mis zijn leiders in het veld. Sturende krachten. Het is momenteel een verzameling leuke voetballers. Maar ook nog een team dat zo onervaren is dat het makkelijk in elkaar stort bij tegenslag. De wedstrijd tegen OGC Nice bevestigde dat ook wel een beetje. Ik zie dat ook niet zomaar opgelost worden. ALS Lyanco al zou komen is dat ook een ''nieuweling'' die vooral met zichzelf bezig zal zijn.

Je moet dan toch hopen dat Ibi met zijn ervaring daarin nog wat kan betekenen. Ben dus benieuwd..
Ik houd mijn hart vast uit tegen FC Twente, laat staan tegen Basel met hun snelle aanvallers.
 
Hij doet me denken aan Frank de Boer, klein maar kop sterk, opbouwend prima en geen harde overredingen nodig om de tegenstander te stoppen. Hoopgevend bericht dit maar als City hem ook al wil hebben dan ben je kansloos. Je zal zien dat Ajax zich ook zo gaat mengen in de strijd...
 
Het bod op Halter zou afgeslagen zijn.
Bron
Het zit PSV gewoon niet mee. Toch verdient JDJ in dezen wel credits, dat ze proberen deze speler binnen te halen.
Ze moeten gewoon eerst de vraagprijs vragen en dan pas onderhandelen c.q. de vraagprijs neerleggen. Dit is afhankelijk van hoeveel kapers er op de kust liggen voor zo'n speler.
 
Hij doet me denken aan Frank de Boer, klein maar kop sterk, opbouwend prima en geen harde overredingen nodig om de tegenstander te stoppen. Hoopgevend bericht dit maar als City hem ook al wil hebben dan ben je kansloos. Je zal zien dat Ajax zich ook zo gaat mengen in de strijd...
Vorig jaar wilden Roma en Atletico hem ook.

Denk dat dit soort Brazilianen in heel Europa wel op het lijstje staan. In dat VP bericht staat dat ze 20 miljoen euro willen. Dat gaat 'm dan ook niet worden.
 
Een 19-jarige Braziliaan die nog in Brazilië speelt kan toch niet gezien worden als directe versterking? En dat hebben we juist zo dringend nodig.

Deze jongen heeft al minstens een half jaar nodig om te acclimatiseren en zich het Europese/Nederlandse voetbal eigen te maken. Wat betekent dat we voorlopig met Viergever en Sainsbury opgescheept blijven zitten.
 
Laatst bewerkt:
Een 19-jarige Braziliaan die nog in Brazilië speelt kan toch niet gezien worden als directe versterking? En dat hebben we juist zo dringend nodig.

Deze jongen heeft al minstens een half jaar nodig om te acclimatiseren en zich het Europese/Nederlandse voetbal eigen te maken. Wat betekent dat we voorlopig met Viergever en Sainsbury opgescheept blijven zitten.

Ik ken er eentje die niet veel ouder was toen hij vanuit brazilie naar psv kwam en in zijn eerste seizoen een groot aandeel had in het behalen van de halve finale van de champioens league. ?
 
Ik ken er eentje die niet veel ouder was toen hij vanuit brazilie naar psv kwam en in zijn eerste seizoen een groot aandeel had in het behalen van de halve finale van de champioens league. ?
Zolang de mix tussen ervarenheid en talent goed blijft zie ik ook geen probleem. Alleen deze speler gaat te duur worden voor ons, helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan