Excuus, bedoelde idd de onbelaste vergoeding.Bedrijven mogen als ik het goed heb de vergoeding wel verhogen, alleen is het tot een bepaald bedrag onbelast.
Belast staat natuurlijk elk bedrijf toe om zoveel te vergoeden als ze willen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Excuus, bedoelde idd de onbelaste vergoeding.Bedrijven mogen als ik het goed heb de vergoeding wel verhogen, alleen is het tot een bepaald bedrag onbelast.
Onbelast gaat ook omhoog met 2 cent. Maar dat compenseert natuurlijk niet alles. Modaal en bovenmodaal profiteert het meeste van zo'n accijnskorting. Gezinnen met twee auto's, volvo rijders etc, die de auto nodig hebben voor woon/werk. Mensen zoals ik dus.Zeker. Alleen bij benzine word de prijs eigenlijk voor een groot deel bepaald door accijns. Wmb is dan een stijging van 8,7 cent per liter vrij heftig voor modaal inkomen. Zeker als niet de km vergoeding die bedrijven aan hun personeel mogen geven niet verhoogd worden. Dat levert, denk ik, ook problemen op met mensen met een modaal inkomen.
Ook nog een dubbele accijns die tijdelijk is gewijzigd ivm de energiecrisis van vorig jaar. Op de prijs van benzine inclusief btw wordt dacht ik, nog een keer btw op berekend. In principe betalen we 2x btw voor hetzelfde product.Zeker. Alleen bij benzine word de prijs eigenlijk voor een groot deel bepaald door accijns.
Zeker dat zou de uiteindelijke oplossing kunnen zijn (hoewel, het treinnetwerk van Nederland al aardig vol is. Dus de vraag is of de capaciteit ooit de rol van de auto kan overnemen).Onbelast gaat ook omhoog met 2 cent. Maar dat compenseert natuurlijk niet alles. Modaal en bovenmodaal profiteert het meeste van zo'n accijnskorting. Gezinnen met twee auto's, volvo rijders etc, die de auto nodig hebben voor woon/werk. Mensen zoals ik dus.
En toch ben ik er tegen, omdat ik niet vind dat ik de hulp het hardste nodig heb. Ook omdat ik heel graag met OV zou willen, maar dat is simpelweg niet mogelijk in dit dorp omdat alle OV verbindingen zijn opgeheven en fietsen is te ver. Ik zie voor die anderhalf miljard liever deugdelijk en goedkoper OV.
Mooi dat onbelast omhoog gaat met 2 cent, maar dat werkt natuurlijk vrij weinig als de accijns met het vierdubbele worden verhoogd.
Zijn incel-zijn heeft er alles mee te maken, namelijk dat hij vervult was met haat jegens vrouwen en ‘normies’ (normale mensen). Mensen met psychoses zijn 95% slachtoffer van geweld en geen dader. Deze jongen zat zo vol met haat - zie zijn internetgebruik op 4chan. Heeft er alles mee te maken.Een incel is iemand die droog staat? Wat heeft dat met een moordzaak te maken van een persoon die vermoedelijk psychoses had, vreemd gedrag vertoont en het gemunt zou hebben op de examencommissie?
Zijn incel-zijn heeft er alles mee te maken, namelijk dat hij vervult was met haat jegens vrouwen en ‘normies’ (normale mensen).
Ik ken mensen die in hun leven te maken hebben gehad met psychoses maar zij hebben goede hulp en zorgen goed voor zichzelf. Ik spreek soms een jongeman die de juiste medicatie heeft en al 3 jaar geen psychoses gehad heeft en veel onderneemt, echt een schat van een kerel. Bij een ander keert het soms terug maar diegene heeft een leuk en sociaal leven als ik het bijvoorbeeld op de socials zo zie, ook een fijn iemand net als die anderen.Mensen met psychoses zijn 95% slachtoffer van geweld en geen dader.
