Algemene transfergeruchten

Is het niet een idee om Lammers terug proberen te halen voordat Ajax dat doet?

giphy.gif
 
Lammers terughalen zou je alleen moeten doen als alle spitsenopties wegvallen, je moet bezuinigen én je ook nog eens hem vrijwel gratis kan halen. Dan kan hij een noodgreep zijn. Momenteel proberen we juist verder te groeien, en Lammers zou een stap terug zijn.

We hoeven niet te bezuinigen, we hebben spitsen zat en hij zal niet gratis zijn. Drie keer nee.
 
Is het niet een idee om Lammers terug proberen te halen voordat Ajax dat doet?
ik bedoel voor de bank. Ik heb nog steeds het idee dat hij veel beter is dan de resultaten die hij tot nu toe overal geboekt heeft. Misschien praten we over een jaar anders, mits we hem wekelijks zien in NL-competitie.
 
ik bedoel voor de bank. Ik heb nog steeds het idee dat hij veel beter is dan de resultaten die hij tot nu toe overal geboekt heeft. Misschien praten we over een jaar anders, mits we hem wekelijks zien in NL-competitie.

Dan zie ik nog liever die Cordoba van fortuna voor de bank komen
 
ik bedoel voor de bank. Ik heb nog steeds het idee dat hij veel beter is dan de resultaten die hij tot nu toe overal geboekt heeft. Misschien praten we over een jaar anders, mits we hem wekelijks zien in NL-competitie.
Die natte tosti vond zichzelf al veel te goed voor PSV. Zelfs nadat Schmidt had aangegeven erg gecharmeerd van hem te zijn, moest hij persé weg. Achteraf en 6 clubs verder is dat het beste wat er had kunnen gebeuren. Niveautje Utrecht, meer niet.
 
Als het gras groener lijkt in Rotterdam, laat hem dan alsjeblieft gaan...geen tijd, geld en energie meer verspillen aan Babadi. Probeer als PSV liever een groot talent van Feyenoord te kapen, bijvoorbeeld Diego Rambocus...is middenvelder, speelt al voor Oranje onder 17 en is daar aanvoerder. Maar stop alsjeblieft met Babadi..!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan