Algemene transfergeruchten

Maar het is nog wel verdacht stil rondom de geruchtencarroussel bij PSV. Schwaab is er sowieso niet meer dus daar moeten we alvast de markt voor op. Ajax blijft tussendoor gewoon maar kopen. Wil niet zeggen dat het allemaal goed is wat ze kopen maar het zegt wel iets. Die geven bedragen uit voor spelers die mogen rijpen in Jong Ajax waarvoor wij amper basismateriaal kunnen kopen. Hopelijk levert dat uiteindelijk wel wat muiterij op wanneer die spelers niet aan hun minuten komen. Als PSV zijnde zou ik een hengeltje uitgooien naar Bruma en/of Sandler.
 
Maar het is nog wel verdacht stil rondom de geruchtencarroussel bij PSV. Schwaab is er sowieso niet meer dus daar moeten we alvast de markt voor op. Ajax blijft tussendoor gewoon maar kopen. Wil niet zeggen dat het allemaal goed is wat ze kopen maar het zegt wel iets. Die geven bedragen uit voor spelers die mogen rijpen in Jong Ajax waarvoor wij amper basismateriaal kunnen kopen. Hopelijk levert dat uiteindelijk wel wat muiterij op wanneer die spelers niet aan hun minuten komen. Als PSV zijnde zou ik een hengeltje uitgooien naar Bruma en/of Sandler.
Het is inderdaad oorverdovend stil (stilte voor de storm?)
 
Robben lijkt graag in München te willen (blijven) wonen en twijfelt of ie voor 1 of 2 jaar moet gaan verhuizen.
 
Het blijft inderdaad wel pittig stil... Is nog niks aan de hand natuurlijk. Maar de afgelopen jaren met de stille transferwindows van Brandts tot de laatste week voor het einde maken het niet minder spannend. Hopen dat De Jong dit niet heeft meegekregen van Marcel en hoopt voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten op de laatste transferdag
 
Op o.a. Voetbalzone.nl en Voetbalprimeur.nl stond een stukje. Zie bv: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352230

Nu is niet alles wat op die sites staat waar. Maar Robben woont al een tijd in München, z'n kinderen zijn er opgegroeid... weet niet of je dan nu 1 of 2 jaar gaat verhuizen en dan straks weer terug naar München of naar Groningen.

Robben zou volgende week meer laten weten. Spannend dus!
Hij gaat hoe dan ook weg uit München lijkt mij. Anders lijkt het mij niet dat je een huis gaat bouwen in Nederland. Maar hoe de toekomst er uit ziet, dat horen wij volgende week!
 
PSV is redelijk stil op de transfermarkt. Zullen ze achter de schermen bezig zijn met een aantal spelers of hebben jullie het gevoel dat er weinig spelers komen en gaan?
 
Ik zie in de eredivisie niet echt een speler die geschikt is om psv te versterken, eerlijk gezegd. Misschien koopmeinders, daar blijft het bij. Eventueel ehizibue als dumfries vertrekt wat toch niet gebeurd
 
Terug
Bovenaan Onderaan