Algemene transfergeruchten

Ik heb eigenlijk super veel vertrouwen in Maxi Romero, mits die fit blijft komt het wel goed
Bij deze deel ik je optimisme...Hopelijk wordt hij inderdaad alsnog de sensatie en publiekslieveling die velen voor ogen hadden, met zijn toptransfer naar het grote PSV.
 
Ik heb eigenlijk super veel vertrouwen in Maxi Romero, mits die fit blijft komt het wel goed
Waar baseer je dat in hemelsnaam op? Ik denk dat iedereen hier die hoop ook wel heeft gehad, maar de realiteit van de afgelopen periode heeft ons die hoop wel aardig doen verdwijnen.
 
Ik zie in de eredivisie niet echt een speler die geschikt is om psv te versterken, eerlijk gezegd. Misschien koopmeinders, daar blijft het bij. Eventueel ehizibue als dumfries vertrekt wat toch niet gebeurd
Mag alsnog wel gehaald worden als backup. Vind Teze niet echt bijzonder.
 
Waar baseer je dat in hemelsnaam op? Ik denk dat iedereen hier die hoop ook wel heeft gehad, maar de realiteit van de afgelopen periode heeft ons die hoop wel aardig doen verdwijnen.
Hij heeft de aanvoerder, de topscorer van de eredivisie voor zich. In jong psv krijgt hij de ballen niet hoe hij ze wilt en speelt bij als "diepe spits" terwijl hij eigenlijk een aanspeelpunt is. In de oefenwedstrijd vitesse PSV scoort hij er 2 en je ziet zijn kwaliteiten gewoon. Tegen jong az scoorde hij er ook 2. Op zijn instagram is te zien dat die jongen super hard werkt. Die jongen doet zijn best , is ook te zien. Tuurlijk heb ik niks gezien van hem en vaak geblesseerd maar die jongen is een echte spits met zeker psv kwaliteiten! Moet het gewoon laten zien
 
Ik lees toch alweer een aantal zorgwekkende geruchten, zoals Vincent Janssen die een interessante optie zou zijn voor PSV. Ook dat Lammers gerijpt genoeg wordt geacht om deel uit te maken van de vaste selectie van PSV en dat het geen probleem zou zijn als LdJ zou blijven omdat ze allebei op 10 zouden kunnen spelen, terwijl we weten dat LdJ op 10 een verkrachting is van zijn kwaliteiten en ik hier ook ergens las dat Lammers juist pas geen renderen en uitblinken toen hij van de nummer 10 positie naar de spits werd verschoven. Deze geruchten stroken best aardig met de denkwijze bij PSV, tenminste zoals indirect aangetoond in hun handelen. Het zijn maar geruchten, maar ik ben er niks gerust op.
 
Ik lees toch alweer een aantal zorgwekkende geruchten, zoals Vincent Janssen die een interessante optie zou zijn voor PSV. Ook dat Lammers gerijpt genoeg wordt geacht om deel uit te maken van de vaste selectie van PSV en dat het geen probleem zou zijn als LdJ zou blijven omdat ze allebei op 10 zouden kunnen spelen, terwijl we weten dat LdJ op 10 een verkrachting is van zijn kwaliteiten en ik hier ook ergens las dat Lammers juist pas geen renderen en uitblinken toen hij van de nummer 10 positie naar de spits werd verschoven. Deze geruchten stroken best aardig met de denkwijze bij PSV, tenminste zoals indirect aangetoond in hun handelen. Het zijn maar geruchten, maar ik ben er niks gerust op.
Zo heeft de Jong belangstelling van Real Madrid. Ook dat zijn geruchten ;)
 
Romero wordt verhuurd, behich is vertrokken.
Wie willen ze eigenlijk in de spits gooien als Luuk vertrekt? Ik denk eerlijk gezegd dat je eerder Joel piroe kan verhuren aan menig eredivisie club.
 
Backup voor Angelino is niet zo spannend, dat komt wel.. maar de vervanger van Schwaab, dat moet de grote investering worden wat mij betreft, de plek waar we echt wel een kwaliteits injectie nodig hebben. Viergever heeft me positief verrast, die kan daar prima naast staan. Hoop toch stiekem op een type Moreno, maar er zijn maar weinig geruchten. Ben erg benieuwd.
 
Romero wordt verhuurd, behich is vertrokken.
Wie willen ze eigenlijk in de spits gooien als Luuk vertrekt? Ik denk eerlijk gezegd dat je eerder Joel piroe kan verhuren aan menig eredivisie club.

Wellicht dat ze gezien zijn blessuregevoeligheid niet durven bouwen op Romero als eerste spits en het daarom eerst een seizoen willen aanzien met hem bij een andere club? Maar ja, bouwen op Lammers of Piroe is ook nog steeds een grote gok.
 
Dat klopt maar die je weet dat hij er hier 20 of meer inschiet dus wrm niet? Transfervrij , verlies je niks mee
 
Misschien gewoon Lammers in het diepe gooien maar dat is denk ik een risico, maar ik heb er ook stiekem vertrouwen in
 
Terug
Bovenaan Onderaan