Compleet doorgedraaid dus, zo te zien hier lijkt het er op dat die gast zo veel problemen had en ik las ook eenzaamheid, dat hij alles is gaan haten. Ik zie het dus niet als een aanval vanuit die groepering, die hoek of die kant zoals eerder hier werd bediscussieerd, maar vooral als een aanval van 1 persoon die ze totaal niet op een rijtje heeft.Deze jongen zat zo vol met haat - zie zijn internetgebruik op 4chan. Heeft er alles mee te maken.
Het was toch geen geheim dat B. Nogal sympathie had voor het nazismeDie doerak, die dekselse schavuit, die kwajongen, blijkbaar toch zo trots op zijn lidmaatschap dat hij geen afstand kon doen van zijn inschrijvingsbewijs.
https://www.ad.nl/show/lidmaatschap...hief-hij-loog-tot-het-bittere-einde~acf72530/
En dan toch daar tegen vechten?Het was toch geen geheim dat B. Nogal sympathie had voor het nazisme
En dan toch daar tegen vechten?
Ik vind dat je in 1936 nog best op tijd was met het opzeggen van het lidmaatschap. Alsof je bij de PVV zat. Toch? Of zie ik helemaal mis? Daarna ontspoorde het pas echt.
Nou nou wat een vergelijking.En dan toch daar tegen vechten?
Ik vind dat je in 1936 nog best op tijd was met het opzeggen van het lidmaatschap. Alsof je bij de PVV zat. Toch? Of zie ik helemaal mis? Daarna ontspoorde het pas echt.
Laten we eerlijk zijn na alles wat er van m bekend is, de man deed vooral wat hem het beste uitkwam en dat liegen was na de lockheat affaire wel duidelijk. Met Juliana was ie ook alleen maar getrouwd vanwege de adeltitels die ie automatisch meekreeg..En dan toch daar tegen vechten?
Nee, 1936 was echt al laat. Ofja achteraf is het makkelijk praten. Maar de NSDAP was al flink bezig met zijn ideologie door te drukken in Duitsland. In 1935 werden volgensmij Joden al via de wet (daarvoor al gediscrimineerd en razzia's gehouden jegens o.a. joden) flink wat rechten ontnomen. Tuurlijk kun je zeggen, dat heeft Bernard doen opzeggen. Maar dat lijkt me puur voor vanwege het trouwen gebeurd te zijn.En dan toch daar tegen vechten?
Klopt idd. Hier is hij ook lid van geweest. Wat hij zelf ook heeft toegeven. Dus gek is het niet. Maar goed, hij had het zelf altijd ontkent.Hij zat al bij de SS en de SA toch?
Ja precies, de nieuwswaarde is dat hij het eerder ontkend heeft. Niet dat hij al volledig in die hoek zat.Klopt idd. Hier is hij ook lid van geweest. Wat hij zelf ook heeft toegeven. Dus gek is het niet. Maar goed, hij had het zelf altijd ontkent.
Lastig. Volgensmij kun je de SA en SS nog scharen onder directe voordelen en opportunisme categoriseren. Ze deden wellicht 'ergere' dingen maar dat is wel onder 'order van'. Daarnaast hoef je niet aanwezig zijn geweest bij de meest schrijnende gevallen.Ja precies, de nieuwswaarde is dat hij het eerder ontkend heeft. Niet dat hij al volledig in die hoek zat.
Want ik denk dat ik een lidmaatschap van SA of SS als 'erger' zou bestempelen. Zonder een 'verpiswedstrijd' te beginnen over allemaal zaken die verwerpelijk zijn.
Ga je nou toch die verpiswedstrijd beginnen?Lastig. Volgensmij kun je de SA en SS nog scharen onder directe voordelen en opportunisme categoriseren. Ze deden wellicht 'ergere' dingen maar dat is wel onder 'order van'. Daarnaast hoef je niet aanwezig zijn geweest bij de meest schrijnende gevallen.
Lid zijn van de NSDAP, in combinatie met de SA en SS, dan moet je het eigenlijk ook wel eens zijn met de ideologie.
Zeker!Ga je nou toch die verpiswedstrijd beginnen?![]()
Nazi bingoDe combinatie maakt iig wel de strippenkaart vol.