Ralf Edström
Aanvoerder
Welk bewijs dan?Hoezo? Er was toch bewijs? En waar merk je dat de rechter niet op ratio rechtspreekt in die zaak?
Welk bewijs dan?Hoezo? Er was toch bewijs? En waar merk je dat de rechter niet op ratio rechtspreekt in die zaak?
350 euro voor het op zak hebben. Als je dat minimaal vindt verschillen wij vanMijn voorbeeld was dat ik niet naar een Amerikaanse samenleving zou willen, waar wapenbezit en -dracht vaak normaal gevonden wordt. Naar mijn mening dragen burgers geen wapens.
Ik riep ook niet op tot enorm strenge straffen, maar €350 boete is wel erg minimaal. En welke straf dan ook laten volgen door opvoeding.
Wel minimaal wanneer je intentie is iemand neer te steken.350 euro voor het op zak hebben. Als je dat minimaal vindt verschillen wij van
Dat dusWel minimaal wanneer je intentie is iemand neer te steken.
Wel minimaal wanneer je intentie is iemand neer te steken.
Maar zodra je daar een poging toe doet gaat het al om een andere overtredingDat dus
Dat is zo. Maar je kan mij niet vertellen dat deze jongen toevallig een mes bij zich had om een appel te schillen.Maar zodra je daar een poging toe doet gaat het al om een andere overtreding
Nou ik kan je vertellen dat ik wel eens na het vakkenvullen in de kroeg ben beland waarbij een collega toevallig nog een schilmesje op zak had omdat hij daarvoor de emballage had afgebonden.Dat is zo. Maar je kan mij niet vertellen dat deze jongen toevallig een mes bij zich had om een appel te schillen.
Had hij bij zich voor de meisjes om bij een stilte een onderwerp aan te schillen.Nou ik kan je vertellen dat ik wel eens na het vakkenvullen in de kroeg ben beland waarbij een collega toevallig nog een schilmesje op zak had omdat hij daarvoor de emballage had afgebonden.
Het kan zeker, maar ik vind het in zo’n geval wel weer erg toevallig.Nou ik kan je vertellen dat ik wel eens na het vakkenvullen in de kroeg ben beland waarbij een collega toevallig nog een schilmesje op zak had omdat hij daarvoor de emballage had afgebonden.
Daarbij weten de landelijke Staten niet waar je het over hebt. De verschillen in alleen al de USA zijn ontzettend groot. Van gemoedelijke festivals waar geen vlieg je kwaad doet tot ghettos waar zelfs de politie liever wegblijft.Een potentieel moordwapen, als je dat bewust inzet als moordwapen volgt daar gewoon een straf op. Ook als je ee drilrappert bent
![]()
Forse straffen geëist wegens doodsteken drillrapper
De officier van justitie heeft vandaag tegen een inmiddels 19-jarige verdachte uit Amsterdam een celstraf van 8 jaar en TBS met dwangverpleging geëist. Een 21-jarige medeverdachte eveneens uit Amsterdam hoorde 12 jaar tegen zich eisen. De twee jonge mannen uit Amsterdam worden ervan verdacht op...www.om.nl
Btw, de USA aanhalen als voorbeeld waar het slecht gaat om te ondersteunen dat we hier zwaarder moeten straffen is niet heel sterk, daar in de USA straffen gegeven kunnen worden die hoger liggen dan in NL.
Als de spanning te snijden is?Had hij bij zich voor de meisjes om bij een stilte een onderwerp aan te schillen.
Wim the Bee StingGeen echt nieuws maar opmerkelijk. Sting kent Wim de Bie?
Complotdenker die ondermeer verantwoordelijk was voor bedreiging mbt Jaap van Dissel. Laat m maar ff de bak in gaan. Kan ie mooi uit z'n fabeltjesfuik komen.
![]()
OM eist vier jaar cel tegen complotdenker Micha Kat
Het OM acht Kat schuldig aan opruiing en bedreiging van onder anderen RIVM-directeur Jaap van Dissel.nos.nl
Daar had Hitler wat moeite mee, die was niet zo van het netjes vragen..Zo zie je maar Hitler. Je had het ook gewoon netjes kunnen vragen.
![]()
Duitsers krijgen bevel over alle Nederlandse brigades van de landmacht
De Nederlandse landmacht gaat vandaag vrijwel volledig op in het Duitse leger. Alle brigades staan vanaf nu ‘onder Duits bevel’, maar Nederland blijft zelf beslissen waar ‘onze militairen’ worden ingezet.www.ad.nl