Algemene Nieuwsberichten

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Mijn voorbeeld was dat ik niet naar een Amerikaanse samenleving zou willen, waar wapenbezit en -dracht vaak normaal gevonden wordt. Naar mijn mening dragen burgers geen wapens.
Ik riep ook niet op tot enorm strenge straffen, maar €350 boete is wel erg minimaal. En welke straf dan ook laten volgen door opvoeding.
350 euro voor het op zak hebben. Als je dat minimaal vindt verschillen wij van

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Dat is zo. Maar je kan mij niet vertellen dat deze jongen toevallig een mes bij zich had om een appel te schillen.
Nou ik kan je vertellen dat ik wel eens na het vakkenvullen in de kroeg ben beland waarbij een collega toevallig nog een schilmesje op zak had omdat hij daarvoor de emballage had afgebonden.

Mikasa

Internationale Legende
Nou ik kan je vertellen dat ik wel eens na het vakkenvullen in de kroeg ben beland waarbij een collega toevallig nog een schilmesje op zak had omdat hij daarvoor de emballage had afgebonden.
Het kan zeker, maar ik vind het in zo’n geval wel weer erg toevallig.

Weltmeister

Clubicoon
Een potentieel moordwapen, als je dat bewust inzet als moordwapen volgt daar gewoon een straf op. Ook als je ee drilrappert bent

Btw, de USA aanhalen als voorbeeld waar het slecht gaat om te ondersteunen dat we hier zwaarder moeten straffen is niet heel sterk, daar in de USA straffen gegeven kunnen worden die hoger liggen dan in NL.
Daarbij weten de landelijke Staten niet waar je het over hebt. De verschillen in alleen al de USA zijn ontzettend groot. Van gemoedelijke festivals waar geen vlieg je kwaad doet tot ghettos waar zelfs de politie liever wegblijft.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Interessant artikel in het ED van 28 maart.
Adviesbureaus van de overheid komen met rapporten waarin als schrikbarende conclusie staat dat de overheid zelf een grote kloof heeft doen ontstaan in dit land.
Reden; alles wordt bekeken door de "Randstad bril". De regio's zijn niet interessant.
Zouden ook deze rapporten inmiddels al in de onderste lades van de bureaus op de Haagse ministeries zijn beland?:unsure:

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022

Mikasa

Internationale Legende
Wat vinden we eigenlijk van het statiegeld op blikjes? Het lijkt mij vooral rommelig en onhandig. Geen al te goed idee m.i. Ik ga maar proberen zo min mogelijk blikjes te kopen. Al deed ik dat toch al niet veel.

Bovenaan Onderaan