Algemene transfergeruchten

Ik hoop vooral dat Mauro straks gewoon weer start. Ja, wat ie tegen Emmen deed was oliedom, maar een dergelijke kaart wordt wel eens door een speler gepakt en verder werd er in Emmen collectief gefaald (de 1-0 stond al op het bord voor de rode kaart). Nog steeds veel vertrouwen in Mauro. Ook belangrijk, want die vertegenwoordigd nog waarde. Kan PVA lekker backup zijn.
Mauro verhuist misschien weer naar de rechtsback wat hij volgens mij niet onaardig deed
 
Als die Bakayoko ook verkocht wordt, moet dat wel een nieuw record zijn in de eredivisie (en waarschijnlijk daarbuiten). Drie vleugelaanvallers verkocht in een winterstop.

Nu mag van mij die Bakayoko wel weg, is nog jong, maar heeft nog weinig laten zien.
 
Ik vind het zo bijzonder dat zo'n savio blijkbaar slechter is dan bakayoko, dat gezecht te hebben kan je dan niet beter zijn huurcontract beëindigen ipv Bakayoko te verkopen? En ja ik ben op de hoogte dat Savio liever op rechts staat.
 
Als die Bakayoko ook verkocht wordt, moet dat wel een nieuw record zijn in de eredivisie (en waarschijnlijk daarbuiten). Drie vleugelaanvallers verkocht in een winterstop.

Nu mag van mij die Bakayoko wel weg, is nog jong, maar heeft nog weinig laten zien.
Bij PSV worden spelers verkocht als je een paar keer met de ogen knippert. Dan kun je niet eens iets zien van een speler. :cool:
 
Ik vind het zo bijzonder dat zo'n savio blijkbaar slechter is dan bakayoko, dat gezecht te hebben kan je dan niet beter zijn huurcontract beëindigen ipv Bakayoko te verkopen? En ja ik ben op de hoogte dat Savio liever op rechts staat.
O ja, die hebben we ook nog.
 
PSG heeft geeneens een jong elftal meer. Het is dus of o19, of het eerste. Reken er maar op dat hij dus 0 speeltijd in het eerste krijgt (of ze moeten nog een verdwaald potje tegen een amateurclub spelen of zo) en het waarschijnlijk verhuren wordt. Na een paar seizoenen kan ie dan naar een Franse middenmotor of zo.
Ben ik ook bang voor. Vraag me altijd af wat die rijke teams voor plan aan zo'n jongen voorleggen. Een paar opeenvolgende seizoenen verhuurd worden zou ik toch echt niet warm van worden. Afijn, geld zal van goed maken.

Overigens vind ik "middenmotor" een leuke spelfout :)
 
Als die Bakayoko ook verkocht wordt, moet dat wel een nieuw record zijn in de eredivisie (en waarschijnlijk daarbuiten). Drie vleugelaanvallers verkocht in een winterstop.

Nu mag van mij die Bakayoko wel weg, is nog jong, maar heeft nog weinig laten zien.
Ja laten we gewoon alle jeugdspelers maar ook gaan. Die hebben ook nog niets laten zien…
 
Ik vind het zo bijzonder dat zo'n savio blijkbaar slechter is dan bakayoko, dat gezecht te hebben kan je dan niet beter zijn huurcontract beëindigen ipv Bakayoko te verkopen? En ja ik ben op de hoogte dat Savio liever op rechts staat.
Ik snap ook helemaal niks van die huur van Savio. Die werd binnengehaald als de nieuwe Ronaldo, en vervolgens mag hij aansluiten bij Jong PSV. Compleet nutteloze huur.
 
Ben ik ook bang voor. Vraag me altijd af wat die rijke teams voor plan aan zo'n jongen voorleggen. Een paar opeenvolgende seizoenen verhuurd worden zou ik toch echt niet warm van worden. Afijn, geld zal van goed maken.

Overigens vind ik "middenmotor" een leuke spelfout :)
Wat een bedrijf dat je wilt hebben ook tegen je zegt. Je gaat een ontwikkeltraject in en er zijn ''doorgroeimogelijkheden''. Uiteraard krijgt hij te horen dat het eerste halen realistisch is. En technisch gezien kan het ook, want als ie gewoon goed presteert ergens op huurbasis en zich stormachtig ontwikkelt kan ie het eerste ook halen. In de praktijk is de kans echter heel klein. Oh ja, en een dik salaris waar hij ongetwijfeld direct voor tekent en bij PSV grootverdiener mee zou zijn.
 
Pff het lijkt wel fifa bij psv, slaat echt nergens op. Bakayoko beginnen met bieden bij 12 miljoen en bonussen graag
 
Terug
Bovenaan Onderaan